Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 21:11 Del Skrevet lørdag kl 21:11 MR SPEED skrev (2 minutter siden): Vi Digger Guns N Roses.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 22:26 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 22:26 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Vi ønsker dere en godlørdagskveld.♥️♥️ Godlørdagskveld ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 22:28 Del Skrevet lørdag kl 22:28 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Godlørdagskveld ❤️ ❤️ Tusen Takk, vi tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 23:00 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 23:00 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (31 minutter siden): Tusen Takk, vi tenker på dere.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 23:39 Del Skrevet lørdag kl 23:39 Maskinfører skrev (38 minutter siden): Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet søndag kl 00:26 Forfatter Del Skrevet søndag kl 00:26 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (46 minutter siden): Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 00:27 Del Skrevet søndag kl 00:27 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Det er vi glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet søndag kl 00:31 Forfatter Del Skrevet søndag kl 00:31 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Det er vi glade for å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 00:37 Del Skrevet søndag kl 00:37 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Det liker vi å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet søndag kl 10:29 Del Skrevet søndag kl 10:29 Tar det her dere tenkte kjøpe USS Missouri slagskip på Cobi koster det nesten 4000.kr så fikk et tilbud på USS Missouri slagskip er en real utfordring min prise er 2300.kr merket bedring senebetennelsen min da 😁 det beste USS Missouri har vært med i filmen kapring på åpen have da 👍👍 USS Missouri siden her 👍 @TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet søndag kl 10:47 Del Skrevet søndag kl 10:47 Mr-$ har gått over til Cobi nå. Nå blir Lego lei seg. 🥴🥴🥴 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet søndag kl 11:21 Forfatter Del Skrevet søndag kl 11:21 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 timer siden): Det liker vi å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 12:03 Del Skrevet søndag kl 12:03 Maskinfører skrev (41 minutter siden): Ja vi også ❤️ ❤️ TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Mr-$ har gått over til Cobi nå. Nå blir Lego lei seg. 🥴🥴🥴 MR SPEED skrev (1 time siden): Tar det her dere tenkte kjøpe USS Missouri slagskip på Cobi koster det nesten 4000.kr så fikk et tilbud på USS Missouri slagskip er en real utfordring min prise er 2300.kr merket bedring senebetennelsen min da 😁 det beste USS Missouri har vært med i filmen kapring på åpen have da 👍👍 USS Missouri siden her 👍 @TheDarkSycamore - SCM Vi ønsker dere en godsøndag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet søndag kl 13:37 Forfatter Del Skrevet søndag kl 13:37 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi ønsker dere en godsøndag.♥️♥️ Godsøndag ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet søndag kl 13:50 Del Skrevet søndag kl 13:50 TheDarkSycamore - SCM skrev (3 timer siden): Mr-$ har gått over til Cobi nå. Nå blir Lego lei seg. 🥴🥴🥴 Nei litt forandring da lego er jeg litt leit nå exe Lego selger ikke militært bygg det gjør Cobi 😊 1 Lenke til kommentar
Peanut Skrevet søndag kl 14:24 Del Skrevet søndag kl 14:24 Og jeg har slettet to spill i dag. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet søndag kl 14:34 Del Skrevet søndag kl 14:34 Peanut skrev (10 minutter siden): Og jeg har slettet to spill i dag. Hvem spill da 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet søndag kl 14:42 Del Skrevet søndag kl 14:42 TheDarkSycamore - SCM skrev (3 timer siden): Mr-$ har gått over til Cobi nå. Nå blir Lego lei seg. 🥴🥴🥴 Tenkte bytte litt ser ikke noe jeg liker da hos Lego exe har jo så mye lego blir lei da 👍 1 Lenke til kommentar
SVK2 Skrevet søndag kl 15:01 Del Skrevet søndag kl 15:01 4 hours ago, MR SPEED said: Tar det her dere tenkte kjøpe USS Missouri slagskip på Cobi koster det nesten 4000.kr så fikk et tilbud på USS Missouri slagskip er en real utfordring min prise er 2300.kr merket bedring senebetennelsen min da 😁 det beste USS Missouri har vært med i filmen kapring på åpen have da 👍👍 USS Missouri siden her 👍 @TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
Peanut Skrevet søndag kl 15:04 Del Skrevet søndag kl 15:04 (endret) 30 minutes ago, MR SPEED said: Hvem spill da CSR-2. I dag åpnet jeg opp til å være bannet for å ha jukset fordi jeg klatret for høyt opp på en liste, men det er nærliggende å tro at jeg ble rapportert av noen som ikke taklet at ei jente kom over dem. Jeg vet ikke hvordan man jukser i det spillet, og har ingen grunn til å ønske å gjøre det heller. Fordi jeg slettet spillet så ville jeg måtte starte helt på nytt om jeg lastet det ned igjen. Spill 2 var Merge Dragons, som var av samme spill-leverandør. (Det her jeg skrev i tråden over ting som irriterer: Jeg har spilt et bilspill i over 1 år med NULL problemer. Har brukt litt penger på det og fikk en fin «bilpark». Man kan være i et crew, men jeg foretrekker å spille alene. I forgårs og i går var det en «liste-konkurranse» på gang og jeg var på den. Er eneste jente der inne som jeg vet. Kjørte som et svin og kjøpte litt ekstra for å oppgradere bilene. Alt sånt gir score, og fører til at man kommer høyere på listen. Var på andre plass før jeg gikk til sengs. Åpnet spill i dag og så jeg var «bannet for å ha cheatet for å komme meg høyt opp på listen». Så å kjøpe og kjøre biler og å oppgradere biler er å cheate? 🫠 Det er jo det spillet er om 😑 Indignert og skuffet som jeg ble, ba jeg om sletting av konto og etterpå slettet jeg spillet 💔 Gadd ikke en gang å kontakte for å spørre. (Hvis jeg skal tenke noe, så tror jeg noen av de på listen ikke likte at jeg, som jente, kom høyere opp… 😐 Hva er galt med at jenter spiller bilspill? ) (Om noe da så sparer jeg penger <_< ) ) Endret søndag kl 15:05 av Peanut 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå