Tussi Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Maskinfører skrev (8 minutter siden): Skal kjøpe en slik og ta meg en tur i Kirken på søndag samle inn Kollekt 😀 eller hva sier dere ? @Kassettspiller @Tussi og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ? 😀 Fin måte å samle inn penger på der 🤣 1 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden leticia skrev (40 minutter siden): Kikker innom her en tur i kveld også 🙂 Står fremdeles dårlig til her. Men smertestillende har omsider begynt å fungere heldigvis. Håper dere får en god natt 🥰 Hyggelig at du er innom tråden, du må ha god bedring 🥰❤️ 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Tussi skrev (5 minutter siden): Fin måte å samle inn penger på der 🤣 Ja det tenker vi også.🤣🤣👍👍 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1 time siden Forfatter Del Skrevet 1 time siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Vi sender våre tanker og klemmer til dere.♥️♥️ Vi sender tilbake ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1 time siden Forfatter Del Skrevet 1 time siden Tussi skrev (6 minutter siden): Fin måte å samle inn penger på der 🤣 Ja det er det de brukte sånn når jeg var på gudstjeneste en gang 😀 💰 💰 1 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Jeg satte alarmen min på 04, men våkna visst nå, skal til Gran Canaria idag. Jeg gleder meg sånn 😅 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Maskinfører skrev (8 minutter siden): Vi sender tilbake ❤️ ❤️ Det varmer oss å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1 time siden Forfatter Del Skrevet 1 time siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Det varmer oss å høre.♥️♥️ Ja oss også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Maskinfører skrev (10 minutter siden): Ja oss også ❤️ ❤️ Det gleder oss å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1 time siden Forfatter Del Skrevet 1 time siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden): Det gleder oss å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 58 minutter siden Del Skrevet 58 minutter siden Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Det setter vi stor pris på å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 58 minutter siden Del Skrevet 58 minutter siden Tussi skrev (58 minutter siden): Hyggelig at du er innom tråden, du må ha god bedring 🥰❤️ Takk Tussi 🥰 2 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 57 minutter siden Del Skrevet 57 minutter siden Tussi skrev (50 minutter siden): Jeg satte alarmen min på 04, men våkna visst nå, skal til Gran Canaria idag. Jeg gleder meg sånn 😅 Ha en god tur. Kos deg masse 🏖 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 54 minutter siden Del Skrevet 54 minutter siden leticia skrev (2 minutter siden): Ha en god tur. Kos deg masse 🏖 Tusen takk. Det skal jeg 🫠🙃😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 49 minutter siden Del Skrevet 49 minutter siden Tussi skrev (58 minutter siden): Jeg satte alarmen min på 04, men våkna visst nå, skal til Gran Canaria idag. Jeg gleder meg sånn 😅 Vi ønsker deg en god tur og en fin ferie @Tussi😊😊🏖️🏖️🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 47 minutter siden Del Skrevet 47 minutter siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi ønsker deg en god tur og en fin ferie @Tussi😊😊🏖️🏖️🥰🥰 Tusen takk 😉🙃🫠 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 45 minutter siden Del Skrevet 45 minutter siden Tussi skrev (1 minutt siden): Tusen takk 😉🙃🫠 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 38 minutter siden Forfatter Del Skrevet 38 minutter siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden): Det setter vi stor pris på å høre.♥️♥️ Det er bra ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 38 minutter siden Forfatter Del Skrevet 38 minutter siden Får spise grillpølser med andakt og følelse idag da 🌭🌭 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 35 minutter siden Del Skrevet 35 minutter siden Hvordan går det med folk her da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå