Maskinfører Skrevet fredag kl 19:10 Forfatter Del Skrevet fredag kl 19:10 Kanskje kjøpe denne i Julepresang til Silje ? 😋😋 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 19:10 Forfatter Del Skrevet fredag kl 19:10 Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Bilen hadde begynt å gråte om jeg skulle ha fikset den. Den hadde det ja ☹️ min blir glad 😋 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet fredag kl 19:12 Del Skrevet fredag kl 19:12 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Den hadde det ja ☹️ min blir glad 😋 Ja, den hadde begynt å gråte drivstoff. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 19:14 Forfatter Del Skrevet fredag kl 19:14 Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Ja, den hadde begynt å gråte drivstoff. Så trist eller spylevæske ☹️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 19:14 Del Skrevet fredag kl 19:14 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Da ønsker du deg en slik til jul så er du forberedt 😋 301,- på Adlibris 😋 👨🦰👩🦰👍👍 Maskinfører skrev (17 minutter siden): Ja samme her ❤️ ❤️ Nå ble vi glade.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 19:14 Forfatter Del Skrevet fredag kl 19:14 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): 👨🦰👩🦰👍👍 Nå ble vi glade.♥️♥️ Ja jeg også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 19:15 Del Skrevet fredag kl 19:15 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Kanskje kjøpe denne i Julepresang til Silje ? 😋😋 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 19:16 Forfatter Del Skrevet fredag kl 19:16 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 19:16 Del Skrevet fredag kl 19:16 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja jeg også ❤️ ❤️ Vi sender våre tanker og klemmer til dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 19:16 Forfatter Del Skrevet fredag kl 19:16 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi sender våre tanker og klemmer til dere.♥️♥️ Vi sender til dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet fredag kl 19:17 Del Skrevet fredag kl 19:17 Maskinfører skrev (6 minutter siden): Så trist eller spylevæske ☹️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 19:20 Forfatter Del Skrevet fredag kl 19:20 Hehe Høyre vil fjerne 1000,- lappen for å bekjempe svart arbeid kjenner en som måtte få nytt tak de skulle ha 500 000,- han betalte bare 150 000,- og hvorfor gjorde han det svart ? Jo fordi han ikke hadde råd til å betale 500 000,- og ikke fikk han lån heller (Lav inntekt) så jeg tror de som bruker svart arbeidskraft er de med dårligst råd https://www.nrk.no/sorlandet/hoyre-foreslar-ti-tiltak-for-a-bekjempe-svart-arbeid-1.17122258 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 19:21 Forfatter Del Skrevet fredag kl 19:21 Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Tnå så søt 🚘🚘🥰 Dakar så trist ☹️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 19:24 Del Skrevet fredag kl 19:24 Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Vi synes at det er en søt bil.🥰🥰🚗🚗 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 19:24 Del Skrevet fredag kl 19:24 Maskinfører skrev (7 minutter siden): Vi sender til dere også ❤️ ❤️ Vi tenker alltid på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 19:29 Forfatter Del Skrevet fredag kl 19:29 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Vi tenker alltid på dere.♥️♥️ Vi tenker alltid på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 19:34 Del Skrevet fredag kl 19:34 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Vi tenker alltid på dere også ❤️ ❤️ Nå ble vi veldig glade.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 19:37 Forfatter Del Skrevet fredag kl 19:37 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Nå ble vi veldig glade.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 19:40 Del Skrevet fredag kl 19:40 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Det varmer oss å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 19:49 Forfatter Del Skrevet fredag kl 19:49 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Det varmer oss å høre.♥️♥️ Ja oss også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå