Maskinfører Skrevet 23. januar Forfatter Del Skrevet 23. januar MR SPEED skrev (1 time siden): Nei er ikke kult hvis fingeren som betyr dra til H—l da nei liker ikke den har med satan lusifer å gjøre nei takk sorry jesus du gjør ikke sånn plz hvis du er kristen sorry er ikke vont ment @Maskinfører 😢 Nei jeg forstår den hehe 😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar MR SPEED skrev (15 minutter siden): Hvorfor ble DONALD TRUMP PRESIDENT POKKER JEVLA IDIOT SORRY DERE HER Å JESUS Å GUD HAN FÅR MEG PISS FORBANEDET DA SER DEN KØDDEN LAGGER BARE JEVEL SKAPP ER EN LITEN UNGE I MINE ØYNE SORRY 😢😢😢😢🤬🤬🤬🤬😤😤😤😤 👎👎👎👎👎 Vi er helt enige med deg der. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Maskinfører skrev (8 minutter siden): Det er bra 🥰 🥰 Vi synes at det er hyggelig og koselig at flere besøker oss her inne nå i natt.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. januar Forfatter Del Skrevet 23. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Vi synes at det er hyggelig og koselig at flere besøker oss her inne nå i natt.🥰🥰 Ja det er det 🥰 🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Maskinfører skrev (7 minutter siden): Ja det er det 🥰 🥰 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. januar Forfatter Del Skrevet 23. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): ♥️♥️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar MR SPEED skrev (2 minutter siden): Vi Digger den der.♥️♥️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Det her la jeg inn å tok bilde sletta allt for jeg må ha viruelt zim kort i apple watch prøvde her om dagen men var borti en bot prøvde å ringe men fikk feil feil med mobil nr mitt er bare for moro jeg gjorde det nå bilder 😁 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar MR SPEED skrev (39 minutter siden): Det her la jeg inn å tok bilde sletta allt for jeg må ha viruelt zim kort i apple watch prøvde her om dagen men var borti en bot prøvde å ringe men fikk feil feil med mobil nr mitt er bare for moro jeg gjorde det nå bilder 😁 Vi synes at den der er Episk Megakul.♥️♥️♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar https://comicbook.com/gaming/news/ps1-ps5-playstation-sony-game-2000-update/ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar MR SPEED skrev (1 minutt siden): https://comicbook.com/gaming/news/ps1-ps5-playstation-sony-game-2000-update/ Vi lurer på om du har kjøpt den??🎮🎮🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Vi lurer på om du har kjøpt den??🎮🎮🥰🥰 Den kom ut i 1994…..den første ps1 playstation ja kjøpte den da ja…..jeg har den er i kjelleren her den er 100% feil fri …..men har ikke orginal esken da dessverre. Da men har den orginale resident evil 1 som man måtte sikte selv i spillet dritt. Vanskeligere en psn versjon da men det vet dere 2 selv trur jeg da 😁😁 Endret 23. januar av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar MR SPEED skrev (15 minutter siden): Den kom ut i 1994…..den første ps1 playstation ja kjøpte den da ja…..jeg har den er i kjelleren her den er 100% feil fri …..men har ikke orginal esken da dessverre. Da men har den orginale resident evil 1 som man måtte sikte selv i spillet dritt. Vanskeligere en psn versjon da men det vet dere 2 selv trur jeg da 😁😁 Ja vi mener at du har fortalt oss det en gang før at det spillet var vanskeligere på originalen.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Ja vi mener at du har fortalt oss det en gang før at det spillet var vanskeligere på originalen.😊😊☺️☺️ Kan jeg få et ønske av dere 2 ??? CC 😁😁 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar MR SPEED skrev (11 minutter siden): Kan jeg få et ønske av dere 2 ??? CC 😁😁 Hvis det er bilder fra oss så må vi si nei, for vi har fortsatt litt problemer med å laste opp bilder. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Hvis det er bilder fra oss så må vi si nei, for vi har fortsatt litt problemer med å laste opp bilder. Er ikke bilde Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar MR SPEED skrev (1 minutt siden): Er ikke bilde OK, hva ønsker du fra oss da??😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar MR SPEED skrev (1 minutt siden): Ønsker meg en bannan Her får du to bananer av oss, en banan fra hver tvilling.🍌🍌😜😜 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå