Kassettspiller Skrevet lørdag kl 13:54 Del Skrevet lørdag kl 13:54 Maskinfører skrev (17 timer siden): Ja det var en flott Bisettelse 🌹🌹🌹🕯️🕯️🕯️ ♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 17:44 Del Skrevet lørdag kl 17:44 Kassettspiller skrev (3 timer siden): ♥️ Vi ønsker deg en godlørdagskveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet lørdag kl 17:45 Del Skrevet lørdag kl 17:45 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi ønsker deg en godlørdagskveld.♥️♥️ Takk, håper dere har det fint! 💙 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 17:53 Del Skrevet lørdag kl 17:53 Kassettspiller skrev (7 minutter siden): Takk, håper dere har det fint! 💙 Tusen Takk, vi har det fint, og vi håper at du også har det fint.♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 18:41 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 18:41 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Vi ønsker dere en godlørdag.♥️♥️ Godlørdag ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 18:42 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 18:42 Kassettspiller skrev (4 timer siden): ♥️ ❤️ 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 18:44 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 18:44 Jøsses @Kassettspiller onkelen min ringte til tante og skulle gi meg beskjed om at jeg var så flott kledd i går han kikka fælt på meg lurer på om han ikke snappet opp noen ord presten sa i talen om det å bry seg sende en sms ta en telefon etc etc til noen som sliter etter å ha mistet noen 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 18:44 Del Skrevet lørdag kl 18:44 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Godlørdag ❤️ ❤️ Tusen Takk, vi tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 19:00 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 19:00 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Tusen Takk, vi tenker på dere.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 19:02 Del Skrevet lørdag kl 19:02 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 21:22 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 21:22 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 21:24 Del Skrevet lørdag kl 21:24 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Det er vi glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 21:37 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 21:37 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Det er vi glade for å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 21:41 Del Skrevet lørdag kl 21:41 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Det liker vi å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 22:19 Del Skrevet lørdag kl 22:19 MR SPEED skrev (2 minutter siden): Vi Digger Status Quo.♥️♥️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet lørdag kl 22:21 Del Skrevet lørdag kl 22:21 Maskinfører skrev (3 timer siden): Jøsses @Kassettspiller onkelen min ringte til tante og skulle gi meg beskjed om at jeg var så flott kledd i går han kikka fælt på meg lurer på om han ikke snappet opp noen ord presten sa i talen om det å bry seg sende en sms ta en telefon etc etc til noen som sliter etter å ha mistet noen Han burde sagt det til deg direkte. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 23:12 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 23:12 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Det liker vi å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 23:13 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 23:13 Kassettspiller skrev (51 minutter siden): Han burde sagt det til deg direkte. Ja han burde det jeg tror han skammer seg ☹️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 23:19 Del Skrevet lørdag kl 23:19 Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Vi tenker på deg og på Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå