Maskinfører Skrevet 10. januar Forfatter Del Skrevet 10. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Tusen Takk, vi sender våretanker og våreklemmer til dere.♥️♥️ Vi sender til dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Maskinfører skrev (Akkurat nå): Vi sender til dere også ❤️ ❤️ Det varmer oss å høre.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. januar Forfatter Del Skrevet 10. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det varmer oss å høre.♥️♥️ Ja oss også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja oss også ❤️ ❤️ Det gleder oss å høre.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. januar Forfatter Del Skrevet 10. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det gleder oss å høre.♥️♥️ Oss også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Maskinfører skrev (6 minutter siden): Oss også ❤️ ❤️ Det setter vi stor pris på å høre.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. januar Forfatter Del Skrevet 10. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Det setter vi stor pris på å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja vi også ❤️ ❤️ Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xCi4gw Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Kommer inn her og sier at jeg ble litt 😞 i dag over en nabo til foreldrene mine. Jeg står der og måker, og så sier han at han kunne ha gjort det for 200kr, men faren min ville ikke betale noe for han hadde meg. Så sier naboen at han gjør ikke slikt gratis, og at siden foreldrene mine får hjelp fra hjemmetjenesten burde jeg tenke på at de skulle komme seg frem osv. «Foreldrene dine har råd til det» sa han til meg. Unødvendig synes jeg 😑 Sa nevnte over til faren min og han hadde ikke hørt noe om 200kr. Kun 500kr. Derfor jeg stilte spørsmål om hakke for å få fjernet de to snøklumpene som nå er det eneste i veien for å kunne kjøre inn. I tillegg så fikk faren min et brev fra kommunen der de har skrevet et helt annet navn enn mitt i /co 😐 Altså wtf? 🙄 Så har de videre skrevet et notat om diverse, hvor ganske mye er direkte feil, og jeg lurer på om jeg skal si fra eller bare gi beng. Det står at jeg bor i en leilighet i Oslo for eksempel 😐 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Slettet-xCi4gw skrev (11 minutter siden): Kommer inn her og sier at jeg ble litt 😞 i dag over en nabo til foreldrene mine. Jeg står der og måker, og så sier han at han kunne ha gjort det for 200kr, men faren min ville ikke betale noe for han hadde meg. Så sier naboen at han gjør ikke slikt gratis, og at siden foreldrene mine får hjelp fra hjemmetjenesten burde jeg tenke på at de skulle komme seg frem osv. «Foreldrene dine har råd til det» sa han til meg. Unødvendig synes jeg 😑 Sa nevnte over til faren min og han hadde ikke hørt noe om 200kr. Kun 500kr. Derfor jeg stilte spørsmål om hakke for å få fjernet de to snøklumpene som nå er det eneste i veien for å kunne kjøre inn. I tillegg så fikk faren min et brev fra kommunen der de har skrevet et helt annet navn enn mitt i /co 😐 Altså wtf? 🙄 Så har de videre skrevet et notat om diverse, hvor ganske mye er direkte feil, og jeg lurer på om jeg skal si fra eller bare gi beng. Det står at jeg bor i en leilighet i Oslo for eksempel 😐 Vi er helt enige med deg vi synes at dette var skikkelig barnslig oppførsel fra han naboen. Og så ønsker vi deg en finfredag og en godhelg @Peanut♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. januar Forfatter Del Skrevet 10. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ Ja våres også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. januar Forfatter Del Skrevet 10. januar Godt at Rino kom oppom og hentet de 2 geværene etter far underskriften min ble bra også til tross for -10 ute 😀 gulappen ble min nå blir det en Tronnes for å få varmen i meg så er det under pleddet 😀❄️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja våres også ❤️ ❤️ Vi tenker kjempemasse på dere.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. januar Forfatter Del Skrevet 10. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Vi tenker kjempemasse på dere.♥️♥️ Vi tenker kjempemasse på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Maskinfører skrev (5 minutter siden): Vi tenker kjempemasse på dere også ❤️ ❤️ Vi håper at dere har en fin kveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. januar Forfatter Del Skrevet 10. januar (endret) Slettet-xCi4gw skrev (1 time siden): Kommer inn her og sier at jeg ble litt 😞 i dag over en nabo til foreldrene mine. Jeg står der og måker, og så sier han at han kunne ha gjort det for 200kr, men faren min ville ikke betale noe for han hadde meg. Så sier naboen at han gjør ikke slikt gratis, og at siden foreldrene mine får hjelp fra hjemmetjenesten burde jeg tenke på at de skulle komme seg frem osv. «Foreldrene dine har råd til det» sa han til meg. Unødvendig synes jeg 😑 Sa nevnte over til faren min og han hadde ikke hørt noe om 200kr. Kun 500kr. Derfor jeg stilte spørsmål om hakke for å få fjernet de to snøklumpene som nå er det eneste i veien for å kunne kjøre inn. I tillegg så fikk faren min et brev fra kommunen der de har skrevet et helt annet navn enn mitt i /co 😐 Altså wtf? 🙄 Så har de videre skrevet et notat om diverse, hvor ganske mye er direkte feil, og jeg lurer på om jeg skal si fra eller bare gi beng. Det står at jeg bor i en leilighet i Oslo for eksempel 😐 Hei @Peanut 😀 jeg tror mere på 500,- om ikke 5 000,- naboen lyver jeg synes at du skal si ifra om noe er galt 😉 Endret 10. januar av Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. januar Forfatter Del Skrevet 10. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi håper at dere har en fin kveld.♥️♥️ Sier det samme tilbake ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Sier det samme tilbake ❤️ ❤️ Tusen Takk, vi har en fin kveld. Og vi håper at kvelden deres også er fin.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. januar Forfatter Del Skrevet 10. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, vi har en fin kveld. Og vi håper at kvelden deres også er fin.♥️♥️ Det er fint og høre ja vi har det fint ❤️❤️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Slettet-xCi4gw skrev (1 time siden): Kommer inn her og sier at jeg ble litt 😞 i dag over en nabo til foreldrene mine. Jeg står der og måker, og så sier han at han kunne ha gjort det for 200kr, men faren min ville ikke betale noe for han hadde meg. Så sier naboen at han gjør ikke slikt gratis, og at siden foreldrene mine får hjelp fra hjemmetjenesten burde jeg tenke på at de skulle komme seg frem osv. «Foreldrene dine har råd til det» sa han til meg. Unødvendig synes jeg 😑 Sa nevnte over til faren min og han hadde ikke hørt noe om 200kr. Kun 500kr. Derfor jeg stilte spørsmål om hakke for å få fjernet de to snøklumpene som nå er det eneste i veien for å kunne kjøre inn. I tillegg så fikk faren min et brev fra kommunen der de har skrevet et helt annet navn enn mitt i /co 😐 Altså wtf? 🙄 Så har de videre skrevet et notat om diverse, hvor ganske mye er direkte feil, og jeg lurer på om jeg skal si fra eller bare gi beng. Det står at jeg bor i en leilighet i Oslo for eksempel 😐 Si i fra 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå