Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Maskinfører skrev (4 timer siden): 🥰🥰🌹🌹 blir Bigmac burgere idag 🥰🥰 Cassidy Tvillingene synes at det høres digg ut.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. desember 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Fatter ikke hvorfor alle skal bry seg alle visste at jeg og pappa tok en dram han er ikke sint på meg for det selv han likte det 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Maskinfører skrev (12 minutter siden): Fatter ikke hvorfor alle skal bry seg alle visste at jeg og pappa tok en dram han er ikke sint på meg for det selv han likte det 🥰🥰🤗🤗 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Maskinfører skrev (12 minutter siden): Fatter ikke hvorfor alle skal bry seg alle visste at jeg og pappa tok en dram han er ikke sint på meg for det selv han likte det Hvem er alle? =-/ Er nå litt sånn at folk liker å stikke nesa si dit den ikke hører hjemme.. 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. desember 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Duriello skrev (7 minutter siden): Hvem er alle? =-/ Er nå litt sånn at folk liker å stikke nesa si dit den ikke hører hjemme.. Det er vel dem i slekta det ikke hørt noe fra de siden 22 Desember 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. desember 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): 🥰🥰🤗🤗 🥰🥰🤗🤗 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Det er vel dem i slekta det ikke hørt noe fra de siden 22 Desember Huff ☹️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Maskinfører skrev (8 minutter siden): 🥰🥰🤗🤗 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. desember 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): 🥰🥰 🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. desember 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Entern skrev (17 minutter siden): Huff ☹️ Ja ☹️ 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 (endret) Duriello skrev (46 minutter siden): Hvem er alle? =-/ Er nå litt sånn at folk liker å stikke nesa si dit den ikke hører hjemme.. Du han er i sorg slutt,oppføre deg. Jeg vet hva jeg snakker der om 110% sorry der… vi må være snill mot han la ta noen drammer da 😃 Endret 26. desember 2023 av MR SPEED 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 MR SPEED skrev (3 minutter siden): Du han er i sorg slutt,oppføre deg. Jeg vet hva jeg snakker der om 110% sorry der… vi må være snill mot han la ta noen drammer da 😃 Cassidy Tvillingene er helt enige vi må passe på @Maskinfører her inne.🥰🥰 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 MR SPEED skrev (4 minutter siden): Du han er i sorg slutt,oppføre deg. Jeg vet hva jeg snakker der om 110% sorry der… vi må være snill mot han la ta noen drammer da 😃 Tror ikke han mente å være slem 😊 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er helt enige vi må passe på @Maskinfører her inne.🥰🥰 Helt enig 😊 2 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 MR SPEED skrev (5 minutter siden): Du han er i sorg slutt,oppføre deg. Jeg vet hva jeg snakker der om 110% sorry der… vi må være snill mot han la ta noen drammer da 😃 Tror du missforsto intensjonen min 🙂 @Maskinførervet han har min støtte 👍 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Tror ikke han mente å være slem 😊 Det tror ikke Cassidy Tvillingene heller.😊😊☺️☺️ Entern skrev (1 minutt siden): Helt enig 😊 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Duriello skrev (Akkurat nå): Tror du missforsto intensjonen min 🙂 @Maskinførervet han har min støtte 👍 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Duriello skrev (2 minutter siden): Tror du missforsto intensjonen min 🙂 @Maskinførervet han har min støtte 👍 Unnskyld der du 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Duriello skrev (1 minutt siden): Tror du missforsto intensjonen min 🙂 @Maskinførervet han har min støtte 👍 Ja han misforsto deg 😊👍 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Cassidy Tvillingene synes at det er bra at vi fikk klarhet i det. 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå