Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2 minutes ago, Kassettspiller said:

Dette er så rart?

Det synes jeg også. Noen ganger skjer det fordi man er utestengt. Om man prøver å logge på kontoen som utestengt så vil det stå i profilen at man har vært pålogget på det tidspunktet, men man kan ikke poste noe. 

Men Maskinfører har vært borte fra diskusjon.no, Kvinneguiden og Diskutopia. Virker uplausibelt at han ble utestengt fra alle tre forumene samtidig.  Så det er nok ikke snakk om utestengelse. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
SVK2 skrev (1 minutt siden):

Det synes jeg også. Noen ganger skjer det fordi man er utestengt. Om man prøver å logge på kontoen som utestengt så vil det stå i profilen at man har vært pålogget på det tidspunktet, men man kan ikke poste noe. 

Men Maskinfører har vært borte fra diskusjon.no, Kvinneguiden og Diskutopia. Virker uplausibelt at han ble utestengt fra alle tre forumene samtidig.  Så det er nok ikke snakk om utestengelse. 

Utestengt er han nok ikke basert på mine andre kilder.

Kankje noen andre som er innom, men vet rett og slett ikke.

Lenke til kommentar
SVK2 skrev (16 minutter siden):

SVK2 skrev (12 minutter siden):

Skjønner. Får håpe han snart poster. 

Kassettspiller skrev (14 minutter siden):

Utestengt er han nok ikke basert på mine andre kilder.

Kankje noen andre som er innom, men vet rett og slett ikke.

Vi lurer på om han kanskje rett og slett bare trenger en pause fra forumene, og hvis det er tilfellet så mener vi at han må få ta den tiden han trenger til han er klar igjen.:yes::yes:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said:

Vi lurer på om han kanskje rett og slett bare trenger en pause fra forumene, og hvis det er tilfellet så mener vi at han må få ta den tiden han trenger til han er klar igjen.:yes::yes:

Helt enig. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...