Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar Cassidy Tvillingene synes at de er skikkelig bra, vi Digger ZZ Top.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar (endret) Settsett Topp har noen kule sanger, jeg digger Can't Stop Rockin' helt siden jeg hørte den i introen på Teenage Mutant Ninja Turtles III: Turtles In Time (1993) 😁 Endret 10. februar av N-4K0 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar N-4K0 skrev (4 minutter siden): Settsett Topp har noen kule sanger, jeg digger Can't Stop Rockin' helt siden jeg hørte den i introen på Teenage Mutant Ninja Turtles III: Turtles In Time (1993) 😁 rompa mi Spoiler Spoiler Æ frisert mæ på håret, kjøpt mæ nye sko Og investert i klær som e på moten no Clerasil i ansiktet, Gillette aftershave Og godlukt under arman som virkelig reiv Du spandert på oss drosje, æ tok mæ sjøl en dram Du låg innte brøstet mett før vi hadd komme fram Du strauk mæ over håret og kyssa mæ på munn Æ fatta itj ka som foregikk Men skjønt det hadd en grunn Æ spurt forsiktig da du hadd spandert taxi'n Du sa: Det e rompa di som e så sexy Rompa mi Du e så glad i rompa mi Æ pumpe jern for å få kroppen sunn Æ grille mæ i solarium Rompa mi Du e så glad I rompa mi Det einaste du e interessert i E rompa mi Æ lånt mæ tjukke bøker og lest te æ stupt Om store filosofa og folk som tenke glupt Fikk billetta te operan og klassisk ballett Æ gikk på konsert med en strykekvartett Æ tok et luksus kokkekurs, vart skikkelig gourmet Kjeller'n fylt æ opp med Liebfraumilch og Cabernet Æ diska opp og prøvd å få dæ lykkelig og mett Du sa at det va rompa mi som hva hovedrett Æ snakka kunst og litteratur Du sa Det e rompa di som e kultur Rompa mi Du e så glad i rompa mi Æ pumpe jern for å få kroppen sunn Æ grille mæ i solarium Rompa mi Du e så glad i rompa mi Det einaste du e interessert i E rompa mi Ka hva ho interessert i Å-å-å, rompa di Rompa mi Å-å-å, rompa di Ahaha Å-å-å, rompa di Det e trivelig Å-å-å, rompa di Æ har da både hode, skulder, kne og tå Så koffer e det rompa mi som du ska klå på Rompa mi Du e så glad i rompa mi Æ pumpe jern for å få kroppen sunn Æ grille mæ i solarium Rompa mi Du e så glad i rompa mi Æ pumpe jern for å få kroppen sunn Æ grille mæ i solarium Rompa mi Du e så glad I rompa mi Det einaste du e interessert i E rompa mi 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar MR SPEED skrev (5 minutter siden): rompa mi Skjul innhold Skjul innhold Æ frisert mæ på håret, kjøpt mæ nye sko Og investert i klær som e på moten no Clerasil i ansiktet, Gillette aftershave Og godlukt under arman som virkelig reiv Du spandert på oss drosje, æ tok mæ sjøl en dram Du låg innte brøstet mett før vi hadd komme fram Du strauk mæ over håret og kyssa mæ på munn Æ fatta itj ka som foregikk Men skjønt det hadd en grunn Æ spurt forsiktig da du hadd spandert taxi'n Du sa: Det e rompa di som e så sexy Rompa mi Du e så glad i rompa mi Æ pumpe jern for å få kroppen sunn Æ grille mæ i solarium Rompa mi Du e så glad I rompa mi Det einaste du e interessert i E rompa mi Æ lånt mæ tjukke bøker og lest te æ stupt Om store filosofa og folk som tenke glupt Fikk billetta te operan og klassisk ballett Æ gikk på konsert med en strykekvartett Æ tok et luksus kokkekurs, vart skikkelig gourmet Kjeller'n fylt æ opp med Liebfraumilch og Cabernet Æ diska opp og prøvd å få dæ lykkelig og mett Du sa at det va rompa mi som hva hovedrett Æ snakka kunst og litteratur Du sa Det e rompa di som e kultur Rompa mi Du e så glad i rompa mi Æ pumpe jern for å få kroppen sunn Æ grille mæ i solarium Rompa mi Du e så glad i rompa mi Det einaste du e interessert i E rompa mi Ka hva ho interessert i Å-å-å, rompa di Rompa mi Å-å-å, rompa di Ahaha Å-å-å, rompa di Det e trivelig Å-å-å, rompa di Æ har da både hode, skulder, kne og tå Så koffer e det rompa mi som du ska klå på Rompa mi Du e så glad i rompa mi Æ pumpe jern for å få kroppen sunn Æ grille mæ i solarium Rompa mi Du e så glad i rompa mi Æ pumpe jern for å få kroppen sunn Æ grille mæ i solarium Rompa mi Du e så glad I rompa mi Det einaste du e interessert i E rompa mi 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar Cassidy Tvillingene digger den Legotraktoren der.🚜🚜🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar MR SPEED skrev (4 minutter siden): @Trippelure hvor er du Cassidy Tvillingene har ikke sett han på over et døgn vi. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar MR SPEED skrev (3 minutter siden): @Trippelure ER DU SYK Cassidy Tvillingene håper at alt er bra med @Trippelure og valpen. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar MR SPEED skrev (1 minutt siden): Yeah Yeah, Cassidy Tvillingene Digger Vazelina Bilopphøggers.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar Maskinfører skrev (5 timer siden): Har du lagt deg @Trippelure ? 🐶🐶😻😻 MR SPEED skrev (4 timer siden): @Trippelure er du der ???? N-4K0 skrev (3 timer siden): Where's Wald- @Trippelure ? 😁 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene har ikke sett han på over et døgn vi. Jeg er hjemme igjen 😊 Har vært på tur i skogen 🐶🥰 Håper alle har det bra og koser seg i lørdagsnatten 😊🍀☘️🐶🥰 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar Trippelure skrev (2 minutter siden): Jeg er hjemme igjen 😊 Har vært på tur i skogen 🐶🥰 Håper alle har det bra og koser seg i lørdagsnatten 😊🍀☘️🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en veldig fin lørdagsnatt begge to, og vi håper at du og valpen hadde en fin tur i skogen.🥰🥰🐶🐶 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar N-4K0 skrev (2 timer siden): Settsett Topp har noen kule sanger, jeg digger Can't Stop Rockin' helt siden jeg hørte den i introen på Teenage Mutant Ninja Turtles III: Turtles In Time (1993) 😁 Teenage Mutant Ninja Turtles 🐢 😎 De var veldig kule da jeg var liten, de var tøffest 😁 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar N-4K0 skrev (Akkurat nå): Velkommen tilbake Tripp 🤗 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en veldig fin lørdagsnatt begge to, og vi håper at du og valpen hadde en fin tur i skogen.🥰🥰🐶🐶 Tusen❤️takk 😊 Det var en slitsom, men lærerik og fin tur 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar Trippelure skrev (2 minutter siden): Teenage Mutant Ninja Turtles 🐢 😎 De var veldig kule da jeg var liten, de var tøffest 😁 Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk 😊 Det var en slitsom, men lærerik og fin tur 🐶🥰 Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre, vi har savnet deg her. Og vi er glade for at du kom på besøk til oss her i natt.🥰🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå