Maskinfører Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Ja, ser at du til tider skriver mye der. Selv synes jeg at det forumet er full av gretne folk. Ja det er masse gretne folk der sånn ☹️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Det betyr at du ikke er i nok fysisk aktivitet daglig. Det kan nok gjøre vondt i noen dager. Jeg har jo ikke jakta siden 2014 så også var det masse oppover i dette terrenget jeg var usikker på om jeg klarte og gå til bilen heldigvis var det bare nedover 😉 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden I går lærte jeg åssen kols kjennes ut Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Kassettspiller skrev (1 time siden): Trodde vi lagde pannekaker?? 😻😻 Kassettspiller skrev (1 time siden): Gratulerer til de rare folka @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )!🎀 Nå har dere ca. 63 og 59 år igjen. Tusen Takk, det varmer at du husker bursdagen vår.🎂🎂🥳🥳♥️♥️ Maskinfører skrev (1 time siden): Ja dere må jo det ❤️❤️ 😻😻🥰🥰♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1 time siden Forfatter Del Skrevet 1 time siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): 😻😻 Tusen Takk, det varmer at du husker bursdagen vår.🎂🎂🥳🥳♥️♥️ 😻😻🥰🥰♥️♥️ 😻😻🥰🥰❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå