Maskinfører Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden MR SPEED skrev (2 timer siden): @Maskinfører Du som har katt les er du snill Ja har det 😻😻😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden SVK2 skrev (6 timer siden): Så bra! Takk for at du sa ifra. Har vært bekymret for deg. Ja jeg forstår det ☺️☺️ er bedre nå 😉😉😉 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden Tenkte jeg skulle dusje og kose meg også hørte jeg litt bråk i gangen og lurte fælt på hva det var så var det Tuss 😉😉☺️☺️😻😻😻😻😻 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Maskinfører skrev (7 minutter siden): Tenkte jeg skulle dusje og kose meg også hørte jeg litt bråk i gangen og lurte fælt på hva det var så var det Tuss 😉😉☺️☺️😻😻😻😻😻 Ho han gjorde da ????? 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden MR SPEED skrev (14 minutter siden): Ho han gjorde da ????? Hehe nei jeg skulle i dusjen og hørte bråk i gangen og når jeg kom ut så lå han der sånn 😻😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 55 minutter siden Del Skrevet 55 minutter siden (endret) Maskinfører skrev (2 timer siden): Ønsker dere også en fin og god tirsdag 🥰🥰 Maskinfører skrev (2 timer siden): Katten bestemmer 😻😻☺️☺️☺️☺️☺️🤗🤗🤗 MR SPEED skrev (2 timer siden): @Maskinfører Bestemmer du hjemme eller bestemmer katten hjemme trykk så skjønner Delvis skrev (3 timer siden): Fiffig 👍🙂 MR SPEED skrev (4 timer siden): Får vel plage dere 2 ❤️❤️mens dere er på👍👍virker deres internett nå ang høst sorry der 😁😁 Vi håper at dere har en fin og god tirsdagskveld.♥️♥️ Endret 48 minutter siden av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 54 minutter siden Del Skrevet 54 minutter siden Maskinfører skrev (1 time siden): Hehe nei jeg skulle i dusjen og hørte bråk i gangen og når jeg kom ut så lå han der sånn 😻😻 Maskinfører skrev (1 time siden): Tenkte jeg skulle dusje og kose meg også hørte jeg litt bråk i gangen og lurte fælt på hva det var så var det Tuss 😉😉☺️☺️😻😻😻😻😻 Vi synes at Tuss er en nydelig søtnos.😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 53 minutter siden Forfatter Del Skrevet 53 minutter siden (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi håper at dere har en fin og god torsdagskveld.♥️♥️ Det er Tirsdag ❤️❤️ 😻😻😻😻 Endret 53 minutter siden av Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 52 minutter siden Forfatter Del Skrevet 52 minutter siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi synes at Tuss er en nydelig søtnos.😻😻 Ja han er det 😻😻 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 47 minutter siden Del Skrevet 47 minutter siden Maskinfører skrev (5 minutter siden): Det er Tirsdag ❤️❤️ 😻😻😻😻 Vi vet det gikk litt i surr for oss, vi har fikset det nå.😉😉 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja han er det 😻😻 😻😻 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 35 minutter siden Del Skrevet 35 minutter siden Maskinfører skrev (2 timer siden): Tenkte jeg skulle dusje og kose meg også hørte jeg litt bråk i gangen og lurte fælt på hva det var så var det Tuss 😉😉☺️☺️😻😻😻😻😻 Han skulle bare finne fram klærne han skulle bruke i morgen! 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 32 minutter siden Del Skrevet 32 minutter siden Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Han skulle bare finne fram klærne han skulle bruke i morgen! Vi håper at du har en fin og god tirsdagskveld.🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 29 minutter siden Del Skrevet 29 minutter siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi håper at du har en fin og god tirsdagskveld.🥰🥰 Ja😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28 minutter siden Del Skrevet 28 minutter siden Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Han skulle bare finne fram klærne han skulle bruke i morgen! https://youtu.be/IzluNxh-8_o?si=IMYEdpdvML16P_Wd 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 24 minutter siden Del Skrevet 24 minutter siden MR SPEED skrev (3 minutter siden): https://youtu.be/IzluNxh-8_o?si=IMYEdpdvML16P_Wd Mjau 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23 minutter siden Del Skrevet 23 minutter siden Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Ja😊 Det er vi glade for å høre.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20 minutter siden Del Skrevet 20 minutter siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det er vi glade for å høre.😊😊☺️☺️ MJAU MJAU 1 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 19 minutter siden Del Skrevet 19 minutter siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det er vi glade for å høre.😊😊☺️☺️ Det hadde vært merkelig hvis ikke. 😈 Tvangstankene har blitt verre, men sånn er livet. Hvordan går det med dere? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14 minutter siden Del Skrevet 14 minutter siden Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Det hadde vært merkelig hvis ikke. 😈 Tvangstankene har blitt verre, men sånn er livet. Hvordan går det med dere? MJAU MJAU MJAU MJAU MJAU MJAU MJAU MJAU ps kassetspiller jeg er ikke fan av sånne bilder 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14 minutter siden Del Skrevet 14 minutter siden MR SPEED skrev (5 minutter siden): MJAU MJAU Vi Digger den katten der.😻😻😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå