Delvis Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (49 minutter siden): Vi to har bare kontakt med hverandre når det kommer til familie. Det tror jeg kan være veldig greit 👍 Er ikke interesert i familie i dag jeg, er bare stress og tull med det. Det var mer interessant før med foreldre og kaffe, tv musikken og amerika på tv og sånt. Men det var en annen tid 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19 timer siden Forfatter Del Skrevet 19 timer siden Kassettspiller skrev (42 minutter siden): Godt å høre. Ja er det men jeg tror jeg skal få litt søvn 😀 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19 timer siden Forfatter Del Skrevet 19 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (48 minutter siden): Vi er glade for å høre at hun ringte opp igjen. Ja det er jeg også men tror jeg skal få litt søvn 😀😀❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Maskinfører skrev (16 minutter siden): Ja det er jeg også men tror jeg skal få litt søvn 😀😀❤️❤️ Vi ønsker deg en Godnatt @Maskinfører🥱🥱😴😴💤💤🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Delvis skrev (25 minutter siden): Det tror jeg kan være veldig greit 👍 Er ikke interesert i familie i dag jeg, er bare stress og tull med det. Det var mer interessant før med foreldre og kaffe, tv musikken og amerika på tv og sånt. Men det var en annen tid Vi sier oss enige med deg der. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden As Slash is such a devotee of The Rolling Stones, like all of their fans, he has his call for their best guitarist. 👍👍👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden MR SPEED skrev (17 minutter siden): As Slash is such a devotee of The Rolling Stones, like all of their fans, he has his call for their best guitarist. 👍👍👍👍 Vi synes at dette er et flott bilde.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19 timer siden Forfatter Del Skrevet 19 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (26 minutter siden): Vi ønsker deg en Godnatt @Maskinfører🥱🥱😴😴💤💤🥰🥰 God natt ☺️☺️☺️💤💤💤💤🥰🥰😻😻 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Maskinfører skrev (21 minutter siden): God natt ☺️☺️☺️💤💤💤💤🥰🥰😻😻 ♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18 timer siden Forfatter Del Skrevet 18 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): ♥️♥️ Men legger meg nå ❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Maskinfører skrev (1 time siden): Men legger meg nå ❤️❤️ 🥰🥰 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden https://americansongwriter.com/alice-coopers-backing-band-will-temporarily-feature-a-former-member-of-guns-n-roses-for-a-series-of-2025-tour-dates/ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden MR SPEED skrev (1 time siden): https://americansongwriter.com/alice-coopers-backing-band-will-temporarily-feature-a-former-member-of-guns-n-roses-for-a-series-of-2025-tour-dates/ Vi synes at dette er herlig musikkinfo.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden https://www.ultimate-guitar.com/articles/features/the-risk-paid-off-how-angus-young-pulled-off-one-of-rocks-greatest-one-take-guitar-feats-in-this-acdc-classic-175401 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4 timer siden Forfatter Del Skrevet 4 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 timer siden): 🥰🥰 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden MR SPEED skrev (2 timer siden): https://www.ultimate-guitar.com/articles/features/the-risk-paid-off-how-angus-young-pulled-off-one-of-rocks-greatest-one-take-guitar-feats-in-this-acdc-classic-175401 Vi Digger Angus Young.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Maskinfører skrev (2 timer siden): 🥰🥰 Vi håper at du og Tuss har en fin og god lørdagskveld.🥰🥰😻😻♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1 time siden Forfatter Del Skrevet 1 time siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi håper at du og Tuss har en fin og god lørdagskveld.🥰🥰😻😻♥️♥️ Ja vi har det fint håper dere har det fint også 🥰🥰😻😻❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja vi har det fint håper dere har det fint også 🥰🥰😻😻❤️❤️ Det er vi glade for å høre, og vi har det også fint.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1 time siden Forfatter Del Skrevet 1 time siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det er vi glade for å høre, og vi har det også fint.♥️♥️ Ja det er bra ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå