Maskinfører Skrevet 3 timer siden Forfatter Del Skrevet 3 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Tusen Takk, vi håper at du og Tuss har det fint og bra i kveld.🥰🥰😻😻♥️♥️ Vi håper dere har en fin kveld også 🥰 😻 😻 😻 ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3 timer siden Forfatter Del Skrevet 3 timer siden SVK2 skrev (7 minutter siden): Jeg hadde denne: Samme her 😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden SVK2 skrev (38 minutter siden): Jeg hadde denne: 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden MR SPEED skrev (19 minutter siden): Vi Elsker den Stonessangen der.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Maskinfører skrev (32 minutter siden): Vi håper dere har en fin kveld også 🥰 😻 😻 😻 ❤️ ❤️ Vi har en fin kveld, og vi liker å høre at dere har det samme.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Vi har en fin kveld, og vi liker å høre at dere har det samme.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Det er vi glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden God onsdag aften, i morgen skal jeg til Europris å handle hehe. Var så dum at jeg ble lokket til å bli medlem da jeg kjøpte to WD 40 til en for to stod det. Når jeg kom til kassen sa de det var medlemspris, men jeg kunne få det hvis hun kunne sende en link. Da var det kupong på kr 100 så jeg klikket ja hjemme, og nå kan jeg handle for kr 500 og få kr 100 i avslag. 🙄 Jeg liker ikke sånne medlemsgreier og er med i så få som mulig. Men har skrevet opp flere ting og kjøper for kr 500 og kanskje melder meg av etterpå hehe 🙂 liker ikke å si mobilnummert hver jeg skal betale i kassen, for noe tull 😏 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1 time siden Forfatter Del Skrevet 1 time siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Det er vi glade for å høre.♥️♥️ Det er vi glade for også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Delvis skrev (17 minutter siden): God onsdag aften, i morgen skal jeg til Europris å handle hehe. Var så dum at jeg ble lokket til å bli medlem da jeg kjøpte to WD 40 til en for to stod det. Når jeg kom til kassen sa de det var medlemspris, men jeg kunne få det hvis hun kunne sende en link. Da var det kupong på kr 100 så jeg klikket ja hjemme, og nå kan jeg handle for kr 500 og få kr 100 i avslag. 🙄 Jeg liker ikke sånne medlemsgreier og er med i så få som mulig. Men har skrevet opp flere ting og kjøper for kr 500 og kanskje melder meg av etterpå hehe 🙂 liker ikke å si mobilnummert hver jeg skal betale i kassen, for noe tull 😏 Tusen Takk, vi håper at du har en fin og god onsdagskveld vår gode venn @Delvis😊😊☺️☺️🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Maskinfører skrev (2 minutter siden): Det er vi glade for også ❤️ ❤️ Vi synes at det er hyggelig og koselig og få besøk av @Delvis her i tråden nå i kveld.😊😊☺️☺️🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1 time siden Forfatter Del Skrevet 1 time siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Vi synes at det er hyggelig og koselig og få besøk av @Delvis her i tråden nå i kveld.😊😊☺️☺️🥰🥰 Ja det er det ☺️☺️☺️☺️🥰🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 54 minutter siden Del Skrevet 54 minutter siden Delvis skrev (53 minutter siden): God onsdag aften, i morgen skal jeg til Europris å handle hehe. Var så dum at jeg ble lokket til å bli medlem da jeg kjøpte to WD 40 til en for to stod det. Når jeg kom til kassen sa de det var medlemspris, men jeg kunne få det hvis hun kunne sende en link. Da var det kupong på kr 100 så jeg klikket ja hjemme, og nå kan jeg handle for kr 500 og få kr 100 i avslag. 🙄 Jeg liker ikke sånne medlemsgreier og er med i så få som mulig. Men har skrevet opp flere ting og kjøper for kr 500 og kanskje melder meg av etterpå hehe 🙂 liker ikke å si mobilnummert hver jeg skal betale i kassen, for noe tull 😏 Enig @Delvis med deg 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 50 minutter siden Del Skrevet 50 minutter siden Maskinfører skrev (21 minutter siden): Ja det er det ☺️☺️☺️☺️🥰🥰🥰 Nei er ikke kult hvis fingeren som betyr dra til H—l da nei liker ikke den har med satan lusifer å gjøre nei takk sorry jesus du gjør ikke sånn plz hvis du er kristen sorry er ikke vont ment @Maskinfører 😢 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 37 minutter siden Del Skrevet 37 minutter siden Maskinfører skrev (38 minutter siden): Ja det er det ☺️☺️☺️☺️🥰🥰🥰 Det er vi helt enige i.🥰🥰 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 34 minutter siden Del Skrevet 34 minutter siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (54 minutter siden): Tusen Takk, vi håper at du har en fin og god onsdagskveld vår gode venn @Delvis😊😊☺️☺️🥰🥰 Takk🙂 det er veldig bra å vite at man er med gode venner her ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29 minutter siden Del Skrevet 29 minutter siden Delvis skrev (4 minutter siden): Takk🙂 det er veldig bra å vite at man er med gode venner her ❤️ Tusen Takk, og vi trives også veldig godt her med vennene våre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå