Maskinfører Skrevet 9. januar Forfatter Del Skrevet 9. januar Ble en film til Herfra til Flåklypa 😀 79,00,- for kvalitetsfilm ekke verst 😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. januar Forfatter Del Skrevet 9. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. januar Forfatter Del Skrevet 9. januar Sånn ble 69,00,- til da Gurin med Reverauå 😀😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Det er vi glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. januar Forfatter Del Skrevet 9. januar Gurin var morsom mannen stod og pissa så kom doningen til Reodor og sugde opp pisset så fikk mannen pisset rett i nakken 😋😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. januar Forfatter Del Skrevet 9. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (35 minutter siden): Det er vi glade for å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Det liker vi å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. januar Forfatter Del Skrevet 9. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Det liker vi å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ må lade mobilen ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Maskinfører skrev (16 minutter siden): Ja vi også ❤️ ❤️ må lade mobilen ❤️❤️ Vi tenker på deg og på Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ og vi synes at det er viktig med ladede mobilbatterier.📱📱🔋🔋 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. januar Forfatter Del Skrevet 10. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 timer siden): Vi tenker på deg og på Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ og vi synes at det er viktig med ladede mobilbatterier.📱📱🔋🔋 Ja vi tenker på dere også 🥰 🥰 😻 😻 ❤️ ❤️ ja viktig med fult batteri ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Maskinfører skrev (1 time siden): Ja vi tenker på dere også 🥰 🥰 😻 😻 ❤️ ❤️ ja viktig med fult batteri ❤️❤️ Tusen Takk, vi ønsker dere en fin og god fredag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. januar Forfatter Del Skrevet 10. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (35 minutter siden): Tusen Takk, vi ønsker dere en fin og god fredag.♥️♥️ Fin og god fredag til dere også ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar @Maskinfører Trykk her er du snill 😊 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. januar Forfatter Del Skrevet 10. januar Håper jeg snart blir kvitt den stygge hosten men er vel kronisk lungebetennelse klarer knapt og få til bilen før jeg ligger over panseret 😳☹️ Håper den smaker som Tuxi 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. januar Forfatter Del Skrevet 10. januar MR SPEED skrev (36 minutter siden): @Maskinfører Trykk her er du snill 😊 Har gjort det 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Maskinfører skrev (38 minutter siden): Håper jeg snart blir kvitt den stygge hosten men er vel kronisk lungebetennelse klarer knapt og få til bilen før jeg ligger over panseret 😳☹️ Håper den smaker som Tuxi 😀 Håper du får tatt det med ro. 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. januar Forfatter Del Skrevet 10. januar Kassettspiller skrev (13 minutter siden): Håper du får tatt det med ro. Ja en får nå se da ☺️ vinduene må jeg få skifta ut ligger i gjennomtrekk ☹️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Maskinfører skrev (2 timer siden): Håper jeg snart blir kvitt den stygge hosten men er vel kronisk lungebetennelse klarer knapt og få til bilen før jeg ligger over panseret 😳☹️ Håper den smaker som Tuxi 😀 Hva med doc lakris helper mot hoste 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. januar Forfatter Del Skrevet 10. januar MR SPEED skrev (Akkurat nå): Hva med doc lakris helper mot hoste Gikk for Hostesaft 😀 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå