Maskinfører Skrevet 16 timer siden Forfatter Del Skrevet 16 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Vi synes at dette er skikkelig trist å høre.☹️☹️ men vi tenker på deg.🥰🥰 Det er vi glade for å høre.♥️♥️ Ja det er jo det ☹️☹️ takk takk det varmer ♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det er jo det ☹️☹️ takk takk det varmer ♥️♥️ Vi sender våretanker og våreklemmer til dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Maskinfører skrev (3 minutter siden): God jul mamma og pappa ♥️♥️♥️♥️✨✨✨✨🎅🎅🎅🎅🎄🎄🎄🎄 🌹🌹🕯️🕯️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden God jule aften 🙂 Er nettopp hjemme igjen etter en rolig aften med noen nære som ikke er så langt borte. Liker best være med få andre menneskere. Det ble en ok aften. Nå skal jeg unne meg en julebokk og kanskje litt til og bare slappe av med meg selv. Det liker jeg aller best 🍺👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Delvis skrev (1 minutt siden): God jule aften 🙂 Er nettopp hjemme igjen etter en rolig aften med noen nære som ikke er så langt borte. Liker best være med få andre menneskere. Det ble en ok aften. Nå skal jeg unne meg en julebokk og kanskje litt til og bare slappe av med meg selv. Det liker jeg aller best 🍺👍 Vi har også feiret en stille og rolig jul sammen bare vi to. Og julemiddagen vår ble hver vår doble rullekebab i år.🌯🌯🌯🌯😋😋 Og vi ønsker deg en fin og god julaftenkveld videre vår gode venn @Delvis🎅🤶🎄🎄♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15 timer siden Forfatter Del Skrevet 15 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): 🌹🌹🕯️🕯️♥️♥️ 🌹🌹🕯️🕯️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15 timer siden Forfatter Del Skrevet 15 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Vi sender våretanker og våreklemmer til dere.♥️♥️ Tusen takk det varmer vi sender tilbake ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Maskinfører skrev (1 minutt siden): 🌹🌹🕯️🕯️❤️❤️ Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tusen takk det varmer vi sender tilbake ❤️ ❤️ Det liker vi å høre, og her på Diskusjon har du venner som tenker på deg.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15 timer siden Forfatter Del Skrevet 15 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Det liker vi å høre, og her på Diskusjon har du venner som tenker på deg.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ ja det er bra ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ ja det er bra ❤️ ❤️ Vi lurer på om du og Tuss har kost dere med noe godt i kveld.🥰🥰😻😻♥️♥️ Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): Vi har også feiret en stille og rolig jul sammen bare vi to. Og julemiddagen vår ble hver vår doble rullekebab i år.🌯🌯🌯🌯😋😋 Og vi ønsker deg en fin og god julaftenkveld videre vår gode venn @Delvis🎅🤶🎄🎄♥️♥️ Mange takk samme til dere og alle andre her. Det er fint å vite at her har man gode venner. 👍❤️ Og @Maskinfører familie er ikke alltid lett, har kjent på det en del selv. ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Delvis skrev (29 minutter siden): Mange takk samme til dere og alle andre her. Det er fint å vite at her har man gode venner. 👍❤️ Og @Maskinfører familie er ikke alltid lett, har kjent på det en del selv. ❤️ Vi synes også at det er fint og godt å vite at vi har gode venner her.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden (endret) @Maskinfører jeg har ikke sett familien min eller….. samme som du de ringer ikke jeg driter i familien da…….de tar ikke kontakt da gjør ikke jeg det eller har ok dag 😷lett influensa 😜🤪 tenk på deg men sier ingen ting som vanlig gir sorry Jesus faen i ting er bare sånn Endret 12 timer siden av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Vi håper at alle sammen har en fin og god julenatt.🎅🤶🎄🎄♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Håper jeg en bedre jobb nå en sist gang Trykk hvis du dere er nysgjerrig 🤪🤪 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden MR SPEED skrev (14 minutter siden): Håper jeg en bedre jobb nå en sist gang Trykk hvis du dere er nysgjerrig 🤪🤪 OK, vi forstår.😉😉 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå