Maskinfører Skrevet mandag kl 20:42 Forfatter Del Skrevet mandag kl 20:42 SVK2 skrev (3 timer siden): Hva er du allergisk mot? Men bra du ble bedre! Aner ikke kanskje litt støv ? Er ikke sikker 😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 20:43 Del Skrevet mandag kl 20:43 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja jeg også ❤️ ❤️ Maskinfører skrev (Akkurat nå): Fin og god mandag tilbake ❤️ ❤️ Tusen Takk, vi er glade for å høre at dere har en bra mandagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet mandag kl 20:46 Forfatter Del Skrevet mandag kl 20:46 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Tusen Takk, vi er glade for å høre at dere har en bra mandagskveld.♥️♥️ Ja vi er glade for at dere har en bra mandag også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet mandag kl 20:47 Del Skrevet mandag kl 20:47 Maskinfører skrev (6 timer siden): Nå vet jeg hvorfor jeg har vært så tungpustet at jeg nesten har stått på hode i sofan til tider kjørte innom Apotek 1 på vei hjem fra jobb og kjøpte 2 flasker Tussin Hostesaft Lakrissmak så kjøpte jeg med en pakke Zyrtec også og tok en pille etter en stund så ga tungpusten seg så jeg tror jeg er allergisk 😀 hverken kols eller astma som jeg har trodd 😀 Røyker du @Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 20:48 Del Skrevet mandag kl 20:48 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja vi er glade for at dere har en bra mandag også ❤️ ❤️ Ja vi liker at våre venner har det fint og bra.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet mandag kl 20:56 Forfatter Del Skrevet mandag kl 20:56 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Ja vi liker at våre venner har det fint og bra.♥️♥️ Ja gjør vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet mandag kl 20:57 Forfatter Del Skrevet mandag kl 20:57 MR SPEED skrev (9 minutter siden): Røyker du @Maskinfører Nei 😀 Bare en J.H.A på juleaften og Nyttårsaften sigarillos 😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 20:58 Del Skrevet mandag kl 20:58 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja gjør vi også ❤️ ❤️ Vi håper at du og Tuss har en fin og bra kveld.🥰🥰😻😻♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet mandag kl 21:00 Del Skrevet mandag kl 21:00 https://americansongwriter.com/how-ac-dc-inadvertently-helped-shania-twain-mesh-the-best-of-country-and-rock-worlds/ 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet mandag kl 21:01 Del Skrevet mandag kl 21:01 (endret) På Øre nese hals, kan man få tatt allergitest . de lager noen tegninger på armen, og da kan de finne ut hva du er allergosk mot. Har tatt det, og var ikke allergisk. 🙂 Endret mandag kl 21:01 av Delvis 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet mandag kl 21:03 Forfatter Del Skrevet mandag kl 21:03 Spylerdyse Delenummer 8265A335 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet mandag kl 21:04 Forfatter Del Skrevet mandag kl 21:04 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Vi håper at du og Tuss har en fin og bra kveld.🥰🥰😻😻♥️♥️ Tusen takk ja det har vi og dere ? 🥰🥰😻😻❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet mandag kl 21:05 Forfatter Del Skrevet mandag kl 21:05 Delvis skrev (2 minutter siden): På Øre nese hals, kan man få tatt allergitest . de lager noen tegninger på armen, og da kan de finne ut hva du er allergosk mot. Har tatt det, og var ikke allergisk. 🙂 Pirképrøve ja 😉 til vel sånn i 7 om jeg ikke husker feil intet slo ut lider av pollen og gressallergi da 😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 21:06 Del Skrevet mandag kl 21:06 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Tusen takk ja det har vi og dere ? 🥰🥰😻😻❤️❤️ Vi har en fin og bra kveld, og vi er glade for å høre at dere har det samme.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 21:07 Del Skrevet mandag kl 21:07 Delvis skrev (5 minutter siden): På Øre nese hals, kan man få tatt allergitest . de lager noen tegninger på armen, og da kan de finne ut hva du er allergosk mot. Har tatt det, og var ikke allergisk. 🙂 Vi håper at du også har en fin og god kveld.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 21:08 Del Skrevet mandag kl 21:08 MR SPEED skrev (7 minutter siden): https://americansongwriter.com/how-ac-dc-inadvertently-helped-shania-twain-mesh-the-best-of-country-and-rock-worlds/ Vi synes at dette er skikkelig interessant info.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet mandag kl 21:11 Forfatter Del Skrevet mandag kl 21:11 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Vi har en fin og bra kveld, og vi er glade for å høre at dere har det samme.♥️♥️ Ja det er vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 21:21 Del Skrevet mandag kl 21:21 Maskinfører skrev (8 minutter siden): Ja det er vi også ❤️ ❤️ Det synes vi at er Helt Toppers å høre.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet mandag kl 21:26 Forfatter Del Skrevet mandag kl 21:26 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Det synes vi at er Helt Toppers å høre.👨🦰👩🦰👍👍 Ja er det 👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 21:28 Del Skrevet mandag kl 21:28 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja er det 👍👍 Vi er spente på om vi får mer besøk her inne utoverkvelden og utovernatten.😉😉 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå