leticia Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): ♥️♥️ Vi drikker heller ikke alkohol.😊😊 Nei, ikke alle som drikker alkohol. Jeg syns det rett og slett smaker vondt. Sånn er det med den saken 😄 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden leticia skrev (2 minutter siden): Nei, ikke alle som drikker alkohol. Jeg syns det rett og slett smaker vondt. Sånn er det med den saken 😄 Vi er helt enige med deg der, vi klarer heller ikke smaken av alkohol.😊😊 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Vi er helt enige med deg der, vi klarer heller ikke smaken av alkohol.😊😊 Greier ikke lukta engang 😜 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden leticia skrev (Akkurat nå): Greier ikke lukta engang 😜 Ikke vi heller.😜😜🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1 time siden Forfatter Del Skrevet 1 time siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Det varmer å høre.♥️♥️ Ja gjør det ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1 time siden Forfatter Del Skrevet 1 time siden leticia skrev (1 time siden): Drikker ikke alkohol, og har allerede tatt 2 paralgin, så det hadde vært en dårlig kombo å blande med alkohol uansett. Men takk for tipset 🙂 Ånei ☹️ min avdøde kjære far sa alltid at Cognac døyver smerte 😉dårlig kombo ja ine årsak 😉 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 49 minutter siden Del Skrevet 49 minutter siden Maskinfører skrev (12 minutter siden): Ja gjør det ❤️❤️ Vi er glade for at vi fikk litt besøk her inne i tråden nå i natt.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 48 minutter siden Forfatter Del Skrevet 48 minutter siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi er glade for at vi fikk litt besøk her inne i tråden nå i natt.🥰🥰 Ja jeg også 🥰 🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28 minutter siden Del Skrevet 28 minutter siden Maskinfører skrev (18 minutter siden): Ja jeg også 🥰 🥰 Vi liker godt å få besøk her inne.😊😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå