MR SPEED Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar (endret) Kjøpte den her tenkte kan brukers da angsten min er der….. ps har dessverre 😵💫kjøpe mani da 😢ååååååå ……..Ja ja har 2 like da…… er liv redd for strøm da fikk strøm i meg 220 volt en hva det heter vet ikke om det kan hjelpe fikk plutselig en dum tanke idiot IDIOTISK IDIOT MEG kopla ledinger på lampe satt fast i 220 volt skulle vel ikke dø da ennå trur jesus hjelp meg siden har jeg vært liv redd siden har jeg verdt liv redd siden Endret 26. januar av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar MR SPEED skrev (2 minutter siden): Kjøpte den tenkte kan brukers da angsten er der ps har dessverre 😵💫kjøpe mani da 😢ååååååå Ja ja har 2 leke lit har er redd for strøm da fikk strøm i meg 220 volt en hva det heter vet ikke om det kan hjelpe fikk plutselig en dum tanke idiot IDIOTISK IDIOT MEG kopla ledinger på lampe satt fast i 220 volt skulle vel ikke dø da ennå trur jesus hjelp meg siden har jeg vært liv redd siden har jeg verdt liv redd siden Huff Huff, vi synes at det hørtes skikkelig skummelt ut.😱😱😨😨😰😰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar https://faroutmagazine.co.uk/jimmy-page-guitarist-he-considered-genius/ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Negl saksa å makyr settet her 👍😁 1 Lenke til kommentar
SVK2 Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Har Peanut laget en reisedagbok på diskutopia? Hun skulle til Singapore i slutten av januar. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar SVK2 skrev (7 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Har Peanut laget en reisedagbok på diskutopia? Hun skulle til Singapore i slutten av januar. Vi har faktisk ikke sett Peanut på Diskutopia på flere dager nå. Og Maskinfører har heller ikke vært pålogget verken her på Diskusjon, KG eller Diskutopia på flere dager. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar MR SPEED skrev (2 timer siden): Negl saksa å makyr settet her 👍😁 Vi synes at det er et skikkelig kult sett.😎😎🥰🥰 MR SPEED skrev (2 timer siden): https://faroutmagazine.co.uk/jimmy-page-guitarist-he-considered-genius/ ♥️♥️ Lenke til kommentar
SVK2 Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar 3 minutes ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said: Vi har faktisk ikke sett Peanut på Diskutopia på flere dager nå. Og Maskinfører har heller ikke vært pålogget verken her på Diskusjon, KG eller Diskutopia på flere dager. Håper grunnen til at dere ikke har sett Peanut på Diskutopia er at hun har det så gøy i Singapore. Pleier Maskinfører å være så lenge borte som han har vært nå? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar SVK2 skrev (Akkurat nå): Håper grunnen til at dere ikke har sett Peanut på Diskutopia er at hun har det så gøy i Singapore. Pleier Maskinfører å være så lenge borte som han har vært nå? Det håper vi også. nei Maskinfører har aldri vært borte så lenge, så vi håper at alt er bra med han. Lenke til kommentar
SVK2 Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Just now, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said: Det håper vi også. nei Maskinfører har aldri vært borte så lenge, så vi håper at alt er bra med han. Jeg håper det går bra med Maskinfører jeg også. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar SVK2 skrev (5 minutter siden): Jeg håper det går bra med Maskinfører jeg også. Det gjør vi også. Nå så vi at Peanut har postet på Diskutopia i dag, men hun har ikke laget noen reisedagbok som vi kan se. Lenke til kommentar
SVK2 Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar 10 minutes ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said: Nå så vi at Peanut har postet på Diskutopia i dag, men hun har ikke laget noen reisedagbok som vi kan se. Takk for at dere sjekket! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar SVK2 skrev (3 minutter siden): Takk for at dere sjekket! Bare Hyggelig, vi liker også veldig godt reisedagbøkene hennes.🥰🥰 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Det håper vi også. nei Maskinfører har aldri vært borte så lenge, så vi håper at alt er bra med han. Huff. Håper det er bra med Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Delvis skrev (40 minutter siden): Huff. Håper det er bra med Maskinfører Ja det håper vi også. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Delvis skrev (16 timer siden): Huff. Håper det er bra med Maskinfører Trur han syk Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 timer siden): Ja det håper vi også. Kan ta feil 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar @Delvis @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) det går omgang syken influensa nå jeg hadde det da kan hende @Maskinfører har det måtte vente å levere en micro til elkjøpe men ok kan fikk den men virket ikke nå må få den oop 1 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Jobber Maskinfører, vet noen det? 1 Lenke til kommentar
SVK2 Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar (endret) 1 hour ago, Delvis said: Jobber Maskinfører, vet noen det? Ja han har jobb. Navnet hans kommer fra jobben han har. Endret 28. januar av SVK2 1 1 Lenke til kommentar
SVK2 Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar 1 hour ago, MR SPEED said: Trur han syk Om han er syk så håper jeg det ikke er noe alvorlig. Nå har det ikke gått en uke enda. Men ofte når man er syk så har man mulighet til å sjekke innom nettforumer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå