Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Maskinfører skrev (7 timer siden): Godsøndagsmorgen ❤️❤️ Maskinfører skrev (6 timer siden): Er det noen som har vært på kino og sett ta meg i dalen ? Peanut skrev (4 timer siden): Kino har jeg ikke vært på på åresvis. Å ja, hei dere ^^, Jeg kom hit jeg. Kommer tilbake til KG i februar <_< Vi ønsker dere en godsøndag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Peanut skrev (4 timer siden): Å ja, hei dere ^^, Jeg kom hit jeg. Kommer tilbake til KG i februar <_< Utestengt? Maskinfører skrev (6 timer siden): Er det noen som har vært på kino og sett ta meg i dalen ? Nei God søndag alle sammen💗 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Kassettspiller skrev (19 minutter siden): Utestengt? Nei God søndag alle sammen💗 Tusen Takk, vi ønsker deg også en godsøndag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Tusen Takk, vi ønsker deg også en godsøndag.♥️♥️ 🐈⬛ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Kassettspiller skrev (7 minutter siden): 🐈⬛ 😻😻 1 Lenke til kommentar
SVK2 Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember 4 hours ago, Peanut said: Å ja, hei dere ^^, Jeg kom hit jeg. Kommer tilbake til KG i februar <_< Hei! Tvillingene fortalte at du tok en pause fra KG og ikke kommer tilbake før i februar. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Vi ønsker alle sammen en fin og god desembersøndag.♥️♥️ Lenke til kommentar
Peanut Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember 2 hours ago, Kassettspiller said: Utestengt? 1 hour ago, SVK2 said: Hei! Tvillingene fortalte at du tok en pause fra KG og ikke kommer tilbake før i februar. Utestengt ja (Føler man knapt kan være kritisk til noe. Det var da ikke så strengt der inne før.. ) til dere alle + @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Peanut skrev (24 minutter siden): Utestengt ja (Føler man knapt kan være kritisk til noe. Det var da ikke så strengt der inne før.. ) til dere alle + @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Du ble utenstengt? For hva? Hadde jeg aldri trodd. Lenke til kommentar
Peanut Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember 47 minutes ago, Kassettspiller said: Du ble utenstengt? For hva? Hadde jeg aldri trodd. Irritasjon over noen ufine brukere i tråder, og da skriver jeg som ab Noen tåler å bli snakke til, andre rapporterer over en lav sko <_< 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Peanut skrev (16 minutter siden): Irritasjon over noen ufine brukere i tråder, og da skriver jeg som ab Noen tåler å bli snakke til, andre rapporterer over en lav sko <_< Typisk KG 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. desember Forfatter Del Skrevet 8. desember Kassettspiller skrev (4 timer siden): Utestengt? Nei God søndag alle sammen💗 Ikke det nei god søndag ❤️ 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. desember Forfatter Del Skrevet 8. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Vi ønsker dere en godsøndag.♥️♥️ Godsøndag ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Maskinfører skrev (Akkurat nå): Godsøndag ❤️ ❤️ Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ikke det nei god søndag ❤️ Kassettspiller skrev (2 timer siden): Du ble utenstengt? For hva? Hadde jeg aldri trodd. Peanut skrev (2 timer siden): Utestengt ja (Føler man knapt kan være kritisk til noe. Det var da ikke så strengt der inne før.. ) til dere alle + @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Vi ønsker dere en godsøndagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Kassettspiller skrev (54 minutter siden): Typisk KG Peanut skrev (1 time siden): Irritasjon over noen ufine brukere i tråder, og da skriver jeg som ab Noen tåler å bli snakke til, andre rapporterer over en lav sko <_< Vi synes at KG har blitt mer og mer et useriøst forum, vi poster bare i noen tråder på Sosialprat. Vi liker oss best her på Diskusjon. Det er her vi trives best. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. desember Forfatter Del Skrevet 8. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Vi ønsker dere en godsøndagskveld.♥️♥️ Godsøndag ♥️ ♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. desember Forfatter Del Skrevet 8. desember Peanut skrev (1 time siden): Irritasjon over noen ufine brukere i tråder, og da skriver jeg som ab Noen tåler å bli snakke til, andre rapporterer over en lav sko <_< Off Utestengt ? ☹️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Maskinfører skrev (1 minutt siden): Godsøndag ♥️ ♥️ Tusen Takk, vi tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. desember Forfatter Del Skrevet 8. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, vi tenker på dere.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Maskinfører skrev (10 minutter siden): Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå