Trippelure Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar Maskinfører skrev (1 time siden): Ja det skal jeg gjøre 😀 når dattra på 23 år og 26 år så er de nok religiøse hun vil nok bort fra det har jeg inntrykk av hehe fugl kan de få (Rype) 😬😬 ja du får ordne ærendene dine så snakkes vi ha en strålende dag du og valpen også 😊😊😊😻😻😻🐶🐶🐶🥰 Tusen❤️takk 🐶🥰 Høhøhø... gi rypa en rype 🤣🤣🤣😜 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar MR SPEED skrev (35 minutter siden): Feil på meny å shusi blir da ikke kjøpt 🥲 Håper du finner noe annet godt å spise da 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar (endret) Trippelure skrev (5 minutter siden): Håper du finner noe annet godt å spise da 🍀☘️🐶🥰 skal inn i natt til torsdag i meny nett side for få sushi til fredag Sushi da namn Endret 7. februar av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar Trippelure skrev (5 timer siden): Jeg bare erter deg litt 🤪 Jeg elsker å tulle og tøyse, livet er altfor alvorlig ellers 😁 Jeg mener ikke noe vondt med det da! Om jeg mener å være "slem" så sier jeg det rett ut. Men stort sett prøver jeg å være diplomatisk, for erfaring tilsier at jeg kommer lengre med det 🙄😊 Skjønte det da 😜 jeg er stor fan av tull og fjas selv, kan ikke være for alvorlig eller ta seg selv for seriøst. Jeg syns du virker altfor snill til å mene noe vondt med noe du sier 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar Tom for burn burn burn burn nei ikke mere burn i dag da 😎😁😃😀 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar N-4K0 skrev (1 time siden): Skjønte det da 😜 jeg er stor fan av tull og fjas selv, kan ikke være for alvorlig eller ta seg selv for seriøst. Jeg syns du virker altfor snill til å mene noe vondt med noe du sier Tusen❤️takk, det var snille ord 😊 Det hender jeg kan bli sint, si ifra og være ganske kjip og direkte hvis folk oppfører seg dårlig. Men jeg liker ikke å være ekkel med andre uten grunn, har blitt mobbet selv og det er bare dritt å være unødig kjip. Dessuten får jeg fort dårlig samvittighet av sånne ting. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar Trippelure skrev (22 minutter siden): Tusen❤️takk, det var snille ord 😊 Det hender jeg kan bli sint, si ifra og være ganske kjip og direkte hvis folk oppfører seg dårlig. Men jeg liker ikke å være ekkel med andre uten grunn, har blitt mobbet selv og det er bare dritt å være unødig kjip. Dessuten får jeg fort dårlig samvittighet av sånne ting. Vet hva du mener blitt mobba selv…. Jeg ikke mobbe deg @Trippelure tulle å tøyse gjett om søten ps det var spøk er ikke intrisert i deg eller det jenter her ❤️❤️ men har dessverre sånne spøker så du må ikke bli sint jo føler du for ok da Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar (endret) MR SPEED skrev (9 minutter siden): Vet hva du mener blitt mobba selv…. Jeg ikke mobbe deg @Trippelure tulle å tøyse gjett om søten ps det var spøk er ikke intrisert i deg eller det jenter her ❤️❤️ men har dessverre sånne spøker så du må ikke bli sint jo føler du for ok da Det er i orden det, jeg blir ikke så lett sint og tåler en spøk 🤪😊 Men det hender at jeg ikke skjønner spøker, spesiellt når jeg ikke kjenner folk så godt. Da kan jeg ta ting helt alvorlig, det har litt å gjøre med aspergers syndrom. Etterhvert som jeg blir bedre kjent med folk så skjønner jeg jo når de spøker, og jeg syns jo at det er gøy og hyggelig 😊🐶🥰 Endret 7. februar av Trippelure Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar Trippelure skrev (12 minutter siden): Det er i orden det, jeg blir ikke så lett sint og tåler en spøk 🤪😊 Men det hender at jeg ikke skjønner spøker, spesiellt når jeg ikke kjenner folk så godt. Da kan jeg ta ting helt alvorlig, det har litt å gjøre med aspergers syndrom. Etterhvert som jeg blir bedre kjent med folk så skjønner jeg jo når de spøker, og jeg syns jo at det er gøy og hyggelig 😊🐶🥰 Hvis du ikke skjønner spøken min spør meg bare spørre meg @Trippelure igjen Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar Maskinfører skrev (7 timer siden): 🥰🥰 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar MR SPEED skrev (40 minutter siden): Hvis du ikke skjønner spøken min spør meg bare spørre meg @Trippelure igjen Jada, det skal jeg gjøre. Ellers sier jo du i fra også👍😊 Håper du har en fin onsdag selvom det er utsolgt for sushi 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar Trippelure skrev (9 minutter siden): Jada, det skal jeg gjøre. Ellers sier jo du i fra også👍😊 Håper du har en fin onsdag selvom det er utsolgt for sushi 🍀☘️🐶🥰 Cassidy Tvillingene elsker sushi.🍣🍣😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar Hå nei, fisk skal være stekt eller kokt, ikkeno rå eller utilberedt fisk på denna kar'n! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar N-4K0 skrev (11 minutter siden): Hå nei, fisk skal være stekt eller kokt, ikkeno rå eller utilberedt fisk på denna kar'n! Cassidy Tvillingene er sushielskere Deluxe vi.🍣🍣😋😋 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar Ja, I'll let dere digge sushi as much as you vil, men it's not for meg 😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar N-4K0 skrev (2 minutter siden): Ja, I'll let dere digge sushi as much as you vil, men it's not for meg 😋 Det er nå i det siste året at Cassidy Tvillingene har begynt å digge både sushi og cappuccino.🍣🍣☕☕😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar N-4K0 skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene fikk sansen for sushi og cappuccino nå i fjor vår og sommer.🍣🍣☕☕😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (34 minutter siden): Cassidy Tvillingene fikk sansen for sushi og cappuccino nå i fjor vår og sommer.🍣🍣☕☕😋😋 Sushi til meny er bedre en rema sinn ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. februar Forfatter Del Skrevet 7. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): 🥰🥰 🥰🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå