Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Vi sender våretanker og våreklemmer til dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. desember Forfatter Del Skrevet 6. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 minutter siden): Vi sender våretanker og våreklemmer til dere.♥️♥️ Vi sender tilbake ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember Maskinfører skrev (1 time siden): Vi sender tilbake ❤️ ❤️ Det setter vi stor pris på å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. desember Forfatter Del Skrevet 6. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det setter vi stor pris på å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. desember Forfatter Del Skrevet 6. desember Kanskje jeg skal begynne med Eksorsisme ? 😀 Eller hva sier du @Kassettspiller og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ? 👻👻😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja jeg også ❤️ ❤️ ♥️♥️ Maskinfører skrev (1 minutt siden): Kanskje jeg skal begynne med Eksorsisme ? 😀 Eller hva sier du @Kassettspiller og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ? 👻👻😀 Vi synes at sånt er skumle greier.👻👻😱😱 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. desember Forfatter Del Skrevet 6. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (21 minutter siden): ♥️♥️ Vi synes at sånt er skumle greier.👻👻😱😱 Ja det er det 👻👻😳😳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja det er det 👻👻😳😳 Vi er helt enige. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember (endret) Trøtt nå koffein pille rett ned @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) FORSIKTIG @Maskinfører spøkelse demoner er ikke til spøke med har hørt en demon stemme kras ubehagelig helvis var jesus der sett mye sett setter ikke navn her sett mye første gangen hadde ta hel flaske sprit var nervøs i 3 dager etter på 🥲 Endret 6. desember av MR SPEED 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember Ble 6 esker hjelp en ske er ferdig den handle manien min 😡😜 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember MR SPEED skrev (21 minutter siden): Ble 6 esker hjelp en ske er ferdig den handle manien min 😡😜 MR SPEED skrev (46 minutter siden): Trøtt nå koffein pille rett ned @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) FORSIKTIG @Maskinfører spøkelse demoner er ikke til spøke med har hørt en demon stemme kras ubehagelig helvis var jesus der sett mye sett setter ikke navn her sett mye første gangen hadde ta hel flaske sprit var nervøs i 3 dager etter på 🥲 Vi er enige, og vi ønsker deg en godmandag.♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. desember Forfatter Del Skrevet 6. desember MR SPEED skrev (6 timer siden): Trøtt nå koffein pille rett ned @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) FORSIKTIG @Maskinfører spøkelse demoner er ikke til spøke med har hørt en demon stemme kras ubehagelig helvis var jesus der sett mye sett setter ikke navn her sett mye første gangen hadde ta hel flaske sprit var nervøs i 3 dager etter på 🥲 Nei de er ikke det ☹️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. desember Forfatter Del Skrevet 6. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 timer siden): Vi er helt enige. Det er bra 😀😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember Maskinfører skrev (56 minutter siden): Det er bra 😀😀 Vi ønsker dere en godfredagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember Maskinfører skrev (15 timer siden): Kanskje jeg skal begynne med Eksorsisme ? 😀 Eller hva sier du @Kassettspiller og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ? 👻👻😀 Skummelt 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Skummelt Vi er helt enige med deg der, det er skikkelig skummelt.👻👻😱😱 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Vi er helt enige med deg der, det er skikkelig skummelt.👻👻😱😱 🪄 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember Kassettspiller skrev (4 minutter siden): 🪄 Vi håper at du har en finfredagskveld og en god helgestart.♥️♥️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Vi håper at du har en finfredagskveld og en god helgestart.♥️♥️ Gleder meg mer til nyttår enn jul🎆 Håper dere får en fin tid.💗 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember Kassettspiller skrev (9 minutter siden): Gleder meg mer til nyttår enn jul🎆 Håper dere får en fin tid.💗 Tusen Takk, vi håper også at du får en fin juletid.♥️♥️ Vi gleder oss også litt mer til nyttår enn til jul.🎆🎆😊😊 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå