Maskinfører Skrevet 5. desember Forfatter Del Skrevet 5. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 timer siden): Vi tenker på deg og på Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ Vi tenker på dere også 🥰 🥰 😻 😻 ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember "Lenge" siden jeg var her. Snart skal jeg vaske, pynte til jul og planlegge julegaver jeg skal kjøpe i morgen. 🎄🎁 Håper dere får en fin desember alle sammen!❄️s☃️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember Maskinfører skrev (21 minutter siden): Du får sette i gang ☺️ jeg har lov å spamme i min egen tråd er mine regler som gjelder her sånn 😀 Ikke helt enig der med deg du sorry det er Diskusjonen sinne regler vi du oss må følge ikke 100% 😀 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember MR SPEED skrev (3 minutter siden): Ikke helt enig der med deg du sorry det er Diskusjonen sinne regler vi du oss må følge ikke 100% 😀 Kassettspiller skrev (23 minutter siden): "Lenge" siden jeg var her. Snart skal jeg vaske, pynte til jul og planlegge julegaver jeg skal kjøpe i morgen. 🎄🎁 Håper dere får en fin desember alle sammen!❄️s☃️ Maskinfører skrev (25 minutter siden): Vi tenker på dere også 🥰 🥰 😻 😻 ❤️ ❤️ Vi ønsker dere en godonsdagskveld.♥️♥️ 1 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi ønsker dere en godonsdagskveld.♥️♥️ 🎀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember Kassettspiller skrev (Akkurat nå): 🎀 🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. desember Forfatter Del Skrevet 5. desember MR SPEED skrev (13 minutter siden): Ikke helt enig der med deg du sorry det er Diskusjonen sinne regler vi du oss må følge ikke 100% 😀 Mine regler gjelder i min tråd så styrer de andre sine regler Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. desember Forfatter Del Skrevet 5. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): 🥰🥰 🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. desember Forfatter Del Skrevet 5. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Vi ønsker dere en godonsdagskveld.♥️♥️ Godonsdagskveld ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember Maskinfører skrev (1 minutt siden): 🥰🥰 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Godonsdagskveld ❤️ ❤️ Tusen Takk, vi tenker på dere.♥️♥️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember Maskinfører skrev (12 minutter siden): Mine regler gjelder i min tråd så styrer de andre sine regler Men følger ikke tråden dine forumreglene, så risikerer du at den stenges. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. desember Forfatter Del Skrevet 5. desember Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Men følger ikke tråden dine forumreglene, så risikerer du at den stenges. Da ville den nok vært stengt for lengst 😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember Maskinfører skrev (14 minutter siden): Mine regler gjelder i min tråd så styrer de andre sine regler Ok Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember Maskinfører skrev (Akkurat nå): Da ville den nok vært stengt for lengst 😉 Oftest går det nok over brukeren (at dem får varsel) Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Oftest går det nok over brukeren (at dem får varsel) Nei en ble kasta ut for godt han laget seg nye brukere i et…… han kunde Veldig mye data var datanerd 110% til slutt måtte diskusjon ha nett bann eller var heter nå de blokkere person på nett ikke i forumet i dag er ute her fra for godt NEI IKKE ONE før deres tid ITavisen gjengen @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Kassettspiller Jo de kan låse trådene her hvis det bryter mot retningslinjene i diskusjonen da 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember MR SPEED skrev (Akkurat nå): Nei en ble kasta ut for godt han laget seg nye brukere i et…… han kunde Veldig mye data var datanerd 110% til slutt måtte diskusjon ha nett bann eller var heter nå de blokkere person på nett ikke i forumet i dag er ute her fra for godt NEI IKKE ONE før deres tid ITavisen gjengen @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Kassettspiller Jo de kan låse trådene her hvis det bryter mot retningslinjene i diskusjonen da Skjønner Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember MR SPEED skrev (1 minutt siden): Nei en ble kasta ut for godt han laget seg nye brukere i et…… han kunde Veldig mye data var datanerd 110% til slutt måtte diskusjon ha nett bann eller var heter nå de blokkere person på nett ikke i forumet i dag er ute her fra for godt NEI IKKE ONE før deres tid ITavisen gjengen @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Kassettspiller Jo de kan låse trådene her hvis det bryter mot retningslinjene i diskusjonen da Vi kan fortelle at @MR SPEED har helt rett, for vi har sett flere tråder her på Diskusjon som har blitt stengt på grunn av at de bryter retningslinjene her. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. desember Forfatter Del Skrevet 5. desember Kassettspiller skrev (28 minutter siden): Oftest går det nok over brukeren (at dem får varsel) Ikke fått noe varsel hittil 😀 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember KING OF POP BEST DANCER EVER 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember MR SPEED skrev (3 minutter siden): KING OF POP BEST DANCER EVER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå