Maskinfører Skrevet 23 timer siden Forfatter Del Skrevet 23 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Det varmer oss å høre.♥️♥️ Oss også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden Maskinfører skrev (3 minutter siden): Oss også ❤️ ❤️ Det setter vi stor pris på å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (26 minutter siden): Vi synes at micropopcorn er ganske irriterende, for det er bare halvparten av popcornet i posen som poppes i mikroen. Resten av halvparten ligger igjen på bunnen av posen som harde korn.🤣🤣 Har en sånn som dette som jeg som de har hos Cdon. Har hatt den lenge den funker bra i microen 🙂 https://cdon.no/produkt/popcorn-maker-skal-lag-popcorn-i-mikrobolgeovnen-rod-266b669a628048e2/ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23 timer siden Forfatter Del Skrevet 23 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Det setter vi stor pris på å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden Delvis skrev (1 minutt siden): Har en sånn som dette som jeg som de har hos Cdon. Har hatt den lenge den funker bra i microen 🙂 https://cdon.no/produkt/popcorn-maker-skal-lag-popcorn-i-mikrobolgeovnen-rod-266b669a628048e2/ Vi liker ikke micropopcorn noe særlig generelt. Vi liker best popcorn som vi popper i pannen, det er en smakssak.😉😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Vi tenker kjempemasse på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Vi liker ikke micropopcorn noe særlig generelt. Vi liker best popcorn som vi popper i pannen, det er en smakssak Det har jeg aldri prøvd, så det skal jeg prøve en gang 👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden Delvis skrev (7 minutter siden): Har en sånn som dette som jeg som de har hos Cdon. Har hatt den lenge den funker bra i microen 🙂 https://cdon.no/produkt/popcorn-maker-skal-lag-popcorn-i-mikrobolgeovnen-rod-266b669a628048e2/ Vi håper at du har en fin og god onsdagskveld vår gode venn @Delvis😊😊☺️☺️🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden Delvis skrev (Akkurat nå): Det har jeg aldri prøvd, så det skal jeg prøve en gang 👍 Det anbefaler vi, vi prøver å redusere litt bruken av micromat, for vi har hørt at det ikke er så bra å spise overdrevet mye micromat.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Vi håper at du har en fin og god onsdagskveld vår gode venn @Delvis😊😊☺️☺️🥰🥰 Takk gode venner, håper dere også har god ondags kveld og alle andre gode venner her også 👍🙂 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Det anbefaler vi, vi prøver å redusere litt bruken av micromat, for vi har hørt at det ikke er så bra å spise overdrevet mye micromat.😊😊☺️☺️ Det visste jeg ikke, bruker micro hele tiden hehe. Eneste jeg hør er Christian Paaske sa det at micro ikke her bra. Det er han som tror at jorden er flat. Men han har kanskje hatt rett likevel om micro da 🙂 Endret 23 timer siden av Delvis Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden Delvis skrev (1 minutt siden): Takk gode venner, håper dere også har god ondags kveld og alle andre gode venner her også 👍🙂 Det visste jeg ikke, bruker micro hele tiden hehe. Eneste jeg hør ert Christian Paaske sa det at micro ikke her bra. Det er han som tror at jorden er flat. Men han har kanskje hatt rett likevel om micro da 🙂 Tusen Takk, vi har en veldig fin og god onsdagskveld. Og vi er glade for å høre at du også har det.🥰🥰 Og vi har hørt at det er en del strålinger i mikrobølgeovner som ikke er så bra for oss, hvis vi bruker mikroen for ofte. 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22 timer siden Forfatter Del Skrevet 22 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (27 minutter siden): Vi tenker kjempemasse på dere.♥️♥️ Vi tenker masse på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22 timer siden Forfatter Del Skrevet 22 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Tusen Takk, vi har en veldig fin og god onsdagskveld. Og vi er glade for å høre at du også har det.🥰🥰 Og vi har hørt at det er en del strålinger i mikrobølgeovner som ikke er så bra for oss, hvis vi bruker mikroen for ofte. Bare ikke stå helt oppi så går det bra 😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden Maskinfører skrev (Akkurat nå): Vi tenker masse på dere også ❤️ ❤️ Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden Maskinfører skrev (Akkurat nå): Bare ikke stå helt oppi så går det bra 😀 Vi tenker på maten som varmes i mikroen, den får også mye stråler i seg. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22 timer siden Forfatter Del Skrevet 22 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Vi tenker på maten som varmes i mikroen, den får også mye stråler i seg. Ja den gjør nok kanskje det men er godt da 😀 Billys Pan Pizza 🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22 timer siden Forfatter Del Skrevet 22 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ Ja oss også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja den gjør nok kanskje det men er godt da 😀 Billys Pan Pizza 🥰 Vi er helt enige, vi spiser mye Billys Pan Pizza i påsken når vi har puslespillmaraton.🍕🍕😋😋 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja oss også ❤️ ❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22 timer siden Forfatter Del Skrevet 22 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): Vi er helt enige, vi spiser mye Billys Pan Pizza i påsken når vi har puslespillmaraton.🍕🍕😋😋 ♥️♥️ Ja den er god kjøper pakke med flere stk 🍕🍕😋😋❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja den er god kjøper pakke med flere stk 🍕🍕😋😋❤️❤️ Det samme kjøper vi.🍕🍕😋😋♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå