MR SPEED Skrevet i går, 21:34 Del Skrevet i går, 21:34 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi pleier som regel å kjøpe pizzabunn, pizzasaus, pepperonipølser, ananasbiter og pizzaost.😉😉 Dere 2 besto med glans 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 21:34 Del Skrevet i går, 21:34 Delvis skrev (1 minutt siden): Har aldri laget pzza selv, men har lyst å prøve 👍🙂 Vi lager pizza av og til, men ikke så ofte dessverre.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 21:35 Del Skrevet i går, 21:35 MR SPEED skrev (Akkurat nå): Dere 2 besto med glans Vi sier Hurra Hurra for vi bestod. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet i går, 21:37 Del Skrevet i går, 21:37 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Vi pleier som regel å kjøpe pizzabunn, pizzasaus, pepperonipølser, ananasbiter og pizzaost.😉😉 Høres ut som en interessang blanding liker også ananas på pizza jeg 👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 21:47 Del Skrevet i går, 21:47 Delvis skrev (8 minutter siden): Høres ut som en interessang blanding liker også ananas på pizza jeg 👍 Vi liker godt ananas på pepperonipizza, for vi mener at pepperonipizza uten ananas er som en sjiraff uten hals eler en elefant uten snabel. For de tingene hører sammen.😉😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 21:48 Del Skrevet i går, 21:48 MR SPEED skrev (6 minutter siden): Vi sier kult helikopter.😎😎🚁🚁🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet i går, 21:57 Del Skrevet i går, 21:57 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Vi liker godt ananas på pepperonipizza, for vi mener at pepperonipizza uten ananas er som en sjiraff uten hals eler en elefant uten snabel. For de tingene hører sammen.😉😉 Dere vet hva elefanten er redd for CC Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet i går, 22:27 Forfatter Del Skrevet i går, 22:27 (endret) Det der var jævlig dårlig min tante sa jeg kunne ringe etter klokken 23:00 etter hun hadde spist så kunne vi prate og nå tar hun ikke telefon ☹️☹️ Endret i går, 22:28 av Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 22:30 Del Skrevet i går, 22:30 MR SPEED skrev (31 minutter siden): Dere vet hva elefanten er redd for CC Vi har hørt at elefanter er redde for mus.🐘🐘😱😱🐁🐁 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 22:31 Del Skrevet i går, 22:31 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Det der var jævlig dårlig min tante sa jeg kunne ringe etter klokken 23:00 etter hun hadde spist så kunne vi prate og nå tar hun ikke telefon ☹️☹️ Vi synes at det var skikkelig dårlig gjort. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet i går, 22:32 Forfatter Del Skrevet i går, 22:32 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi synes at det var skikkelig dårlig gjort. Ja det er det men hva skal man med med tanter ☹️☹️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 22:33 Del Skrevet i går, 22:33 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det er det men hva skal man med med tanter ☹️☹️ Vi tenker du er inne på noe der.🤔🤔 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet i går, 22:42 Del Skrevet i går, 22:42 (endret) Har hatt fire tanter, og aldri ringt med noen av dem tror jeg. Jo ei ringte og ba meg på julekaffe en gang, hehe 🙂 Nå er to døde, en er skildt med død onkel, og ikke sett henne på sikkert 30 år. og en er snart 90 år. jeg savner mest de døde. 😒 Endret i går, 22:43 av Delvis Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet i går, 22:44 Del Skrevet i går, 22:44 Maskinfører skrev (16 minutter siden): Det der var jævlig dårlig min tante sa jeg kunne ringe etter klokken 23:00 etter hun hadde spist så kunne vi prate og nå tar hun ikke telefon ☹️☹️ Huff, det skjer for ofte vonde ting med deg. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 22:45 Del Skrevet i går, 22:45 Delvis skrev (2 minutter siden): Har hatt fire tanter, og aldri ringt med noen av dem tror jeg. Jo ei ringte og ba meg på julekaffe en gang, hehe 🙂 Nå er to døde, en er skildt med død onkel, og ikke sett henne på sikkert 30 år. og en er snart 90 år. jeg savner mest de døde. 😒 Vi to har bare kontakt med hverandre når det kommer til familie. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet i går, 22:56 Forfatter Del Skrevet i går, 22:56 Kassettspiller skrev (11 minutter siden): Huff, det skjer for ofte vonde ting med deg. Ja det gjør jo det ☹️ men hu ringe opp da 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet i går, 22:56 Forfatter Del Skrevet i går, 22:56 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (22 minutter siden): Vi tenker du er inne på noe der.🤔🤔 Er nok det 🤔🤔 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 22:59 Del Skrevet i går, 22:59 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Er nok det 🤔🤔 Vi er glade for å høre at hun ringte opp igjen. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden Maskinfører skrev (8 minutter siden): Ja det gjør jo det ☹️ men hu ringe opp da Godt å høre. 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå