Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

MR SPEED skrev (10 timer siden):

Sett jesus å sett mormor å pappa å så onkelen som døde ikke lenge siden de er mine hjelpere så gutt unge kat unge fugl å mye annet som jeg ikke skjønner hva det 

Syns det er skummelt hvis de døde kan følge med oss og se hva vi gjør. Vil helst ikke bli spionert på av noen, ikke av døde folk heller 😳

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Delvis skrev (1 time siden):

Syns det er skummelt hvis de døde kan følge med oss og se hva vi gjør. Vil helst ikke bli spionert på av noen, ikke av døde folk heller 😳

Jeg Synes første møte var helt ille……så noe et vesen ved senga mi ved på venstre side…… jeg var nervøs i 3 dager etter på det var ikke angsten som gjorde det da den var ikke kommet da til meg ….,, det var et vesen navn vet det men nevner det ikke for ikke du skal søke det opp på nett da å det oppsøker deg ……. så det ved vinduet på kjøkkenet fikk tatt bilde men slettet bildet det et stygt monster ubehagelig se miner noe et vesen ei ringen herre som er med der …… hjelper ene mine pappa mormor onkel holder sånne ting unna meg da meg her er ikke redd i dag men første gangen liv redd hadde jeg fått en flaske sprit å drikke da hadde jeg blitt dritta nei jeg drikker ikke er avhold null alkohol 2 eplepsien å Jesus ja er kristen

det her er 100% sant 

tuller ikke med sånne ting er for 

Alvorlig saker tulle 

det tør jeg ikke 

er for mektig 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Delvis skrev (3 timer siden):

MR SPEED skrev (1 time siden):

Jeg Synes første møte var helt ille……så noe et vesen ved senga mi ved på venstre side…… jeg var nervøs i 3 dager etter på det var ikke angsten som gjorde det da den var ikke kommet da til meg ….,, det var et vesen navn vet det men nevner det ikke for ikke du skal søke det opp på nett da å det oppsøker deg ……. så det ved vinduet på kjøkkenet fikk tatt bilde men slettet bildet det et stygt monster ubehagelig se miner noe et vesen ei ringen herre som er med der …… hjelper ene mine pappa mormor onkel holder sånne ting unna meg da meg her er ikke redd i dag men første gangen liv redd hadde jeg fått en flaske sprit å drikke da hadde jeg blitt dritta nei jeg drikker ikke er avhold null alkohol 2 eplepsien å Jesus ja er kristen

det her er 100% sant 

tuller ikke med sånne ting er for 

Alvorlig saker tulle 

det tør jeg ikke 

er for mektig 

Vi ønsker dere en godlørdag.♥️♥️

• Hjerte 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...