Delvis Skrevet 7. desember Del Skrevet 7. desember MR SPEED skrev (10 timer siden): Sett jesus å sett mormor å pappa å så onkelen som døde ikke lenge siden de er mine hjelpere så gutt unge kat unge fugl å mye annet som jeg ikke skjønner hva det Syns det er skummelt hvis de døde kan følge med oss og se hva vi gjør. Vil helst ikke bli spionert på av noen, ikke av døde folk heller 😳 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. desember Del Skrevet 7. desember Delvis skrev (1 time siden): Syns det er skummelt hvis de døde kan følge med oss og se hva vi gjør. Vil helst ikke bli spionert på av noen, ikke av døde folk heller 😳 Jeg Synes første møte var helt ille……så noe et vesen ved senga mi ved på venstre side…… jeg var nervøs i 3 dager etter på det var ikke angsten som gjorde det da den var ikke kommet da til meg ….,, det var et vesen navn vet det men nevner det ikke for ikke du skal søke det opp på nett da å det oppsøker deg ……. så det ved vinduet på kjøkkenet fikk tatt bilde men slettet bildet det et stygt monster ubehagelig se miner noe et vesen ei ringen herre som er med der …… hjelper ene mine pappa mormor onkel holder sånne ting unna meg da meg her er ikke redd i dag men første gangen liv redd hadde jeg fått en flaske sprit å drikke da hadde jeg blitt dritta nei jeg drikker ikke er avhold null alkohol 2 eplepsien å Jesus ja er kristen det her er 100% sant tuller ikke med sånne ting er for Alvorlig saker tulle det tør jeg ikke er for mektig 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. desember Del Skrevet 7. desember Maskinfører skrev (6 timer siden): Godlørdagsmorgen ❤️❤️ Vi ønsker dere en godlørdag.♥️♥️ 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. desember Del Skrevet 7. desember Delvis skrev (3 timer siden): Syns det er skummelt hvis de døde kan følge med oss og se hva vi gjør. Vil helst ikke bli spionert på av noen, ikke av døde folk heller 😳 MR SPEED skrev (1 time siden): Jeg Synes første møte var helt ille……så noe et vesen ved senga mi ved på venstre side…… jeg var nervøs i 3 dager etter på det var ikke angsten som gjorde det da den var ikke kommet da til meg ….,, det var et vesen navn vet det men nevner det ikke for ikke du skal søke det opp på nett da å det oppsøker deg ……. så det ved vinduet på kjøkkenet fikk tatt bilde men slettet bildet det et stygt monster ubehagelig se miner noe et vesen ei ringen herre som er med der …… hjelper ene mine pappa mormor onkel holder sånne ting unna meg da meg her er ikke redd i dag men første gangen liv redd hadde jeg fått en flaske sprit å drikke da hadde jeg blitt dritta nei jeg drikker ikke er avhold null alkohol 2 eplepsien å Jesus ja er kristen det her er 100% sant tuller ikke med sånne ting er for Alvorlig saker tulle det tør jeg ikke er for mektig Vi ønsker dere en godlørdag.♥️♥️ 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. desember Forfatter Del Skrevet 7. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Vi ønsker dere en godlørdag.♥️♥️ Godlørdag ❤️ ❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. desember Del Skrevet 7. desember Maskinfører skrev (3 minutter siden): Godlørdag ❤️ ❤️ Tusen Takk, vi ønsker dere en godlørdagskveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. desember Forfatter Del Skrevet 7. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Tusen Takk, vi ønsker dere en godlørdagskveld.♥️♥️ Godlørdagskveld ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. desember Del Skrevet 7. desember Maskinfører skrev (Akkurat nå): Godlørdagskveld ❤️ ❤️ Vi tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. desember Forfatter Del Skrevet 7. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (38 minutter siden): Vi tenker på dere.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. desember Del Skrevet 7. desember Maskinfører skrev (Akkurat nå): Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. desember Forfatter Del Skrevet 7. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. desember Del Skrevet 7. desember Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Det er vi glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. desember Forfatter Del Skrevet 7. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Det er vi glade for å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. desember Del Skrevet 7. desember Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Det liker vi å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. desember Forfatter Del Skrevet 7. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Det liker vi å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. desember Del Skrevet 7. desember Maskinfører skrev (18 minutter siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Vi tenker på deg og på Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. desember Forfatter Del Skrevet 8. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi tenker på deg og på Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ Vi tenker på dere også 🥰 🥰 🥰 😻 😻 😻 ❤️ ❤️ 😻 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Maskinfører skrev (8 minutter siden): Vi tenker på dere også 🥰 🥰 🥰 😻 😻 😻 ❤️ ❤️ 😻 Det varmer oss å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. desember Forfatter Del Skrevet 8. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Det varmer oss å høre.♥️♥️ Ja oss også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja oss også ❤️ ❤️ Det gleder oss å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå