Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Det liker vi å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. januar Forfatter Del Skrevet 2. januar Fikk denne på KG idag av AB syns den var koselig 😀 Jeg elsker innleggene dine i alle trådene jeg har sett deg i. Vær så snill og aldri forandre deg ❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. januar Forfatter Del Skrevet 2. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Det liker vi å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Maskinfører skrev (5 minutter siden): Fikk denne på KG idag av AB syns den var koselig 😀 Jeg elsker innleggene dine i alle trådene jeg har sett deg i. Vær så snill og aldri forandre deg ❤️ Vi synes at det var fint av AB.😊😊☺️☺️ Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Vi tenker på deg og på Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. januar Forfatter Del Skrevet 2. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Vi synes at det var fint av AB.😊😊☺️☺️ Vi tenker på deg og på Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ Vi tenker på dere også 🥰 🥰 ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. januar Forfatter Del Skrevet 2. januar Godt få ordna bilen da 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. januar Forfatter Del Skrevet 2. januar Faen glemte og løfte opp vindusviskerne ☹️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Maskinfører skrev (2 timer siden): Fikk denne på KG idag av AB syns den var koselig 😀 Jeg elsker innleggene dine i alle trådene jeg har sett deg i. Vær så snill og aldri forandre deg ❤️ Så søtt! 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. januar Forfatter Del Skrevet 2. januar Kassettspiller skrev (18 minutter siden): Så søtt! Ja 😀 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja 😀 Hva snakket dere om da? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. januar Forfatter Del Skrevet 2. januar Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Hva snakket dere om da? Ikke vært der siden 30 Nov du 😀 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1816411-ny-lov-gjelder-fra-i-år-forbud-mot-å-kaste-tekstiler/page/11/#comment-35440659 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ikke vært der siden 30 Nov du 😀 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1816411-ny-lov-gjelder-fra-i-år-forbud-mot-å-kaste-tekstiler/page/11/#comment-35440659 Ja, er ikke så ofte på KG 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. januar Forfatter Del Skrevet 2. januar Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Ja, er ikke så ofte på KG Ikke det nei ☹️ du får titte i tråden 11 sider i løpet av en Torsdagskveld 😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Maskinfører skrev (34 minutter siden): Vi tenker på dere også 🥰 🥰 ❤️❤️ Vi sender våretanker og våreklemmer til dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Ja, er ikke så ofte på KG Vi ønsker deg et godt nyttår.🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. januar Forfatter Del Skrevet 2. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi sender våretanker og våreklemmer til dere.♥️♥️ Tusen takk det varmer vi sender tilbake ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. januar Forfatter Del Skrevet 2. januar Merkelig uke trodde det var onsdag idag men er Torsdag snart Fredag 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Vi ønsker deg et godt nyttår.🥰🥰 2025! Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ikke det nei ☹️ du får titte i tråden 11 sider i løpet av en Torsdagskveld 😀 Skal prøve. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Tusen takk det varmer vi sender tilbake ❤️ ❤️ Det varmer oss å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. januar Forfatter Del Skrevet 2. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det varmer oss å høre.♥️♥️ Ja oss også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå