Maskinfører Skrevet 12. desember Forfatter Del Skrevet 12. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Vi sender våre tanker og klemmer til dere.♥️♥️ Vi sender til dere også ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. desember Del Skrevet 12. desember Maskinfører skrev (3 timer siden): Vi sender til dere også ❤️ ❤️ Tusen Takk, vi ønsker dere en godtorsdagsmorgen.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet torsdag kl 13:26 Forfatter Del Skrevet torsdag kl 13:26 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Tusen Takk, vi ønsker dere en godtorsdagsmorgen.♥️♥️ Vi ønsker dere også en godtorsdagsmorgen ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 17:58 Del Skrevet torsdag kl 17:58 Maskinfører skrev (4 timer siden): Vi ønsker dere også en godtorsdagsmorgen ❤️ ❤️ Tusen Takk, vi ønsker dere en godtorsdagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Peanut Skrevet torsdag kl 18:13 Del Skrevet torsdag kl 18:13 Kjøpte meg en bambus steamer for ville teste ut noen steamed buns og det gikk kjempebra og de var digge som fy ^^, Har noen av dere spist sånt? 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 18:16 Del Skrevet torsdag kl 18:16 Peanut skrev (1 minutt siden): Kjøpte meg en bambus steamer for ville teste ut noen steamed buns og det gikk kjempebra og de var digge som fy ^^, Har noen av dere spist sånt? Vi har smakt det en gang, og det var skikkelig digg.😋😋 og vi ønsker deg en godtorsdagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Peanut Skrevet torsdag kl 18:47 Del Skrevet torsdag kl 18:47 31 minutes ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said: Vi har smakt det en gang, og det var skikkelig digg.😋😋 og vi ønsker deg en godtorsdagskveld.♥️♥️ Tusen takk og i lige måde ^^, 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet torsdag kl 18:48 Forfatter Del Skrevet torsdag kl 18:48 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (49 minutter siden): Tusen Takk, vi ønsker dere en godtorsdagskveld.♥️♥️ Godtorsdagskveld ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 18:49 Del Skrevet torsdag kl 18:49 Peanut skrev (Akkurat nå): Tusen takk og i lige måde ^^, Vi håper at du har en fin kveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 18:49 Del Skrevet torsdag kl 18:49 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Godtorsdagskveld ❤️ ❤️ Tusen Takk, vi tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet torsdag kl 22:17 Forfatter Del Skrevet torsdag kl 22:17 (endret) Var og tente lys på grava til pappa i kveld litt bortenfor syns jeg at jeg så en svart katt men den løste seg opp 🌹🌹❤️❤️🕯️🕯️ Endret torsdag kl 22:18 av Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet torsdag kl 22:20 Forfatter Del Skrevet torsdag kl 22:20 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Tusen Takk, vi tenker på dere.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 22:41 Del Skrevet torsdag kl 22:41 Maskinfører skrev (20 minutter siden): Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 22:42 Del Skrevet torsdag kl 22:42 Maskinfører skrev (24 minutter siden): Var og tente lys på grava til pappa i kveld litt bortenfor syns jeg at jeg så en svart katt men den løste seg opp 🌹🌹❤️❤️🕯️🕯️ Kassettspiller skrev (8 minutter siden): 🩷 Vi håper at dere har en fintorsdagskveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 01:38 Forfatter Del Skrevet fredag kl 01:38 Off uff gruer meg til Bisettelse idag ☹️ masse folk ☹️☹️🕯️🕯️🕯️🌹🌹🌹 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 01:38 Forfatter Del Skrevet fredag kl 01:38 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Vi håper at dere har en fintorsdagskveld.♥️♥️ Vi håper dere får en finfredag ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 01:38 Forfatter Del Skrevet fredag kl 01:38 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 01:39 Forfatter Del Skrevet fredag kl 01:39 Kassettspiller skrev (3 timer siden): 🩷 💗 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 01:57 Del Skrevet fredag kl 01:57 Maskinfører skrev (17 minutter siden): Off uff gruer meg til Bisettelse idag ☹️ masse folk ☹️☹️🕯️🕯️🕯️🌹🌹🌹 ♥️♥️🌹🌹 Maskinfører skrev (17 minutter siden): Vi håper dere får en finfredag ❤️❤️ Maskinfører skrev (16 minutter siden): 💗 Maskinfører skrev (17 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Vi sender våretanker og våreklemmer til dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå