Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
9 minutes ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said:

Vi bruker Google Chrome, kan det være at det kanskje er den nettleseren som dere bruker som har en feil??🤔🤔

Takk for tipset. Har prøvd både Chrome og Edge. Men ingenting fungerer. Synes det er rart. 

Lenke til kommentar
5 minutes ago, Maskinfører said:

Rødt banner på kg 

Noen av våre medlemmer opplever problemer med forumet og vi håper å få fikset problemet innen kort tid!

Noen av våre medlemmer opplever problemer med forumet og vi håper å få fikset problemet innen kort ti

Takk!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, Peanut said:

Vel, jeg håper ingen får noe problemer med snøen i morgen 🥺 Jeg håper at strømmen ikke går 😣

Har strømmen gått tidligere hos dere? 

Nå om vinteren prøver jeg alltid å sette av god tid om jeg skal noe. Det er så ofte forsinkelser i trafikken når det er snø og is. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
SVK2 skrev (Akkurat nå):

Nå om vinteren prøver jeg alltid å sette av god tid om jeg skal noe. Det er så ofte forsinkelser i trafikken når det er snø og is. 

Vi kan fortelle at det har vært full trafikk kaos på grunn av all snøen i Bergen nå i helgen, Bybanen stanset helt opp på grunn av strømstans på grunn av snøen. Og enkelte busser måtte berges fordi de hadde kjørt seg fast i grøfter og sånt.:yes::yes:

Lenke til kommentar
1 minute ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said:

Vi kan fortelle at det har vært full trafikk kaos på grunn av all snøen i Bergen nå i helgen, Bybanen stanset helt opp på grunn av strømstans på grunn av snøen. Og enkelte busser måtte berges fordi de hadde kjørt seg fast i grøfter og sånt.:yes::yes:

Veldig leit med strømbrudd nå om vinteren. Håper det ikke varte så lenge. For det kan fort bli veldig kaldt. 

Ja, trafikken stopper svært ofte når det er snø og is.  Da jeg tok bussen forrige uke så så jeg flere biler som hadde kollidert. Her jeg bor er det også et veikryss hvor det ofte er kollisjoner om vinteren. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
SVK2 skrev (9 minutter siden):

Nei ikke hos oss bor utenfor Tønsberg og får strøm fra Tveiten Trafo og når andre mister strømmen har vi strøm 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...