Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Oss også ❤️ ❤️ Vi sender våretanker og våreklemmer til dere.♥️♥️ 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) gratulere med dagen spam 🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪 Husk å ta 5 min da i spamminga da 😜😜😜😜😜😜😜😜😜 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar MR SPEED skrev (3 minutter siden): @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) gratulere med dagen spam 🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪 Husk å ta 5 min da i spamminga da 😜😜😜😜😜😜😜😜😜 Her spammer vi ikke, vi viser empati og omsorg ovenfor hverandre.🥰🥰 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. januar Forfatter Del Skrevet 8. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (23 minutter siden): Vi sender våretanker og våreklemmer til dere.♥️♥️ Tusen takk det varmer vi sender tilbake ❤️ ❤️ må lade mobilen nå ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. januar Forfatter Del Skrevet 8. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden): Her spammer vi ikke, vi viser empati og omsorg ovenfor hverandre.🥰🥰 Det er bra 🥰 🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Maskinfører skrev (37 minutter siden): Tusen takk det varmer vi sender tilbake ❤️ ❤️ må lade mobilen nå ❤️❤️ Vi skjønner, det er bra. For det går ikke an med tomme mobilbatteri.📱📱🔋🔋 Maskinfører skrev (38 minutter siden): Det er bra 🥰 🥰 Det synes vi også.👨🦰👩🦰👍👍 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Nå er 2-2 🤪🤪 slutter nå køddingen min nå dere 😊 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Maskinfører 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar MR SPEED skrev (13 minutter siden): Nå er 2-2 🤪🤪 slutter nå køddingen min nå dere 😊 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Maskinfører Vi Digger køddingen din SPEEDY.😍😍🤩🤩😜😜 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. januar Forfatter Del Skrevet 9. januar Om ikke kulda gir seg så kommer mine testikler også til å fryse i støkker https://www.tb.no/hundene-sliter-ogsa-i-vintervaret-testiklene-kan-fryse-i-stykker/s/5-76-2512518 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. januar Forfatter Del Skrevet 9. januar MR SPEED skrev (9 timer siden): Nå er 2-2 🤪🤪 slutter nå køddingen min nå dere 😊 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Maskinfører Hehe 😃😃😃😻😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. januar Forfatter Del Skrevet 9. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 timer siden): Vi skjønner, det er bra. For det går ikke an med tomme mobilbatteri.📱📱🔋🔋 Det synes vi også.👨🦰👩🦰👍👍 Nei det er ikke det ☹️ ☹️ 👍👍😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. januar Forfatter Del Skrevet 9. januar Får vel ta oss litt munngodt i kveld da håndvrengte rosiner 😀 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar (endret) Maskinfører skrev (9 minutter siden): Får vel ta oss litt munngodt i kveld da håndvrengte rosiner 😀 flåklypa grand prix reodor felgen Endret 9. januar av MR SPEED 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Hvordan går det med deg @Maskinfører? 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. januar Forfatter Del Skrevet 9. januar MR SPEED skrev (11 minutter siden): flåklypa grand prix reodor felgen Han er fin 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. januar Forfatter Del Skrevet 9. januar Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Hvordan går det med deg @Maskinfører? Jo her går det fint og med deg ? 😀 1 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Maskinfører skrev (6 minutter siden): Jo her går det fint og med deg ? 😀 Går fint her også. Har fått en snøhaug utenfor vinduet da. 😂 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. januar Forfatter Del Skrevet 9. januar Dra meg baklengs inn i verktøykassa 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. januar Forfatter Del Skrevet 9. januar Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Går fint her også. Har fått en snøhaug utenfor vinduet da. 😂 Ja men det er bra 😀 æsj snø ☹️☹️ 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå