Delvis Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember Hallo god torsdag aften 🙂 Nå vet jeg hvordan julegaver jeg skal kjøpe, fikk vite det i dag. og vet hva jeg skal kjøpe til meg selv også 😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember Delvis skrev (3 minutter siden): Hallo god torsdag aften 🙂 Nå vet jeg hvordan julegaver jeg skal kjøpe, fikk vite det i dag. og vet hva jeg skal kjøpe til meg selv også 😊 Vi ønsker deg en fintorsdagskveld og en godhelg vår gode venn @Delvis😊😊🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi ønsker deg en fintorsdagskveld og en godhelg vår gode venn @Delvis😊😊🥰🥰 Takk og god helg til dere, jeg er glad dere er gode venner ❤️😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember Delvis skrev (Akkurat nå): Takk og god helg til dere, jeg er glad dere er gode venner ❤️😊 Tusen Takk, vi er glade i deg også.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember Delvis skrev (46 minutter siden): Hallo god torsdag aften 🙂 Nå vet jeg hvordan julegaver jeg skal kjøpe, fikk vite det i dag. og vet hva jeg skal kjøpe til meg selv også 😊 Du å kjøpte de her trengte nye Bose quietcomfort sc headphone 🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember MR SPEED skrev (6 minutter siden): Du å kjøpte de her trengte nye Bose quietcomfort sc headphone 🥰 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember Må snart sove kjøpt 13 kake bokser i morgen kommer ODA A🥲🥲🥲🥲🥲 help over 5360.kr i varer gikk amok 🥲🥲 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember MR SPEED skrev (4 minutter siden): Må snart sove kjøpt 13 kake bokser i morgen kommer ODA A🥲🥲🥲🥲🥲 help over 5360.kr i varer gikk amok 🥲🥲 Vi ønsker deg en Godnatt SPEEDY.🥱🥱😴😴💤💤🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember Maskinfører skrev (4 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. desember Forfatter Del Skrevet 5. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (35 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember Maskinfører skrev (7 minutter siden): 👍👍 Vi tenker på deg og på Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. desember Forfatter Del Skrevet 5. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): Vi tenker på deg og på Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ Vi tenker på dere også 🥰🥰😻😻❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember Maskinfører skrev (8 minutter siden): Vi tenker på dere også 🥰🥰😻😻❤️❤️ Det varmer oss å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember Hva jeg har holdt på med 13 kake bokser kjøpt help help hadde ikke refundert 50% så hadde det kommet 17 kake bokser hit 😄 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember MR SPEED skrev (4 minutter siden): Hva jeg har holdt på med 13 kake bokser kjøpt help help hadde ikke refundert 50% så hadde det kommet 17 kake bokser hit 😄 Vi forstår at du er glad i kaker.🥮🥮🍪🍪😉😉 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. desember Forfatter Del Skrevet 6. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Det varmer oss å høre.♥️♥️ Ja samme her ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. desember Forfatter Del Skrevet 6. desember MR SPEED skrev (30 minutter siden): Hva jeg har holdt på med 13 kake bokser kjøpt help help hadde ikke refundert 50% så hadde det kommet 17 kake bokser hit 😄 Ja men det blir nok godt 😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja samme her ❤️ ❤️ Det gleder oss å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. desember Forfatter Del Skrevet 6. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Det gleder oss å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå