Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 hour ago, Delvis said:

Bra. Det er litt beroligende, for da er det nok noen som ville sagt i fra hvis han ikke dukket opp på noen dager.

Han jobber også i sin onkels firma så det er også familiemedlemmer på jobben hans. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
SVK2 skrev (2 timer siden):

Om han er syk så håper jeg det ikke er noe alvorlig. Nå har det ikke gått en uke enda. Men ofte når man er syk så har man mulighet til å sjekke innom nettforumer. 

SVK2 skrev (2 timer siden):

Ja han har jobb.  Navnet hans kommer fra jobben han har. 

Delvis skrev (2 timer siden):

Jobber Maskinfører, vet noen det?

Delvis skrev (2 timer siden):

Jobber Maskinfører, vet noen det?

MR SPEED skrev (2 timer siden):

@Delvis

@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )

det går omgang syken

influensa nå

jeg hadde det da kan hende 

@Maskinfører har det måtte vente å levere en micro til elkjøpe men ok kan fikk den men virket ikke nå må få den oop 

MR SPEED skrev (3 timer siden):

Trur han syk 

Kan ta feil

Vi håper at Maskinfører snart kommer tilbake til oss her.:yes::yes:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Delvis skrev (1 time siden):

Bra. Det er litt beroligende, for da er det nok noen som ville sagt i fra hvis han ikke dukket opp på noen dager.

SVK2 skrev (47 minutter siden):

Helt enig! 

SVK2 skrev (45 minutter siden):

Han jobber også i sin onkels firma så det er også familiemedlemmer på jobben hans. 

Vi vet at Maskinfører har vært borte fra forumene i over en uke tidligere, men da ga han beskjed til oss på PM.:yes::yes: men nå har vi ikke hørt noe på PM.:no::no:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
SVK2 skrev (1 time siden):

Har du bevis på det att jobber nå er det noen familiemedlemmer som har nevnt for ps lurer bare 

jeg skriver ikke noe om syk jobb å det jeg har ikke bevis på det der nå får vente å see 

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (1 minutt siden):

Har du bevis på det att jobber nå er det noen familiemedlemmer som har nevnt for ps lurer bare 

jeg skriver ikke noe om syk jobb å det jeg har ikke bevis på det der nå får vente å see 

Vi vet at det som SVK2 sier der stemmer, for Maskinfører har fortalt dette til oss også.:yes::yes:

• Liker 1
Lenke til kommentar
7 minutes ago, MR SPEED said:

Han har skrevet det flere ganger både her på diskusjon.no og på Kvinneguiden. Innlegg fra denne tråden:

On 8/28/2024 at 4:07 PM, Maskinfører said:

Kjører gravemaskin for onkel og slipper fagbrev hos han så blir bare ett fagbrev da Elektro 😀 ja de velger vel feil men nå begynner jeg og bli så gammel at jeg tror det kan være noe og onkel syns det hadde vært topp med en innen elektro i firmaet også 😀

4 minutes ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said:

Vi vet at det som SVK2 sier der stemmer, for Maskinfører har fortalt dette til oss også.:yes::yes:

Stemmer, han har sagt det mange ganger. 

Endret av SVK2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (35 minutter siden):

Vi håper at Maskinfører snart kommer tilbake her, for vi savner han her.:yes::yes:

Topp da dere ikke liker min versjon det som misliker da dere mitt det i bilde

IMG_2486.thumb.png.457d836a84130d3b8b1c0af6bb03045a.png

da jeg har hatt angst da blir jeg borte 3 til 5 dager da annfallene kommer var heldig 1. til 2 dager angst i dag 

Lenke til kommentar
14 hours ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said:

Vi håper ikke at han har forlatt forumet.:no::no: for vi kommer til å savne han.:yes::yes:

Jeg håper også han kommer tilbake. Kanskje er han også borte fordi PCen/mobiltelefonen er ødelagt og han bruker litt tid på å kjøpe ny.  

Endret av SVK2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Måtte tømme den den gamle power banken min….er veeeeeeeldig myyyyye strøm i den 20.000mah 👎

før den blir kastet test 2 ladda den opp veldig varmt…… da tenke jeg åsen skal jeg få tømt den…… mobil ene batteriene satt 2 mobiler da på led hele natta….. måtte ja ladde opp mobilene tømme power banken for strøm 100% før jeg kaster den i farlig avfall 

IMG_2492.jpeg

IMG_2493.png

IMG_2494.jpeg
forandret litt

@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )

Endret av MR SPEED
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (39 minutter siden):

Måtte tømme den den gamle power banken er veeeeeeeldig myyyyye strøm i den 20.000mah

før den blir kastet test 2 ladda den opp veldig varmt da å da tenke åsen jeg måtte tøme mobil ene batteriene da kunde ladde opp mobilene tøme power banken for strøm 100% før jeg kaster den i farlig avfall 

IMG_2492.jpeg

IMG_2493.png

IMG_2494.jpeg

Vi synes at den er skikkelig kul.😎😎🥰🥰

Lenke til kommentar

Glemte det da tenkte tøm power banken før du kaster den 😢er litiumbatteri i power banken den har gått i gulvet litt for mange ganger rykting i armen grunnen eplepsien min er skylden👎

Litiumbatterier er enda en komponent som kan starte brann i hjemmet, og de kan forårsake en rask spredning av brannen, forklarer han. Litiumbatterier skiller seg fra «vanlige» batterier ved at de brenner med høy intensitet og avgir store mengder gass.

leste det i linken da begynte de små grå å fly vegge mellom oppi der i skolten

https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2025/01/26/196060884/forste-dodsbrann-i-sitt-slag-i-norge-na-advares-det-mot-batteri-type

😢👎👎👎

Endret av MR SPEED
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...