Peanut Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember 11 minutes ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said: Vi synes at KG har blitt mer og mer et useriøst forum, vi poster bare i noen tråder på Sosialprat. Vi liker oss best her på Diskusjon. Det er her vi trives best. Jeg leste av ToS, eller Guidelines her inne og det er mer slik jeg liker at det er. KG er jo, vel, skal ikke ditche for mye, men det var mye bedre før. Jeg skjønner at det er mange anonyme brukere for å si det sånn. 11 minutes ago, Maskinfører said: Off Utestengt ? ☹️ Egentlig kan jeg ikke klage for da hadde jeg ikke registrert meg her 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Peanut skrev (3 minutter siden): Jeg leste av ToS, eller Guidelines her inne og det er mer slik jeg liker at det er. KG er jo, vel, skal ikke ditche for mye, men det var mye bedre før. Jeg skjønner at det er mange anonyme brukere for å si det sånn. Egentlig kan jeg ikke klage for da hadde jeg ikke registrert meg her Vi har også hatt våre sammenstøt med AB, det har gjort at vi bare poster på Sosialprat på KG, for der er vi trygge på å ikke komme i krangel med AB. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. desember Forfatter Del Skrevet 8. desember Peanut skrev (3 minutter siden): Jeg leste av ToS, eller Guidelines her inne og det er mer slik jeg liker at det er. KG er jo, vel, skal ikke ditche for mye, men det var mye bedre før. Jeg skjønner at det er mange anonyme brukere for å si det sånn. Egentlig kan jeg ikke klage for da hadde jeg ikke registrert meg her Nei kanskje ikke Men skjønner ikke hvorfor du utestenges du som er så koselig ? Jaja var vel Rhodiola som var ute på igjen ☹️ 1 Lenke til kommentar
Peanut Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember 4 minutes ago, Maskinfører said: Nei kanskje ikke Men skjønner ikke hvorfor du utestenges du som er så koselig ? Jaja var vel Rhodiola som var ute på igjen ☹️ Rhodiola ja. Butter kunne ikke begripe hvorfor, men som sagt da hadde jeg ikke kommer hit, og nå er jeg veldig glad for det 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. desember Forfatter Del Skrevet 8. desember Peanut skrev (Akkurat nå): Rhodiola ja. Butter kunne ikke begripe hvorfor, men som sagt da hadde jeg ikke kommer hit, og nå er jeg veldig glad for det Ja det kunne jeg tenke meg har 3 utestengelser fra han jeg ☹️ nei jeg skjønner heller ikke hvorfor han utestenger folk ☹️ ja er fint her 😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Peanut skrev (1 minutt siden): Rhodiola ja. Butter kunne ikke begripe hvorfor, men som sagt da hadde jeg ikke kommer hit, og nå er jeg veldig glad for det Vi skal foresten hilse deg kjempemasse fra Entern, vi snakker mye med han på forumet Diskutopia.😊😊 2 Lenke til kommentar
Peanut Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Just now, Maskinfører said: Ja det kunne jeg tenke meg har 3 utestengelser fra han jeg ☹️ nei jeg skjønner heller ikke hvorfor han utestenger folk ☹️ ja er fint her 😀 Uten at jeg skal tillegge vedkommende for mye rart, så er det noen som liker «makten» de får som mod, og som ønsker å sette et eksempel eller flere.. 1 Lenke til kommentar
Peanut Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember 6 minutes ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said: Vi skal foresten hilse deg kjempemasse fra Entern, vi snakker mye med han på forumet Diskutopia.😊😊 Enda et forum jeg ikke har hørt om 😅 Gjerne hils tilbake 😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. desember Forfatter Del Skrevet 8. desember Peanut skrev (1 minutt siden): Uten at jeg skal tillegge vedkommende for mye rart, så er det noen som liker «makten» de får som mod, og som ønsker å sette et eksempel eller flere.. Ja de liker den makten virket det ut som de søker etter folk til bakrommet holdt på siden april med det og ser ikke ut som folk vil ☹️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. desember Forfatter Del Skrevet 8. desember Peanut skrev (Akkurat nå): Enda et forum jeg ikke har hørt om 😅 Gjerne hils tilbake 😊 Har profil der også jeg 😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Peanut skrev (1 minutt siden): Enda et forum jeg ikke har hørt om 😅 Gjerne hils tilbake 😊 Det skal vi, vi hilser han tilbake fra deg.😊😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. desember Forfatter Del Skrevet 8. desember Faen og glatt det var ute ☹️☹️ Lenke til kommentar
SVK2 Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember 5 hours ago, Peanut said: Utestengt ja (Føler man knapt kan være kritisk til noe. Det var da ikke så strengt der inne før.. ) 4 hours ago, Peanut said: Irritasjon over noen ufine brukere i tråder, og da skriver jeg som ab Noen tåler å bli snakke til, andre rapporterer over en lav sko <_< Det virker dessverre som om moderator beskytter enkelte brukere og utestenger andre for å si ifra når AB oppfører seg ufint. 1 Lenke til kommentar
SVK2 Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember 13 minutes ago, Maskinfører said: Faen og glatt det var ute ☹️☹️ Det er noe av det verste med vinteren. Håper det går bra med deg. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember SVK2 skrev (3 minutter siden): Det virker dessverre som om moderator beskytter enkelte brukere og utestenger andre for å si ifra når AB oppfører seg ufint. Vi har har våre mistanker om at moderatorene på KG, bare går etter brukere de selv misliker. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. desember Forfatter Del Skrevet 8. desember SVK2 skrev (13 minutter siden): Det er noe av det verste med vinteren. Håper det går bra med deg. Meg går det bra med var ute å handlet med Pickupen sklei flere ganger 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. desember Forfatter Del Skrevet 8. desember Får låse ut Mauser,n i morgen og ta en liten titt da 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. desember Forfatter Del Skrevet 8. desember @SVK2 @Peanut er her hos oss også så koselig 🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Maskinfører skrev (Akkurat nå): @SVK2 @Peanut er her hos oss også så koselig 🥰 Vi er helt enige.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
SVK2 Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember 3 minutes ago, Maskinfører said: Meg går det bra med var ute å handlet med Pickupen sklei flere ganger 😀 Just now, Maskinfører said: @SVK2 @Peanut er her hos oss også så koselig 🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå