Maskinfører Skrevet 10. desember Forfatter Del Skrevet 10. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det synes vi at er fint å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja jeg også ❤️ ❤️ Det blir vi veldig glade og varme av å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. desember Forfatter Del Skrevet 10. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Det blir vi veldig glade og varme av å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja jeg også ❤️ ❤️ Vi ser at det er du og oss som er de aktive her i tråden nå i kveld også.😉😉 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. desember Forfatter Del Skrevet 10. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): Vi ser at det er du og oss som er de aktive her i tråden nå i kveld også.😉😉 Ja det er det 😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det er det 😉😉 Ja tenker at det er akkurat sånn det pleier å være her.😉😉 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. desember Forfatter Del Skrevet 10. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Ja tenker at det er akkurat sånn det pleier å være her.😉😉 Ja det er det 😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja det er det 😉😉 Ja vi tenker at du og oss er de 3 som holder koken her inne i tråden om kvelden og om natten.😉😉 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. desember Forfatter Del Skrevet 10. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (27 minutter siden): Ja vi tenker at du og oss er de 3 som holder koken her inne i tråden om kvelden og om natten.😉😉 Ja det er det 😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det er det 😉😉 Vi merker også det.😉😉 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. desember Forfatter Del Skrevet 10. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (33 minutter siden): Vi merker også det.😉😉 Ja 😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. desember Del Skrevet 11. desember Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja 😉😉 😉😉 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. desember Forfatter Del Skrevet 11. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): 😉😉 😉😉 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. desember Forfatter Del Skrevet 11. desember Skal du og Alfred snart komme og snakke med oss @Trippelure ? 😻😻😻🐕🐕🐕🐕 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. desember Del Skrevet 11. desember Maskinfører skrev (8 minutter siden): Skal du og Alfred snart komme og snakke med oss @Trippelure ? 😻😻😻🐕🐕🐕🐕 Vi savner også @Trippelure og Alfred.🥰🥰🐶🐶😢😢 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. desember Forfatter Del Skrevet 11. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi savner også @Trippelure og Alfred.🥰🥰🐶🐶😢😢 Ja ☹️☹️🥰🥰🐕🐕😭😭 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. desember Del Skrevet 11. desember Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja ☹️☹️🥰🥰🐕🐕😭😭 Vi håper at de kommer tilbake til oss her på Diskusjon. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. desember Forfatter Del Skrevet 11. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (23 minutter siden): Vi håper at de kommer tilbake til oss her på Diskusjon. Ja gjør det 😉😉 men jeg tviler 😭😭 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. desember Del Skrevet 11. desember Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja gjør det 😉😉 men jeg tviler 😭😭 Vi håper at de kommer tilbake, for nå har de ikke vært her på lenge. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. desember Forfatter Del Skrevet 11. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi håper at de kommer tilbake, for nå har de ikke vært her på lenge. Ja det håper jeg også 😉😉 2 mnd eller no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå