MR SPEED Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden (endret) Kjøpte den her tenkte kan brukers da angsten min er der….. ps har dessverre 😵💫kjøpe mani da 😢ååååååå ……..Ja ja har 2 like da…… er liv redd for strøm da fikk strøm i meg 220 volt en hva det heter vet ikke om det kan hjelpe fikk plutselig en dum tanke idiot IDIOTISK IDIOT MEG kopla ledinger på lampe satt fast i 220 volt skulle vel ikke dø da ennå trur jesus hjelp meg siden har jeg vært liv redd siden har jeg verdt liv redd siden Endret 15 timer siden av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden MR SPEED skrev (2 minutter siden): Kjøpte den tenkte kan brukers da angsten er der ps har dessverre 😵💫kjøpe mani da 😢ååååååå Ja ja har 2 leke lit har er redd for strøm da fikk strøm i meg 220 volt en hva det heter vet ikke om det kan hjelpe fikk plutselig en dum tanke idiot IDIOTISK IDIOT MEG kopla ledinger på lampe satt fast i 220 volt skulle vel ikke dø da ennå trur jesus hjelp meg siden har jeg vært liv redd siden har jeg verdt liv redd siden Huff Huff, vi synes at det hørtes skikkelig skummelt ut.😱😱😨😨😰😰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå