Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Cassidy Tvillingene føler med dere som har trøbbel med magen og fordøyelsen. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar (endret) Jeg tenker på dere @N-4K0 @Trippelure selv ikke skriver det så mye kan ikke det ellers tenker på dere stakker de 2 hvorfor kan ikke spise det jeg spiser snart mandag sorry nå trur dere 2 det har rabla fullstendig for meg nesten ha ha nei mandag selger MENY SUSHI BARE DA Endret 14. februar av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar MR SPEED skrev (19 minutter siden): Jeg tenker på dere @N-4K0 @Trippelure selv ikke skriver det så mye kan ikke det ellers tenker på dere stakker de 2 hvorfor kan ikke spise det jeg spiser snart mandag sorry nå trur dere 2 det har rabla fullstendig for meg nesten ha ha nei mandag selger MENY SUSHI BARE DA Cassidy Tvillingene tenker også på de to. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar God morgen heihei, i morgen er det fredag ☕🙂 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Delvis skrev (44 minutter siden): God morgen heihei, i morgen er det fredag ☕🙂 God morgen 😊 Jeg må nok skuffe deg, i morgen er det torsdag 😖 Men håper du og alle andre her har en fin dag i dag 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar MR SPEED skrev (5 timer siden): Jeg tenker på dere @N-4K0 @Trippelure selv ikke skriver det så mye kan ikke det ellers tenker på dere stakker de 2 hvorfor kan ikke spise det jeg spiser snart mandag sorry nå trur dere 2 det har rabla fullstendig for meg nesten ha ha nei mandag selger MENY SUSHI BARE DA Tusen❤️takk, men det går bra med meg, det finnes masse annet godt jeg kan spise uten å bli dårlig i magen 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Trippelure skrev (5 minutter siden): God morgen 😊 Jeg må nok skuffe deg, i morgen er det torsdag 😖 Men håper du og alle andre her har en fin dag i dag 🍀☘️🐶🥰 Der tok jeg faktisk feil og trodde det var torsdag. Skjeeerpings 🙄 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Delvis skrev (1 time siden): Der tok jeg faktisk feil og trodde det var torsdag. Skjeeerpings 🙄 Hender jeg surrer med dager også 😁 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en fin onsdag.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. februar Forfatter Del Skrevet 14. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 timer siden): Cassidy Tvillingene sender deg våre tanker og klemmer.🥰🥰 Takk det varmer og høre 🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en fin onsdag.🥰🥰 Å torsdag det nærmer seg ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. februar Forfatter Del Skrevet 14. februar Trippelure skrev (17 timer siden): Tusen❤️takk, vi har kost oss med en lang tur i kveld 🐶🥰 Neida, har ikke vært sjuk, har bare vært i skogen og hadde mye å gjøre i går. Håper du og kattene har det bra 🍀☘️😊😻😻🐶🥰 Bare koselig ❤️ ja men det er godt å gå tur for en hund 🐶 åja sett deg så lite her inne så trodde du var dårlig men da var det litt for mye og gjøre jada med pusene er alt bra de hilser 😊😻😻🐶🐶🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en fin onsdag.🥰🥰 Tusen❤️takk og det samme til dere 🍀☘️😁🥰 Maskinfører skrev (21 minutter siden): Bare koselig ❤️ ja men det er godt å gå tur for en hund 🐶 åja sett deg så lite her inne så trodde du var dårlig men da var det litt for mye og gjøre jada med pusene er alt bra de hilser 😊😻😻🐶🐶🥰🥰 Ja, han elsker å være i skogen for da får han løpe løs 😁 Tusen❤️takk for hilsner, valpen og jeg hilser tilbake og håper at du og kattene har det bra 🍀☘️😊😻😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. februar Forfatter Del Skrevet 14. februar Trippelure skrev (2 timer siden): Tusen❤️takk og det samme til dere 🍀☘️😁🥰 Ja, han elsker å være i skogen for da får han løpe løs 😁 Tusen❤️takk for hilsner, valpen og jeg hilser tilbake og håper at du og kattene har det bra 🍀☘️😊😻😻🐶🥰 Ja det gjør det husker den hunden jeg hadde for 22 år sia også ❤️bare koselig ja du får hilse tilbake og si at vi har det bra etter forholdende men vi savner våren men været er ikke så verst +2 😊😻😻🐶🥰 håper februar med far i 2021 kan gjentas 27 Februar da var snøen borte 😊😻😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar God å høre at dere har det bra etter forholdene, og så håper jeg du får i deg bra mat og ikke bare bursdagskake 😁🐶🥰 Ja, vi får håpe snøen ikke blir liggende snø altfor lenge, selvom jeg liker å tøffe rundt i skogen på trugene mine og liker at det ikke er noen flått eller huggorm ellerhjortelusfluer ute på denne tiden av året 😂🐶🥰 Har du forresten snakket mer med hun søte på bensinstasjonen? 😊😻😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. februar Forfatter Del Skrevet 14. februar Trippelure skrev (3 timer siden): God å høre at dere har det bra etter forholdene, og så håper jeg du får i deg bra mat og ikke bare bursdagskake 😁🐶🥰 Ja, vi får håpe snøen ikke blir liggende snø altfor lenge, selvom jeg liker å tøffe rundt i skogen på trugene mine og liker at det ikke er noen flått eller huggorm ellerhjortelusfluer ute på denne tiden av året 😂🐶🥰 Har du forresten snakket mer med hun søte på bensinstasjonen? 😊😻😻🐶🥰 Ja er det nei kake blir det ikke før i Februar neste år ja artig med truger har noen i skapet usj huggorm er noe drid ja snakket med henne i går når jeg kjøpte Hamburger 😊😻😻🐶🥰 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Trippelure skrev (6 timer siden): Tusen❤️takk og det samme til dere 🍀☘️😁🥰 Ja, han elsker å være i skogen for da får han løpe løs 😁 Tusen❤️takk for hilsner, valpen og jeg hilser tilbake og håper at du og kattene har det bra 🍀☘️😊😻😻🐶🥰 Cassidy Tvillingene har en fin onsdagskveld, og vi håper at du og valpen har det samme.🐶🐶🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar MR SPEED skrev (6 timer siden): Å torsdag det nærmer seg ❤️ Jepp, torsdag er Fish and Chips dagen til Cassidy Tvillingene. Og da begynner helgen for oss.🐟🐟🍟🍟😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Maskinfører skrev (6 timer siden): Takk det varmer og høre 🥰🥰 Cassidy Tvillingene tenker på deg.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå