Maskinfører Skrevet 10 timer siden Forfatter Del Skrevet 10 timer siden MR SPEED skrev (17 timer siden): @Maskinfører jeg har ikke sett familien min eller….. samme som du de ringer ikke jeg driter i familien da…….de tar ikke kontakt da gjør ikke jeg det eller har ok dag 😷lett influensa 😜🤪 tenk på deg men sier ingen ting som vanlig gir sorry Jesus faen i ting er bare sånn Jo men i motsetning til deg så er de naboene mine ? Håper på god bedring ved influensaen din ☹️ neida Jesus er grei han da 😀🎅🎄 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10 timer siden Forfatter Del Skrevet 10 timer siden God Jul til deg @Kassettspiller håper det går bra med deg og Harry 😻😻🎄🎄🎅🎅🕯️🕯️ Lenke til kommentar
Peanut Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden (endret) (Inn bare for å akke meg bitt over Varden (avis Skien), hvor de ikke klarer å skrive, selv om de bruker AI av og til visstnok… «Forhåndsregel» har visst tatt over forholdsregler. Hva betyr egentlig det de skriver? <_< ) Endret 10 timer siden av Peanut 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9 timer siden Forfatter Del Skrevet 9 timer siden Snill kusina mi er da er da ingen mening i at hun skal komme med Julegave til Tuss man er da ikke fattig ? 😻😻 Var tante som ringte tidligere idag og insisterte ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Maskinfører skrev (1 time siden): Håper dere hadde en fin julenatt også 🎅🎅🎄🎄❤️❤️ Maskinfører skrev (1 time siden): Jada vi koste oss med loff smør salami og gulost 🥰🥰😻😻❤️❤️ Vi ønsker dere en god1.juledagkveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Maskinfører skrev (6 minutter siden): Snill kusina mi er da er da ingen mening i at hun skal komme med Julegave til Tuss man er da ikke fattig ? 😻😻 Var tante som ringte tidligere idag og insisterte ❤️ 😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9 timer siden Forfatter Del Skrevet 9 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi ønsker dere en god1.juledagkveld.♥️♥️ God1 juledag kveld ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Peanut skrev (1 time siden): (Inn bare for å akke meg bitt over Varden (avis Skien), hvor de ikke klarer å skrive, selv om de bruker AI av og til visstnok… «Forhåndsregel» har visst tatt over forholdsregler. Hva betyr egentlig det de skriver? <_< ) Vi ønsker deg en god1.juledagkveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9 timer siden Forfatter Del Skrevet 9 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): 😻😻 😻😻 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Maskinfører skrev (Akkurat nå): God1 juledag kveld ❤️❤️ Tusen Takk, vi tenker på dere.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Maskinfører skrev (2 minutter siden): 😻😻 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9 timer siden Forfatter Del Skrevet 9 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): ♥️♥️ ♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9 timer siden Forfatter Del Skrevet 9 timer siden Det gamle rommet mitt skal ikke jeg noe mer inn på der var det ubehagelig ☹️☹️☹️☹️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Maskinfører skrev (1 minutt siden): ♥️♥️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9 timer siden Forfatter Del Skrevet 9 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Det er vi glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9 timer siden Forfatter Del Skrevet 9 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det er vi glade for å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja vi også ❤️ ❤️ Det liker vi å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9 timer siden Forfatter Del Skrevet 9 timer siden Æsj lyset skrudde seg først på så av på det rommet ☹️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9 timer siden Forfatter Del Skrevet 9 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det liker vi å høre.♥️♥️ Det er bra ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå