Maskinfører Skrevet 6. desember Forfatter Del Skrevet 6. desember Kassettspiller skrev (54 minutter siden): Skummelt Ja 🤗😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. desember Forfatter Del Skrevet 6. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi ønsker dere en godfredagskveld.♥️♥️ Godfredagskveld ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember Maskinfører skrev (1 minutt siden): Godfredagskveld ❤️ ❤️ Tusen Takk, vi tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember Maskinfører skrev (4 timer siden): Nei de er ikke det ☹️ Sett jesus å sett mormor å pappa å så onkelen som døde ikke lenge siden de er mine hjelpere så gutt unge kat unge fugl å mye annet som jeg ikke skjønner hva det 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember Det ble en altfor travel fredag med mye tull og styr. nå vil jeg snart i bingen snart. 🥱 Gleder meg til i morgen, da blir det egg og bacon 🙂 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember Delvis skrev (2 minutter siden): Det ble en altfor travel fredag med mye tull og styr. nå vil jeg snart i bingen snart. 🥱 Gleder meg til i morgen, da blir det egg og bacon 🙂 Vi skal også ha egg & bacon til frokost i morgen, vi spiser egg & bacon til frokost hver lørdag og hver søndag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓😋😋 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Vi skal også ha egg & bacon til frokost i morgen, vi spiser egg & bacon til frokost hver lørdag og hver søndag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓😋😋 Kult! egg & bacon er tingen 👍Og så blir det nok masse kaffe ja 😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember Delvis skrev (2 minutter siden): Kult! egg & bacon er tingen 👍Og så blir det nok masse kaffe ja 😊 Vi pleier å drikke appelsinjuice til egg & bacon.🍊🍊🧃🧃😋😋 men det blir kaffe etter frokosten på oss.☕☕ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Lørdag💗🍬🍭🍐 Vi liker også lørdager.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Vi liker også lørdager.🥰🥰 Det blir å kjøpe julegave til ei vennine i dag. Rakk ikke alt i går. Lurer på om hva som blir best mellom smykke eller klær da. Kankje tvillingene har noen supre ideer? 😎 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Det blir å kjøpe julegave til ei vennine i dag. Rakk ikke alt i går. Lurer på om hva som blir best mellom smykke eller klær da. Kankje tvillingene har noen supre ideer? 😎 Vi vil si definitivt klær, for klær er mer nyttig enn smykker. 1 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Vi vil si definitivt klær, for klær er mer nyttig enn smykker. Sant. Får nok finne noe fine klær til henne da. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Sant. Får nok finne noe fine klær til henne da. Vi synes at det høres ut som en helt Toppes ide.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. desember Forfatter Del Skrevet 7. desember MR SPEED skrev (3 timer siden): Sett jesus å sett mormor å pappa å så onkelen som døde ikke lenge siden de er mine hjelpere så gutt unge kat unge fugl å mye annet som jeg ikke skjønner hva det Ja ser den har sett gjenferd jeg også ☹️👻 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. desember Forfatter Del Skrevet 7. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Tusen Takk, vi tenker på dere.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. desember Del Skrevet 7. desember Maskinfører skrev (2 minutter siden): Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. desember Forfatter Del Skrevet 7. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. desember Del Skrevet 7. desember Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Vi ønsker dere en godlørdagsmorgen.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. desember Forfatter Del Skrevet 7. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (35 minutter siden): Vi ønsker dere en godlørdagsmorgen.♥️♥️ Godlørdagsmorgen ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå