Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Kjøpte den her tenkte kan brukers da angsten min er der….. ps har dessverre 😵‍💫kjøpe mani da 😢ååååååå ……..Ja ja har 2 like da…… er liv redd for strøm da fikk strøm i meg 220 volt en hva det heter vet ikke om det kan hjelpe fikk plutselig en dum tanke idiot IDIOTISK IDIOT MEG kopla ledinger på lampe satt fast i 220 volt skulle vel ikke dø da ennå trur jesus hjelp meg siden har jeg vært liv redd siden har jeg verdt liv redd siden 

IMG_2293.jpeg

IMG_2291.jpeg

IMG_2292.jpeg

IMG_2290.jpeg

IMG_2289.jpeg

IMG_2288.jpeg

IMG_2287.jpeg

IMG_2285.jpeg

IMG_2286.jpeg

IMG_2284.jpeg

IMG_2283.jpeg

Endret av MR SPEED
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MR SPEED skrev (2 minutter siden):

Kjøpte den tenkte kan brukers da angsten er der ps har dessverre 😵‍💫kjøpe mani da 😢ååååååå Ja ja har 2 leke lit har er redd for strøm da fikk strøm i meg 220 volt en hva det heter vet ikke om det kan hjelpe fikk plutselig en dum tanke idiot IDIOTISK IDIOT MEG kopla ledinger på lampe satt fast i 220 volt skulle vel ikke dø da ennå trur jesus hjelp meg siden har jeg vært liv redd siden har jeg verdt liv redd siden 

IMG_2293.jpeg

IMG_2291.jpeg

IMG_2292.jpeg

IMG_2290.jpeg

IMG_2289.jpeg

IMG_2288.jpeg

IMG_2287.jpeg

IMG_2285.jpeg

IMG_2286.jpeg

IMG_2284.jpeg

IMG_2283.jpeg

Huff Huff, vi synes at det hørtes skikkelig skummelt ut.😱😱😨😨😰😰

Lenke til kommentar
SVK2 skrev (7 minutter siden):

@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Har Peanut laget en reisedagbok på diskutopia? Hun skulle til Singapore i slutten av januar.

Vi har faktisk ikke sett Peanut på Diskutopia på flere dager nå. Og Maskinfører har heller ikke vært pålogget verken her på Diskusjon, KG eller Diskutopia på flere dager.:no::no:

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said:

Vi har faktisk ikke sett Peanut på Diskutopia på flere dager nå. Og Maskinfører har heller ikke vært pålogget verken her på Diskusjon, KG eller Diskutopia på flere dager.:no::no:

Håper grunnen til at dere ikke har sett Peanut på Diskutopia er at hun har det så gøy i Singapore. 

Pleier Maskinfører å være så lenge borte som han har vært nå?

Lenke til kommentar
Just now, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said:

Det håper vi også.:yes::yes: nei Maskinfører har aldri vært borte så lenge,:no::no: så vi håper at alt er bra med han.:yes::yes:

Jeg håper det går bra med Maskinfører jeg også. 

Lenke til kommentar
10 minutes ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said:

Nå så vi at Peanut har postet på Diskutopia i dag, men hun har ikke laget noen reisedagbok som vi kan se.:no::no:

Takk for at dere sjekket!

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden):

Det håper vi også.:yes::yes: nei Maskinfører har aldri vært borte så lenge,:no::no: så vi håper at alt er bra med han.:yes::yes:

Huff. Håper det er bra med Maskinfører 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, MR SPEED said:

Trur han syk 

Om han er syk så håper jeg det ikke er noe alvorlig. Nå har det ikke gått en uke enda. Men ofte når man er syk så har man mulighet til å sjekke innom nettforumer. 

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...