Maskinfører Skrevet 5. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 timer siden): Vi tenker på deg og på Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ Vi tenker på dere også 🥰 🥰 😻 😻 ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. desember 2024 Del Skrevet 5. desember 2024 "Lenge" siden jeg var her. Snart skal jeg vaske, pynte til jul og planlegge julegaver jeg skal kjøpe i morgen. 🎄🎁 Håper dere får en fin desember alle sammen!❄️s☃️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2024 Del Skrevet 5. desember 2024 Maskinfører skrev (21 minutter siden): Du får sette i gang ☺️ jeg har lov å spamme i min egen tråd er mine regler som gjelder her sånn 😀 Ikke helt enig der med deg du sorry det er Diskusjonen sinne regler vi du oss må følge ikke 100% 😀 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2024 Del Skrevet 5. desember 2024 MR SPEED skrev (3 minutter siden): Ikke helt enig der med deg du sorry det er Diskusjonen sinne regler vi du oss må følge ikke 100% 😀 Kassettspiller skrev (23 minutter siden): "Lenge" siden jeg var her. Snart skal jeg vaske, pynte til jul og planlegge julegaver jeg skal kjøpe i morgen. 🎄🎁 Håper dere får en fin desember alle sammen!❄️s☃️ Maskinfører skrev (25 minutter siden): Vi tenker på dere også 🥰 🥰 😻 😻 ❤️ ❤️ Vi ønsker dere en godonsdagskveld.♥️♥️ 1 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. desember 2024 Del Skrevet 5. desember 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi ønsker dere en godonsdagskveld.♥️♥️ 🎀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2024 Del Skrevet 5. desember 2024 Kassettspiller skrev (Akkurat nå): 🎀 🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2024 MR SPEED skrev (13 minutter siden): Ikke helt enig der med deg du sorry det er Diskusjonen sinne regler vi du oss må følge ikke 100% 😀 Mine regler gjelder i min tråd så styrer de andre sine regler Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): 🥰🥰 🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Vi ønsker dere en godonsdagskveld.♥️♥️ Godonsdagskveld ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2024 Del Skrevet 5. desember 2024 Maskinfører skrev (1 minutt siden): 🥰🥰 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Godonsdagskveld ❤️ ❤️ Tusen Takk, vi tenker på dere.♥️♥️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. desember 2024 Del Skrevet 5. desember 2024 Maskinfører skrev (12 minutter siden): Mine regler gjelder i min tråd så styrer de andre sine regler Men følger ikke tråden dine forumreglene, så risikerer du at den stenges. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2024 Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Men følger ikke tråden dine forumreglene, så risikerer du at den stenges. Da ville den nok vært stengt for lengst 😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2024 Del Skrevet 5. desember 2024 Maskinfører skrev (14 minutter siden): Mine regler gjelder i min tråd så styrer de andre sine regler Ok Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. desember 2024 Del Skrevet 5. desember 2024 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Da ville den nok vært stengt for lengst 😉 Oftest går det nok over brukeren (at dem får varsel) Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2024 Del Skrevet 5. desember 2024 Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Oftest går det nok over brukeren (at dem får varsel) Nei en ble kasta ut for godt han laget seg nye brukere i et…… han kunde Veldig mye data var datanerd 110% til slutt måtte diskusjon ha nett bann eller var heter nå de blokkere person på nett ikke i forumet i dag er ute her fra for godt NEI IKKE ONE før deres tid ITavisen gjengen @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Kassettspiller Jo de kan låse trådene her hvis det bryter mot retningslinjene i diskusjonen da 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. desember 2024 Del Skrevet 5. desember 2024 MR SPEED skrev (Akkurat nå): Nei en ble kasta ut for godt han laget seg nye brukere i et…… han kunde Veldig mye data var datanerd 110% til slutt måtte diskusjon ha nett bann eller var heter nå de blokkere person på nett ikke i forumet i dag er ute her fra for godt NEI IKKE ONE før deres tid ITavisen gjengen @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Kassettspiller Jo de kan låse trådene her hvis det bryter mot retningslinjene i diskusjonen da Skjønner Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2024 Del Skrevet 5. desember 2024 MR SPEED skrev (1 minutt siden): Nei en ble kasta ut for godt han laget seg nye brukere i et…… han kunde Veldig mye data var datanerd 110% til slutt måtte diskusjon ha nett bann eller var heter nå de blokkere person på nett ikke i forumet i dag er ute her fra for godt NEI IKKE ONE før deres tid ITavisen gjengen @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Kassettspiller Jo de kan låse trådene her hvis det bryter mot retningslinjene i diskusjonen da Vi kan fortelle at @MR SPEED har helt rett, for vi har sett flere tråder her på Diskusjon som har blitt stengt på grunn av at de bryter retningslinjene her. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2024 Kassettspiller skrev (28 minutter siden): Oftest går det nok over brukeren (at dem får varsel) Ikke fått noe varsel hittil 😀 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2024 Del Skrevet 5. desember 2024 KING OF POP BEST DANCER EVER 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2024 Del Skrevet 5. desember 2024 MR SPEED skrev (3 minutter siden): KING OF POP BEST DANCER EVER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå