Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Peanut skrev (31 minutter siden):

CSR-2. I dag åpnet jeg opp til å være bannet for å ha jukset fordi jeg klatret for høyt opp på en liste, men det er nærliggende å tro at jeg ble rapportert av noen som ikke taklet at ei jente kom over dem. Jeg vet ikke hvordan man jukser i det spillet, og har ingen grunn til å ønske å gjøre det heller. Fordi jeg slettet spillet så ville jeg måtte starte helt på nytt om jeg lastet det ned igjen. 

Spill 2 var Merge Dragons, som var av samme spill-leverandør. 

(Det her jeg skrev i tråden over ting som irriterer: 

Jeg har spilt et bilspill i over 1 år med NULL problemer. Har brukt litt penger på det og fikk en fin «bilpark». Man kan være i et crew, men jeg foretrekker å spille alene.
I forgårs og i går var det en «liste-konkurranse» på gang og jeg var på den. Er eneste jente der inne som jeg vet. Kjørte som et svin og kjøpte litt ekstra for å oppgradere bilene. Alt sånt gir score, og fører til at man kommer høyere på listen. Var på andre plass før jeg gikk til sengs. Åpnet spill i dag og så jeg var «bannet for å ha cheatet for å komme meg høyt opp på listen».
Så å kjøpe og kjøre biler og å oppgradere biler er å cheate? 🫠 Det er jo det spillet er om 😑

Indignert og skuffet som jeg ble, ba jeg om sletting av konto og etterpå slettet jeg spillet 💔 Gadd ikke en gang å kontakte for å spørre.
(Hvis jeg skal tenke noe, så tror jeg noen av de på listen ikke likte at jeg, som jente, kom høyere opp… 😐 Hva er galt med at jenter spiller bilspill? IMG_9289.gif.7f40e7d36ed9832344f69ad4a00469ff.gif 

(Om noe da så sparer jeg penger <_< ) )

Opplevd det samme gutta var sur på venn på Xbox 360…. Det var ei jente ho vant over guttene der i et sett da…. jeg å ho chatta der vær dag var ikke sur på ho nå eller da er ps5  nå men må ta veldig rolig i spillingen nesten slutte angst spiller da å da men ikke ofte spiller helst bare psvr2 der det tåler jeg bedre venter på HALF LIFE ALYX men ser ikke ut som det kommer 😢 på psvr2 👍😊

Har spillet det på ve på pc 

Endret av MR SPEED
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
36 minutes ago, MR SPEED said:

Opplevd det samme gutta var sur på venn på Xbox 360…. Det var ei jente ho vant over guttene der i et sett da…. jeg å ho chatta der vær dag var ikke sur på ho nå eller da er ps5  nå men må ta veldig rolig i spillingen nesten slutte angst spiller da å da men ikke ofte spiller helst bare psvr2 der det tåler jeg bedre venter på HALF LIFE ALYX men ser ikke ut som det kommer 😢 på psvr2 👍😊

Har spillet det på ve på pc 

Så jeg egentlig skrev feil. Jeg ble suspendert, ikke bannet: IMG_9570.thumb.jpeg.de8cef49adfa811cc0771bb8ded8e802.jpeg

Nå betyr ikke det en dritt lenger da, siden jeg slettet konto og spillet. Det eneste jeg kan tenke meg er at den jeg passerte på listen som gjorde at han havnet lenger ned, og ikke ble nr 2 lenger, rapporterte for å få meg vekk. Det klarte han jo da. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Peanut skrev (Akkurat nå):

Så jeg egentlig skrev feil. Jeg ble suspendert, ikke bannet: IMG_9570.thumb.jpeg.de8cef49adfa811cc0771bb8ded8e802.jpeg

Nå betyr ikke det en dritt lenger da, siden jeg slettet konto og spillet. Det eneste jeg kan tenke meg er at den jeg passerte på listen som gjorde at han havnet lenger ned, og ikke ble nr 2 lenger, rapporterte for å få meg vekk. Det klarte han jo da. 

Var Wii ps5 Xbox pc da 

Lenke til kommentar
Peanut skrev (2 timer siden):

CSR-2. I dag åpnet jeg opp til å være bannet for å ha jukset fordi jeg klatret for høyt opp på en liste, men det er nærliggende å tro at jeg ble rapportert av noen som ikke taklet at ei jente kom over dem. Jeg vet ikke hvordan man jukser i det spillet, og har ingen grunn til å ønske å gjøre det heller. Fordi jeg slettet spillet så ville jeg måtte starte helt på nytt om jeg lastet det ned igjen. 

Spill 2 var Merge Dragons, som var av samme spill-leverandør. 

(Det her jeg skrev i tråden over ting som irriterer: 

Jeg har spilt et bilspill i over 1 år med NULL problemer. Har brukt litt penger på det og fikk en fin «bilpark». Man kan være i et crew, men jeg foretrekker å spille alene.
I forgårs og i går var det en «liste-konkurranse» på gang og jeg var på den. Er eneste jente der inne som jeg vet. Kjørte som et svin og kjøpte litt ekstra for å oppgradere bilene. Alt sånt gir score, og fører til at man kommer høyere på listen. Var på andre plass før jeg gikk til sengs. Åpnet spill i dag og så jeg var «bannet for å ha cheatet for å komme meg høyt opp på listen».
Så å kjøpe og kjøre biler og å oppgradere biler er å cheate? 🫠 Det er jo det spillet er om 😑

Indignert og skuffet som jeg ble, ba jeg om sletting av konto og etterpå slettet jeg spillet 💔 Gadd ikke en gang å kontakte for å spørre.
(Hvis jeg skal tenke noe, så tror jeg noen av de på listen ikke likte at jeg, som jente, kom høyere opp… 😐 Hva er galt med at jenter spiller bilspill? IMG_9289.gif.7f40e7d36ed9832344f69ad4a00469ff.gif 

(Om noe da så sparer jeg penger <_< ) )

SVK2 skrev (2 timer siden):

MR SPEED skrev (3 timer siden):

Tenkte bytte litt ser ikke noe jeg liker da hos Lego exe har jo så mye lego blir lei da 👍

MR SPEED skrev (3 timer siden):

Hvem spill da 

Peanut skrev (3 timer siden):

Og jeg har slettet to spill i dag. 

MR SPEED skrev (4 timer siden):

Nei litt forandring da lego er jeg litt leit nå exe Lego selger ikke militært bygg det gjør Cobi  😊

Maskinfører skrev (4 timer siden):

Godsøndag ❤️ ❤️ 

Vi ønsker dere en godsøndagskveld.♥️♥️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Peanut skrev (21 minutter siden):

Ok. Jeg har bare padde å spille på nå jeg <_<

Ok jeg har spillet på ps1 å ps2 og ps3 ps4 å ps5 Xbox første Xbox 360 super Nintendo Nintendo Wii å Nintendo Wii U PC MANGE PC-ER MOBIL Nintendo da lite å 3D Nintendo ds xl

psp første psp ikke siste Xbox kjøpte ps5 pave 2 å spillet på pave 1 mange vr head sett men nå er nesten slutt ikke 100% da

gamecube  

360 var litt for mye feil på 😵‍💫

Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (3 minutter siden):

👍👍——>😜

Vi har kontroll på dagene nå som vi har fått oss tv, for hadde det vært mandag i dag så hadde vi hatt sett på nyhetsmorgen på NRK1 i dag. For det går fra mandag-fredag fra 06.30-09.00. Og det går ikke på lørdag og søndag. For på lørdag og søndag går Helgemorgen fra klokken 09.00-11.00.📺📺👍👍

Lenke til kommentar
SVK2 skrev (48 minutter siden):

Fungerer Kvinneguiden hos dere nå?

Den funker fint hos oss nå. Vi hadde litt trøbbel med både Diskusjon.no, Kvinneguiden, Familieforumet, og Doktoronline i går kveld. Diskusjon.no. Gikk litt tregt en halvtimes tid, men både Kvinneguiden, Familieforumet og Doktoronline var helt nede en times tid fra klokken 20.00-21.00. I går kveld. Men nå i kveld har alle 4 forum funket fint for oss.:yes::yes:

@SVK2

Lenke til kommentar
6 minutes ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said:

Den funker fint hos oss nå. Vi hadde litt trøbbel med både Diskusjon.no, Kvinneguiden, Familieforumet, og Doktoronline i går kveld. Diskusjon.no. Gikk litt tregt en halvtimes tid, men både Kvinneguiden, Familieforumet og Doktoronline var helt nede en times tid fra klokken 20.00-21.00. I går kveld. Men nå i kveld har alle 4 forum funket fint for oss.:yes::yes:

@SVK2

Tusen takk! Jeg får fortsatt ikke sett trådene på Kvinneguiden. Men jeg har sendt inn feilmelding til forumet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
5 minutes ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said:

Vi tenker at det kanskje kan være en serverfeil hos Egmont, siden alle disse 4 nevnte forumene har samme server.:yes::yes:

Jepp. Men jeg har ikke hatt problem med diskusjon.no. Jeg har kun hatt problem med Kvinneguiden. Synes det er rart for jeg kan se at brukere poster nye innlegg, selv om jeg ikke kan klikke meg inn i trådene. 

Lenke til kommentar
SVK2 skrev (1 minutt siden):

Jepp. Men jeg har ikke hatt problem med diskusjon.no. Jeg har kun hatt problem med Kvinneguiden. Synes det er rart for jeg kan se at brukere poster nye innlegg, selv om jeg ikke kan klikke meg inn i trådene. 

Av og til når vi har problemer på KG, så hjelper det og starte pc-en på nytt, og da virker det igjen. Vi tenker hvis du er pålogget med mobil om du har prøvd å logge av og på igjen??🤔🤔

Lenke til kommentar
23 minutes ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said:

Av og til når vi har problemer på KG, så hjelper det og starte pc-en på nytt, og da virker det igjen. Vi tenker hvis du er pålogget med mobil om du har prøvd å logge av og på igjen??🤔🤔

Takk! Prøvde nå å logge ut og inn og å skru av og på maskinen. Men det hjalp ikke. 

2 minutes ago, Maskinfører said:

Merkelig at folk kan lese og skrive på kg og uansett hvem tråd jeg går inn i så står dette 

Beklager, det oppsto et problem

Noe gikk galt. Prøv igjen.

Samme her.  Skjønner ikke hvorfor vi opplever problemet og ikke andre. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...