Kassettspiller Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja men det er bra 😀 æsj snø ☹️☹️ Ja, men snart er det vår! 💚🪴 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8 timer siden Forfatter Del Skrevet 8 timer siden Melvin Snerken 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8 timer siden Forfatter Del Skrevet 8 timer siden Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Ja, men snart er det vår! 💚🪴 Ja heldigvis blir det vår 💚🌻 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Maskinfører skrev (7 minutter siden): Ja heldigvis blir det vår 💚🌻 Sommerferie💛 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8 timer siden Forfatter Del Skrevet 8 timer siden Kassettspiller skrev (7 minutter siden): Sommerferie💛 Ja det skal bli deilig 💛 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Maskinfører skrev (9 minutter siden): Ja det skal bli deilig 💛 Du får ta med dama di på roadtrip! 🚗 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8 timer siden Forfatter Del Skrevet 8 timer siden Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Du får ta med dama di på roadtrip! 🚗 Ja skal det 😀🚗🚗🚘🚘 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Maskinfører skrev (9 minutter siden): Ja skal det 😀🚗🚗🚘🚘 Kanskje kjøpe ny en veteranbil? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8 timer siden Forfatter Del Skrevet 8 timer siden Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Kanskje kjøpe ny en veteranbil? Ja får vel det 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8 timer siden Forfatter Del Skrevet 8 timer siden Faen Reodor kom meg i forkjøpet ☹️ hadde planer om å konstruere en hammer som kunne slå inn spiker sjøl ☹️☹️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Maskinfører skrev (9 timer siden): Nei det er ikke det ☹️ ☹️ 👍👍😻😻 Kassettspiller skrev (41 minutter siden): Hvordan går det med deg @Maskinfører? Vi ønsker dere en fin og god torsdagskveld.♥️♥️ 2 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Maskinfører skrev (13 minutter siden): Ja får vel det 😀 Kappløp? 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Å kan jeg røpe det har Flåklypa som hobby samler på flåklypa efkter 1 gull utgaven pc spillet 3D utgaven 2 har dvd utgaven 3 samle boks med Reodor felgen… solan ludvik med Blu-ray filmen flåklypa grandprixs 4 DS spillet flåklypa grandprix 5 kose dyra solan å ludvik har begge 2 6 har et så kalt 3D bilde sånn bilde som rører på seg av il tempo gigante enste jeg kom over bilde av il tempogiante men mitt ser du dere iltampo gigante fra siden er oppdrive på google mere 7 har den radiostyrte versjonen av il tempo gigante 8 har leke utgaven av il tempo gigante 9 har bilde av il tempo gigante vert 30.000.kr til 50.000.kr er ikke noe bildet er 2 til 3 av det i Norge et har 2 til er i Fredrikstad 2 steder SELGER DET IKKE sorry 10 Cobi flåklypa il tempo gigante ferdig bygget 11 esken med deler uåpna Cobi 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8 timer siden Forfatter Del Skrevet 8 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god torsdagskveld.♥️♥️ Fin torsdagskveld ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8 timer siden Forfatter Del Skrevet 8 timer siden Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Kappløp? Ja 😀👍 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Maskinfører skrev (11 minutter siden): Ja 😀👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Maskinfører skrev (4 minutter siden): Fin torsdagskveld ❤️❤️ Tusen Takk vi tenker på dere.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden MR SPEED skrev (7 minutter siden): Å kan jeg røpe det har Flåklypa som hobby samler på flåklypa efkter 1 gull utgaven pc spillet 3D utgaven 2 har dvd utgaven 3 samle boks med Reodor felgen… solan ludvik med Blu-ray filmen flåklypa grandprixs 4 DS spillet flåklypa grandprix 5 kose dyra solan å ludvik har begge 2 6 har et så kalt 3D bilde sånn bilde som rører på seg av il tempo gigante enste jeg kom over bilde av il tempogiante men mitt ser du dere iltampo gigante fra siden er oppdrive på google mere 7 har den radiostyrte versjonen av il tempo gigante 8 har leke utgaven av il tempo gigante 9 har bilde av il tempo gigante vert 30.000.kr til 50.000.kr er ikke noe bildet er 2 til 3 av det i Norge et har 2 til er i Fredrikstad 2 steder SELGER DET IKKE sorry 10 Cobi flåklypa il tempo gigante ferdig bygget 11 esken med deler uåpna Cobi Vi Digger Flåklypa.😍😍🤩🤩 og vi synes at den IL TEMPO GIGANTE der er Megakul.🥰🥰😎😎 og vi synes at det er flotte bilder.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7 timer siden Forfatter Del Skrevet 7 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (52 minutter siden): Tusen Takk vi tenker på dere.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7 timer siden Forfatter Del Skrevet 7 timer siden Kassettspiller skrev (52 minutter siden): 😋 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå