Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (26 minutter siden):

Vi synes at micropopcorn er ganske irriterende, for det er bare halvparten av popcornet i posen som poppes i mikroen. Resten av halvparten ligger igjen på bunnen av posen som harde korn.🤣🤣

Har en sånn som dette som jeg som de har hos Cdon. Har hatt den lenge den funker bra i microen 🙂
https://cdon.no/produkt/popcorn-maker-skal-lag-popcorn-i-mikrobolgeovnen-rod-266b669a628048e2/

poppa.jpg

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Delvis skrev (1 minutt siden):

Har en sånn som dette som jeg som de har hos Cdon. Har hatt den lenge den funker bra i microen 🙂
https://cdon.no/produkt/popcorn-maker-skal-lag-popcorn-i-mikrobolgeovnen-rod-266b669a628048e2/

poppa.jpg

Vi liker ikke micropopcorn noe særlig generelt. Vi liker best popcorn som vi popper i pannen, det er en smakssak.😉😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Delvis skrev (7 minutter siden):

poppa.jpg

Vi håper at du har en fin og god onsdagskveld vår gode venn @Delvis😊😊☺️☺️🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden):

Vi håper at du har en fin og god onsdagskveld vår gode venn @Delvis😊😊☺️☺️🥰🥰

Takk gode venner, håper dere også har god ondags kveld og alle andre gode venner her også 👍🙂

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden):

Det anbefaler vi, vi prøver å redusere litt bruken av micromat, for vi har hørt at det ikke er så bra å spise overdrevet mye micromat.😊😊☺️☺️

Det visste jeg ikke, bruker micro hele tiden hehe. Eneste jeg hør er Christian Paaske sa det at micro ikke her bra. Det er han som tror at jorden er flat. Men han har kanskje hatt rett likevel om micro da 🙂

Endret av Delvis
Lenke til kommentar
Delvis skrev (1 minutt siden):

Takk gode venner, håper dere også har god ondags kveld og alle andre gode venner her også 👍🙂

Det visste jeg ikke, bruker micro hele tiden hehe. Eneste jeg hør ert Christian Paaske sa det at micro ikke her bra. Det er han som tror at jorden er flat. Men han har kanskje hatt rett likevel om micro da 🙂

Tusen Takk, vi har en veldig fin og god onsdagskveld. Og vi er glade for å høre at du også har det.🥰🥰

Og vi har hørt at det er en del strålinger i mikrobølgeovner som ikke er så bra for oss, hvis vi bruker mikroen for ofte.:yes::yes:

• Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden):

Tusen Takk, vi har en veldig fin og god onsdagskveld. Og vi er glade for å høre at du også har det.🥰🥰

Og vi har hørt at det er en del strålinger i mikrobølgeovner som ikke er så bra for oss, hvis vi bruker mikroen for ofte.:yes::yes:

Bare ikke stå helt oppi så går det bra 😀 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...