Maskinfører Skrevet 8. desember Forfatter Del Skrevet 8. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Det gleder oss å høre.♥️♥️ Ja samme her ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. desember Forfatter Del Skrevet 8. desember 100% Normalt det der når bestefar tente pipa rista han ut fyrstikken og stappet den tilbake i esken igjen samme gjorde broren hans pappa og jeg https://www.aftenbladet.no/drset/i/RzEl68/tilbakeputtere Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Maskinfører skrev (2 timer siden): Ja samme her ❤️ ❤️ Det setter vi stor pris på å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. desember Forfatter Del Skrevet 8. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det setter vi stor pris på å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. desember Forfatter Del Skrevet 8. desember (endret) Ennå flere demoner 👻👻👻 https://youtu.be/MV_Nc0xct5o?si=Y45bameTw-N1yekD Endret 8. desember av Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Vi sender våre tanker og våre klemmer til dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. desember Forfatter Del Skrevet 8. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi sender våre tanker og våre klemmer til dere.♥️♥️ Vi sender til dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Maskinfører skrev (14 minutter siden): Vi sender til dere også ❤️ ❤️ Vi håper at dere har hatt en fin og god lørdag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. desember Forfatter Del Skrevet 8. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): Vi håper at dere har hatt en fin og god lørdag.♥️♥️ Ja det har vi og dere ? ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det har vi og dere ? ❤️❤️ Vi har hatt en skikkelig fin lørdag, og vi er glade for å høre at dere har hatt det samme.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. desember Forfatter Del Skrevet 8. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Vi har hatt en skikkelig fin lørdag, og vi er glade for å høre at dere har hatt det samme.♥️♥️ Det er fint og høre ❤️❤️ ja det er vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Maskinfører skrev (4 minutter siden): Det er fint og høre ❤️❤️ ja det er vi også ❤️ ❤️ Vi skal straks ha en egg & bacon frokost med appelsinjuice til nå.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊🧃🧃😋😋 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. desember Forfatter Del Skrevet 8. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (22 minutter siden): Vi skal straks ha en egg & bacon frokost med appelsinjuice til nå.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊🧃🧃😋😋 Ja men det er godt det 🍳🍳🍳🍳🥚🥚🥚🥚🥓🥓🥓🥓🧃🧃🧃🧃😋😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja men det er godt det 🍳🍳🍳🍳🥚🥚🥚🥚🥓🥓🥓🥓🧃🧃🧃🧃😋😋😋 Vi er helt enige, det er vår faste lørdags og søndags frokost.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊🧃🧃😋😋 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. desember Forfatter Del Skrevet 8. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (28 minutter siden): Vi er helt enige, det er vår faste lørdags og søndags frokost.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊🧃🧃😋😋 Ja bra det 🍳🍳🍳🍳🥚🥚🥚🥚🥓🥓🥓🥓😋😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja bra det 🍳🍳🍳🍳🥚🥚🥚🥚🥓🥓🥓🥓😋😋 Vi ønsker dere en godsøndagsmorgen.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. desember Forfatter Del Skrevet 8. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Vi ønsker dere en godsøndagsmorgen.♥️♥️ Godsøndagsmorgen ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. desember Forfatter Del Skrevet 8. desember Er det noen som har vært på kino og sett ta meg i dalen ? Lenke til kommentar
Peanut Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember (endret) Kino har jeg ikke vært på på åresvis. Å ja, hei dere ^^, Jeg kom hit jeg. Kommer tilbake til KG i februar <_< Endret 8. desember av Peanut 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Peanut skrev (4 timer siden): Kino har jeg ikke vært på på åresvis. Å ja, hei dere ^^, Jeg kom hit jeg. Kommer tilbake til KG i februar <_< Vi ønsker deg velkommen til Diskusjon @Peanut😊😊🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå