Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar MR SPEED skrev (1 time siden): Satt den på vent tatt bilder men de kommer ikke på trykk før @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) kommer på glemte ledd betennelse min setter allt bygging på vent skru gikk greit @N-4K0 Nå er Cassidy Tvillingene pålogget. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Maskinfører skrev (1 time siden): God Tirsdags ettermiddag/kveld @Trippelure til deg og valpen fra Frida Tuss og Maskinfører 😊😻😻🐶🐶🥰🥰 vært sjuk eller ? ☹️ Tusen❤️takk, vi har kost oss med en lang tur i kveld 🐶🥰 Neida, har ikke vært sjuk, har bare vært i skogen og hadde mye å gjøre i går. Håper du og kattene har det bra 🍀☘️😊😻😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Cassidy Tvillingene er glade for at du er tilbake her i dag @Trippelure vi har savnet deg, og vi håper at du og valpen koser dere i kveld.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar MR SPEED skrev (3 minutter siden): sitter med pc da 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar MR SPEED skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene digger den bilen der.🚗🚗🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar (endret) hei Endret 13. februar av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (34 minutter siden): Cassidy Tvillingene er glade for at du er tilbake her i dag @Trippelure vi har savnet deg, og vi håper at du og valpen koser dere i kveld.🥰🥰 Tusen❤️takk vi koser oss og håper at dere også koser dere 🍀☘️🐶🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk vi koser oss og håper at dere også koser dere 🍀☘️🐶🥰 liker du sushi Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Trippelure skrev (5 minutter siden): Tusen❤️takk vi koser oss og håper at dere også koser dere 🍀☘️🐶🥰 Cassidy Tvillingene koser oss i kveld begge to og vi er glade for å høre at du og valpen også koser dere.🐶🐶🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar MR SPEED skrev (9 minutter siden): hei Cassidy Tvillingene digger den gravemaskinen der.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar MR SPEED skrev (21 minutter siden): liker du sushi Nei, jeg er ikke noe fan av sushi. Der er @N-4K0 og jeg enige, fisk er best stekt eller kokt 😁 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 minutter siden): Cassidy Tvillingene koser oss i kveld begge to og vi er glade for å høre at du og valpen også koser dere.🐶🐶🥰🥰 Det er koselig å høre at dere koser dere 🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Trippelure skrev (Akkurat nå): Det er koselig å høre at dere koser dere 🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene er glade for at dere koser dere også.🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene er glade for at dere koser dere også.🥰🥰 🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Trippelure skrev (2 minutter siden): Nei, jeg er ikke noe fan av sushi. Der er @N-4K0 og jeg enige, fisk er best stekt eller kokt 😁 Cassidy Tvillingene begynte ikke å like sushi før i fjor sommer, men vi ga det en sjanse til. Og nå elsker vi sushi.🍣🍣😋😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Trippelure skrev (Akkurat nå): 🐶🥰 🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene begynte ikke å like sushi før i fjor sommer, men vi ga det en sjanse til. Og nå elsker vi sushi.🍣🍣😋😋 bestemt meg å kjøpe sushi vær mandag Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene begynte ikke å like sushi før i fjor sommer, men vi ga det en sjanse til. Og nå elsker vi sushi.🍣🍣😋😋 Magen min er ikke noe glad i det og jeg blir kvalm bare av lukten. Jeg har litt sensitiv mage og det er endel ting jeg ikke spiser pga det, og at jeg er ganske kresen på hva jeg liker å spise. Det er litt relatert til aspergers også 😁 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå