Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det er fint og høre ja vi har det fint ❤️❤️ Og vi synes at det er fint å høre at dere har det bra.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Og vi synes at det er fint å høre at dere har det bra.♥️♥️ Ja det er det ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det er det ❤️❤️ Det er vi helt enige i.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Det er vi helt enige i.♥️♥️ Det er bra ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Maskinfører skrev (4 minutter siden): Det er bra ❤️ ❤️ Det synes vi også.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1 time siden Forfatter Del Skrevet 1 time siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Det synes vi også.♥️♥️ Det er bra ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Maskinfører skrev (6 minutter siden): Det er bra ❤️ ❤️ Vi synes også at det er skikkelig bra.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1 time siden Forfatter Del Skrevet 1 time siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (21 minutter siden): Vi synes også at det er skikkelig bra.♥️♥️ Ja det er det ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja det er det ❤️❤️ Vi er 100% enige.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Peanut skrev (2 timer siden): Kommer inn her og sier at jeg ble litt 😞 i dag over en nabo til foreldrene mine. Jeg står der og måker, og så sier han at han kunne ha gjort det for 200kr, men faren min ville ikke betale noe for han hadde meg. Så sier naboen at han gjør ikke slikt gratis, og at siden foreldrene mine får hjelp fra hjemmetjenesten burde jeg tenke på at de skulle komme seg frem osv. «Foreldrene dine har råd til det» sa han til meg. Unødvendig synes jeg 😑 Virkelig unødvendig kommentar, selv om jeg forstår at hjemmetjenesten ønsker å komme seg fram. Typisk folk å være bitre. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1 time siden Forfatter Del Skrevet 1 time siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi er 100% enige.♥️♥️ Det er bra ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden @Maskinfører skal dama flytte inn? 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Maskinfører skrev (6 minutter siden): Det er bra ❤️ ❤️ Vi synes at det er megabra.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Og vi synes at det er fint å høre at dere har det bra.♥️♥️ Snø snø snø har dere kjøpte den 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25 minutter siden Del Skrevet 25 minutter siden MR SPEED skrev (37 minutter siden): Vi Digger Kiss.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24 minutter siden Del Skrevet 24 minutter siden MR SPEED skrev (41 minutter siden): Snø snø snø har dere kjøpte den Vi liker at mildværet kommer til Bergen på mandag.🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21 minutter siden Forfatter Del Skrevet 21 minutter siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (48 minutter siden): Vi synes at det er megabra.♥️♥️ Ja det er det ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21 minutter siden Forfatter Del Skrevet 21 minutter siden Kassettspiller skrev (49 minutter siden): @Maskinfører skal dama flytte inn? Ja hu skal vel det etterhvert 🤗😀 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20 minutter siden Del Skrevet 20 minutter siden Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det er det ❤️❤️ Vi synes akkurat det samme.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå