Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

20 minutes ago, SVK2 said:

Har strømmen gått tidligere hos dere? 

Nå om vinteren prøver jeg alltid å sette av god tid om jeg skal noe. Det er så ofte forsinkelser i trafikken når det er snø og is. 

Heldigvis ikke 😳

Vi har jo ikke bodd her så lenge. I fjor gikk det helt greit, om enn noe heftig snømåking, men da hadde ikke Butter jobb, slik som han har nå og han skal på jobb i morgen kl 06 så jeg håper det går bra 😫

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 minute ago, Peanut said:

Heldigvis ikke 😳

Vi har jo ikke bodd her så lenge. I fjor gikk det helt greit, om enn noe heftig snømåking, men da hadde ikke Butter jobb, slik som han har nå og han skal på jobb i morgen kl 06 så jeg håper det går bra 😫

Jeg håper det går bra jeg også! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
SVK2 skrev (33 minutter siden):

Veldig leit med strømbrudd nå om vinteren. Håper det ikke varte så lenge. For det kan fort bli veldig kaldt. 

Ja, trafikken stopper svært ofte når det er snø og is.  Da jeg tok bussen forrige uke så så jeg flere biler som hadde kollidert. Her jeg bor er det også et veikryss hvor det ofte er kollisjoner om vinteren. 

Vi hadde heldigvis ikke strømbrudd hos oss, men vi vet om andre i nærheten som hadde det.:yes::yes:

Lenke til kommentar
Peanut skrev (27 minutter siden):

Heldigvis ikke 😳

Vi krysser fingrene våre på og håper at det går bra.😊😊☺️☺️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
32 minutes ago, Maskinfører said:

Rart at de problemene på KG kun gjelder noen 

Dette snakker vi om nå

Ja, veldig merkelig. For meg gjelder det både på PCen og på telefonen og på fire forskjellige nettlesere. Og det gjelder både om jeg er innlogget og ikke innlogget. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...