Maskinfører Skrevet 16. januar Forfatter Del Skrevet 16. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Ja vi liker best ostebaconpølser på shellstasjonen.🧀🧀🥓🥓🌭🌭😋😋 Ja god den også 🌭🌭🌭🌭🌭🌭😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar Maskinfører skrev (1 time siden): Ja god den også 🌭🌭🌭🌭🌭🌭😋😋 Vi er helt enige.😋😋🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. januar Forfatter Del Skrevet 16. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Vi er helt enige.😋😋🥰🥰 Det er bra 😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar Maskinfører skrev (10 minutter siden): Det er bra 😋😋🥰🥰 Det synes vi også.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. januar Forfatter Del Skrevet 16. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (32 minutter siden): Det synes vi også.♥️♥️ Det er bra ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar Maskinfører skrev (19 minutter siden): Det er bra ❤️ ❤️ Det samme sier vi.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. januar Forfatter Del Skrevet 16. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (26 minutter siden): Det samme sier vi.♥️♥️ Det er bra ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar Maskinfører skrev (10 minutter siden): Det er bra ❤️ ❤️ Vi synes at det er knallbra.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. januar Forfatter Del Skrevet 16. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): Vi synes at det er knallbra.♥️♥️ Ja det er det ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar Maskinfører skrev (11 minutter siden): Ja det er det ❤️❤️ Vi ønsker dere en fin og god torsdagsmorgen.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. januar Forfatter Del Skrevet 16. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi ønsker dere en fin og god torsdagsmorgen.♥️♥️ Fin Torsdagsmorgen ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar Maskinfører skrev (2 timer siden): Fin Torsdagsmorgen ❤️❤️ Tusen Takk, vi ønsker dere en fin og god torsdag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. januar Forfatter Del Skrevet 16. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Tusen Takk, vi ønsker dere en fin og god torsdag.♥️♥️ Fin torsdag ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. januar Forfatter Del Skrevet 16. januar Kjeltringpakk stakkars dyrene @Tussi ☹️ https://www.tb.no/else-oppdaget-at-penger-var-stjalet-fra-bossa-det-var-ikke-engang-i-mine-tanker/s/5-76-2516999 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xCi4gw Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar Jeg hadde en hel haug med spørsmål siden jeg har en Tesla, men på tråden Tesla-kaféen følte jeg meg noe latterliggjort da det her kom opp: «Det jeg lurer på er om det er Stamkunde eller Jørund Refseth som er tilbake... 🤔» Jeg vet jo ikke hvem de er, og lurer på om jeg skal slette hele meg og heller være på Diskotopia da det også er mer folk der 😞 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar Slettet-xCi4gw skrev (1 time siden): Jeg hadde en hel haug med spørsmål siden jeg har en Tesla, men på tråden Tesla-kaféen følte jeg meg noe latterliggjort da det her kom opp: «Det jeg lurer på er om det er Stamkunde eller Jørund Refseth som er tilbake... 🤔» Jeg vet jo ikke hvem de er, og lurer på om jeg skal slette hele meg og heller være på Diskotopia da det også er mer folk der 😞 Søker du det opp, vil du nok finne noe informasjon. Uansett, slik er det på et forum – du kan enten ignorere brukeren (ved å bruke funksjonen) eller gå videre. Heldigvis er det stort sett hyggelige folk her som svarer på det man lurer på. Ikke ta slike kommentarer så tungt. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar Kassettspiller skrev (22 minutter siden): Søker du det opp, vil du nok finne noe informasjon. Uansett, slik er det på et forum – du kan enten ignorere brukeren (ved å bruke funksjonen) eller gå videre. Heldigvis er det stort sett hyggelige folk her som svarer på det man lurer på. Ikke ta slike kommentarer så tungt. Slettet-xCi4gw skrev (2 timer siden): Jeg hadde en hel haug med spørsmål siden jeg har en Tesla, men på tråden Tesla-kaféen følte jeg meg noe latterliggjort da det her kom opp: «Det jeg lurer på er om det er Stamkunde eller Jørund Refseth som er tilbake... 🤔» Jeg vet jo ikke hvem de er, og lurer på om jeg skal slette hele meg og heller være på Diskotopia da det også er mer folk der 😞 Maskinfører skrev (4 timer siden): Kjeltringpakk stakkars dyrene @Tussi ☹️ https://www.tb.no/else-oppdaget-at-penger-var-stjalet-fra-bossa-det-var-ikke-engang-i-mine-tanker/s/5-76-2516999 Maskinfører skrev (4 timer siden): Fin torsdag ❤️❤️ Vi ønsker dere en fin og god torsdagskveld.♥️♥️ 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. januar Forfatter Del Skrevet 16. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Vi ønsker dere en fin og god torsdagskveld.♥️♥️ Vi ønsker dere også fint torsdagskveld ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar Maskinfører skrev (Akkurat nå): Vi ønsker dere også fint torsdagskveld ❤️❤️ Tusen Takk, vi tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. januar Forfatter Del Skrevet 16. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Tusen Takk, vi tenker på dere.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå