Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Maskinfører skrev (53 minutter siden): Får spise grillpølser med andakt og følelse idag da 🌭🌭 🌭🌭😋😋 Maskinfører skrev (54 minutter siden): Det er bra ❤️ ❤️ Det blir vi glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Skjelvgråt skrev (52 minutter siden): Hvordan går det med folk her da? Det går bra med oss, og vi håper at du også har det bra.😊😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): 🌭🌭😋😋 Det blir vi glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden Skjelvgråt skrev (1 time siden): Hvordan går det med folk her da? Joda det ruslær og går enn der ? ☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja jeg også ❤️ ❤️ Det synes vi at er fint og bra.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1 time siden Forfatter Del Skrevet 1 time siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (30 minutter siden): Det synes vi at er fint og bra.♥️♥️ Ja det er det ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja det er det ❤️❤️ Vi tenker masse på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Jeg ruslær ikke. Jeg sitter helt stille. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Sviskepott skrev (17 minutter siden): Jeg ruslær ikke. Jeg sitter helt stille. Vi ønsker deg en godgrytidligfredagsmorgen.😊😊🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1 time siden Forfatter Del Skrevet 1 time siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (28 minutter siden): Vi tenker masse på dere.♥️♥️ Vi tenker masse på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Maskinfører skrev (4 minutter siden): Vi tenker masse på dere også ❤️ ❤️ Det varmer hjertene våre å høre at våre venner tenker på oss.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 55 minutter siden Forfatter Del Skrevet 55 minutter siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden): Det varmer hjertene våre å høre at våre venner tenker på oss.♥️♥️ Ja samme her ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 52 minutter siden Del Skrevet 52 minutter siden Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja samme her ❤️ ❤️ Det blir vi glade i hjertene våre av å høre.♥️♥️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå