Maskinfører Skrevet 16 timer siden Forfatter Del Skrevet 16 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Ja vi liker best ostebaconpølser på shellstasjonen.🧀🧀🥓🥓🌭🌭😋😋 Ja god den også 🌭🌭🌭🌭🌭🌭😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Maskinfører skrev (1 time siden): Ja god den også 🌭🌭🌭🌭🌭🌭😋😋 Vi er helt enige.😋😋🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15 timer siden Forfatter Del Skrevet 15 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Vi er helt enige.😋😋🥰🥰 Det er bra 😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Maskinfører skrev (10 minutter siden): Det er bra 😋😋🥰🥰 Det synes vi også.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14 timer siden Forfatter Del Skrevet 14 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (32 minutter siden): Det synes vi også.♥️♥️ Det er bra ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Maskinfører skrev (19 minutter siden): Det er bra ❤️ ❤️ Det samme sier vi.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14 timer siden Forfatter Del Skrevet 14 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (26 minutter siden): Det samme sier vi.♥️♥️ Det er bra ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Maskinfører skrev (10 minutter siden): Det er bra ❤️ ❤️ Vi synes at det er knallbra.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13 timer siden Forfatter Del Skrevet 13 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): Vi synes at det er knallbra.♥️♥️ Ja det er det ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Maskinfører skrev (11 minutter siden): Ja det er det ❤️❤️ Vi ønsker dere en fin og god torsdagsmorgen.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12 timer siden Forfatter Del Skrevet 12 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi ønsker dere en fin og god torsdagsmorgen.♥️♥️ Fin Torsdagsmorgen ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Maskinfører skrev (2 timer siden): Fin Torsdagsmorgen ❤️❤️ Tusen Takk, vi ønsker dere en fin og god torsdag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4 timer siden Forfatter Del Skrevet 4 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Tusen Takk, vi ønsker dere en fin og god torsdag.♥️♥️ Fin torsdag ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3 timer siden Forfatter Del Skrevet 3 timer siden Kjeltringpakk stakkars dyrene @Tussi ☹️ https://www.tb.no/else-oppdaget-at-penger-var-stjalet-fra-bossa-det-var-ikke-engang-i-mine-tanker/s/5-76-2516999 Lenke til kommentar
Peanut Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Jeg hadde en hel haug med spørsmål siden jeg har en Tesla, men på tråden Tesla-kaféen følte jeg meg noe latterliggjort da det her kom opp: «Det jeg lurer på er om det er Stamkunde eller Jørund Refseth som er tilbake... 🤔» Jeg vet jo ikke hvem de er, og lurer på om jeg skal slette hele meg og heller være på Diskotopia da det også er mer folk der 😞 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 17 minutter siden Del Skrevet 17 minutter siden Peanut skrev (1 time siden): Jeg hadde en hel haug med spørsmål siden jeg har en Tesla, men på tråden Tesla-kaféen følte jeg meg noe latterliggjort da det her kom opp: «Det jeg lurer på er om det er Stamkunde eller Jørund Refseth som er tilbake... 🤔» Jeg vet jo ikke hvem de er, og lurer på om jeg skal slette hele meg og heller være på Diskotopia da det også er mer folk der 😞 Søker du det opp, vil du nok finne noe informasjon. Uansett, slik er det på et forum – du kan enten ignorere brukeren (ved å bruke funksjonen) eller gå videre. Heldigvis er det stort sett hyggelige folk her som svarer på det man lurer på. Ikke ta slike kommentarer så tungt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå