Maskinfører Skrevet 11 timer siden Forfatter Del Skrevet 11 timer siden MR SPEED skrev (2 minutter siden): Jeg tar 5 min fra forumet nå @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) teste vr head sett meta quest 3 nå det er fra satt på meg meta quest 3 da ikke fått det ennå da 😢 @Maskinfører Ja 😄 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11 timer siden Forfatter Del Skrevet 11 timer siden MR SPEED skrev (5 timer siden): Hvile kunde men fikk smerter i lunga var bare sennestrekk der da over nå null smerter i greide ikke var inne men måtte legge meg igjen Uff det hørtes ikke godt ut god bedring 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden De kom ikke med pakka🤬🤬🤬🤬🤬 må hente aelv døøøø niker kål huer supe hue postenord faen sorry jesus 🤬🤬🤬🤬🤬 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden MR SPEED skrev (4 timer siden): Jeg tar 5 min fra forumet nå @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) teste vr head sett meta quest 3 nå det er fra satt på meg meta quest 3 da ikke fått det ennå da 😢 @Maskinfører Vi tenker på deg vår gode venn SPEEDY.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden MR SPEED skrev (2 timer siden): De kom ikke med pakka🤬🤬🤬🤬🤬 må hente aelv døøøø niker kål huer supe hue postenord faen sorry jesus 🤬🤬🤬🤬🤬 Vi ønsker deg også Godbedring SPEEDY.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Maskinfører skrev (4 timer siden): Ja 😄 Maskinfører skrev (4 timer siden): Uff det hørtes ikke godt ut god bedring Vi ønsker deg og Tuss en fin og god mandagskveld.🥰🥰😻😻♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): Vi ønsker deg og Tuss en fin og god mandagskveld.🥰🥰😻😻♥️♥️ Fin og god mandagskveld 🥰🥰😻😻❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Maskinfører skrev (11 minutter siden): Fin og god mandagskveld 🥰🥰😻😻❤️❤️ Tusen Takk, vi håper at dere har det fint og bra i dag.🥰🥰😻😻♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Tusen Takk, vi håper at dere har det fint og bra i dag.🥰🥰😻😻♥️♥️ Ja det har vi håper dere har hatt en bra dag også 🥰 🥰 😻 😻 ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja det har vi håper dere har hatt en bra dag også 🥰 🥰 😻 😻 ❤️ ❤️ Tusen Takk, vi har det veldig fint og bra. Og vi er glade for å høre at dere har det samme.🥰🥰😻😻♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Tusen Takk, vi har det veldig fint og bra. Og vi er glade for å høre at dere har det samme.🥰🥰😻😻♥️♥️ Ja det er vi 🥰🥰😻😻❤️❤️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (48 minutter siden): Vi ønsker deg også Godbedring SPEEDY.♥️♥️ Hææææææææø NEI NEI GOOD BEDRING PÅ EN PAKKE hva CC IKKE SINT PÅDERE 2 ❤️❤️BARE DE SOM IKKE GREIER GREIER LEVERE EN PAKKE POKKER DA bare sint på posten nor 🤬🤬 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden MR SPEED skrev (2 minutter siden): Hææææææææø NEI NEI GOOD BEDRING PÅ EN PAKKE hva CC IKKE SINT PÅDERE 2 ❤️❤️BARE DE SOM IKKE GREIER GREIER LEVERE EN PAKKE POKKER DA bare sint på posten nor 🤬🤬 Vi tenkte på den posten du skrev med vondt i lungen, det er der vi mener Godbedring.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Maskinfører skrev (13 minutter siden): Ja det har vi håper dere har hatt en bra dag også 🥰 🥰 😻 😻 ❤️ ❤️ Vi har en veldig bra dag, og vi liker å høre at dere har det samme.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi har en veldig bra dag, og vi liker å høre at dere har det samme.♥️♥️ Ja men det er jo bra da ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja men det er jo bra da ❤️❤️ Det synes vi også at er bra.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi tenkte på den posten du skrev med vondt i lungen, det er der vi mener Godbedring.♥️♥️ Sorry er bare litt for sint på posten nor nå att de ikke greier gjøre en seriøs jobb faen meg de er faen noen kjøtt huer til @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) unnskyld CC ATT GIKK UTOVER DERE 2 unnskyldninger en gang 😢😢😢😢😢 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Det synes vi også at er bra.♥️♥️ Ja det er det ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden MR SPEED skrev (5 minutter siden): Sorry er bare litt for sint på posten nor nå att de ikke greier gjøre en seriøs jobb faen meg de er faen noen kjøtt huer til @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) unnskyld CC ATT GIKK UTOVER DERE 2 unnskyldninger en gang 😢😢😢😢😢 Det går bra vi vet hvor frustrerende og irriterende det er når posten roter bort pakker og brev, det har vi også opplevd. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det er det ❤️❤️ Vi er helt enige.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå