Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Maskinfører skrev (1 time siden):

Ja det skal jeg gjøre 😀 når dattra på 23 år og 26 år så er de nok religiøse hun vil nok bort fra det har jeg inntrykk av hehe fugl kan de få (Rype) 😬😬 ja du får ordne ærendene dine så snakkes vi ha en strålende dag du og valpen også 😊😊😊😻😻😻🐶🐶🐶🥰

Tusen❤️takk 🐶🥰 Høhøhø... gi rypa en rype 🤣🤣🤣😜 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trippelure skrev (5 timer siden):

Jeg bare erter deg litt 🤪 Jeg elsker å tulle og tøyse, livet er altfor alvorlig ellers 😁 Jeg mener ikke noe vondt med det da! Om jeg mener å være "slem" så sier jeg det rett ut. Men stort sett prøver jeg å være diplomatisk, for erfaring tilsier at jeg kommer lengre med det 🙄😊

Skjønte det da 😜 jeg er stor fan av tull og fjas selv, kan ikke være for alvorlig eller ta seg selv for seriøst.

Jeg syns du virker altfor snill til å mene noe vondt med noe du sier :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (1 time siden):

Skjønte det da 😜 jeg er stor fan av tull og fjas selv, kan ikke være for alvorlig eller ta seg selv for seriøst.

Jeg syns du virker altfor snill til å mene noe vondt med noe du sier :) 

Tusen❤️takk, det var snille ord 😊 Det hender jeg kan bli sint, si ifra og være ganske kjip og direkte hvis folk oppfører seg dårlig. Men jeg liker ikke å være ekkel med andre uten grunn, har blitt mobbet selv og det er bare dritt å være unødig kjip. Dessuten får jeg fort dårlig samvittighet av sånne ting. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (22 minutter siden):

Tusen❤️takk, det var snille ord 😊 Det hender jeg kan bli sint, si ifra og være ganske kjip og direkte hvis folk oppfører seg dårlig. Men jeg liker ikke å være ekkel med andre uten grunn, har blitt mobbet selv og det er bare dritt å være unødig kjip. Dessuten får jeg fort dårlig samvittighet av sånne ting. 

Vet hva du mener blitt mobba selv…. Jeg ikke mobbe deg @Trippelure tulle å tøyse gjett om søten ps det var spøk er ikke intrisert i deg eller det jenter her ❤️❤️ men har dessverre sånne spøker så du må ikke bli sint jo føler du for ok da 

Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (9 minutter siden):

Vet hva du mener blitt mobba selv…. Jeg ikke mobbe deg @Trippelure tulle å tøyse gjett om søten ps det var spøk er ikke intrisert i deg eller det jenter her ❤️❤️ men har dessverre sånne spøker så du må ikke bli sint jo føler du for ok da 

Det er i orden det, jeg blir ikke så lett sint og tåler en spøk 🤪😊 Men det hender at jeg ikke skjønner spøker, spesiellt når jeg ikke kjenner folk så godt. Da kan jeg ta ting helt alvorlig, det har litt å gjøre med aspergers syndrom. Etterhvert som jeg blir bedre kjent med folk så skjønner jeg jo når de spøker, og jeg syns jo at det er gøy og hyggelig 😊🐶🥰

Endret av Trippelure
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (12 minutter siden):

Det er i orden det, jeg blir ikke så lett sint og tåler en spøk 🤪😊 Men det hender at jeg ikke skjønner spøker, spesiellt når jeg ikke kjenner folk så godt. Da kan jeg ta ting helt alvorlig, det har litt å gjøre med aspergers syndrom. Etterhvert som jeg blir bedre kjent med folk så skjønner jeg jo når de spøker, og jeg syns jo at det er gøy og hyggelig 😊🐶🥰

Hvis du ikke skjønner spøken min spør meg bare spørre meg @Trippelure igjen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...