Maskinfører Skrevet fredag kl 18:00 Forfatter Del Skrevet fredag kl 18:00 Jøss bil har kjørt i husvegg på Nøtterøy ☺️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 18:01 Forfatter Del Skrevet fredag kl 18:01 Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja, er jo en farlig jobb, men man skal ikke utsette seg for altor farlige ting. Dere gikk nok ikke ut uten beskyttelse osv. Ja den var farlig jeg utsatte meg for masse fare pga omsorg for ofrene og deres pårørende ☹️ nei hadde jo utstyr men 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 18:02 Forfatter Del Skrevet fredag kl 18:02 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet fredag kl 18:03 Del Skrevet fredag kl 18:03 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja den var farlig jeg utsatte meg for masse fare pga omsorg for ofrene og deres pårørende ☹️ nei hadde jo utstyr men Ja, det er nok derfor mange brannmenn får kreft osv. Håper du fikk god risikotillegg 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 18:04 Forfatter Del Skrevet fredag kl 18:04 Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja, det er nok derfor mange brannmenn får kreft osv. Håper du fikk god risikotillegg Jeg hadde nettopp mistet min mor så jeg var mere opptatt av at andre ikke skulle miste noen så kreft var jeg ikke så redd for men 😉 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet fredag kl 18:06 Del Skrevet fredag kl 18:06 Maskinfører skrev (6 minutter siden): Jeg hadde nettopp mistet min mor så jeg var mere opptatt av at andre ikke skulle miste noen så kreft var jeg ikke så redd for men 😉 Nei, men viktig å ta vare på seg selv også. Rart så mange vil bli brannmenn. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 18:08 Forfatter Del Skrevet fredag kl 18:08 Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Nei, men viktig å ta vare på seg selv også. Rart så mange vil bli brannmenn. Ja det er jo det men ☺️ for å si det sånn det var en fin jobb godt kameratskap vennskap og masse fint flere har sagt til meg i ettertid at det var trist at jeg ble sparket ut for jeg var godt likt av gutta ☹️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet fredag kl 18:10 Del Skrevet fredag kl 18:10 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja det er jo det men ☺️ for å si det sånn det var en fin jobb godt kameratskap vennskap og masse fint flere har sagt til meg i ettertid at det var trist at jeg ble sparket ut for jeg var godt likt av gutta ☹️ Ja, men tøft yrke å være i. Men fint med viktig jobb og fine kollegaer, men trist at du ble sparket ut. Litt streng sjef? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 18:13 Forfatter Del Skrevet fredag kl 18:13 Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Ja, men tøft yrke å være i. Men fint med viktig jobb og fine kollegaer, men trist at du ble sparket ut. Litt streng sjef? Ja det var tøft men med min bagasje så gikk det bra Brannsjefen kom fra forsvaret og var en drittsekk pga mine kvalifikasjoner så hadde jeg intet der å gjøre sønnen hans jobbet også der og hadde vel ikke stort mere enn meg de vil ha ingeniører og ikke folk med praktiske kunnskaper brannsjefen var mere opptatt av Akademia enn av praktikere osv 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet fredag kl 18:14 Del Skrevet fredag kl 18:14 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja det var tøft men med min bagasje så gikk det bra Brannsjefen kom fra forsvaret og var en drittsekk pga mine kvalifikasjoner så hadde jeg intet der å gjøre sønnen hans jobbet også der og hadde vel ikke stort mere enn meg de vil ha ingeniører og ikke folk med praktiske kunnskaper brannsjefen var mere opptatt av Akademia enn av praktikere osv Håper du kontaktet fagforeningen. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 18:17 Del Skrevet fredag kl 18:17 Maskinfører skrev (14 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Det er vi glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 18:18 Forfatter Del Skrevet fredag kl 18:18 Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Håper du kontaktet fagforeningen. Nei jeg gjorde ikke det gadd ikke å krangle men jeg har fått masse savnet sms av tidligere kolleger og nye brannsjefen kontakter meg i fjol så vet ikke aner ikke om jeg orker heller ☹️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 18:18 Forfatter Del Skrevet fredag kl 18:18 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det er vi glade for å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet fredag kl 18:20 Del Skrevet fredag kl 18:20 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Nei jeg gjorde ikke det gadd ikke å krangle men jeg har fått masse savnet sms av tidligere kolleger og nye brannsjefen kontakter meg i fjol så vet ikke aner ikke om jeg orker heller ☹️ Litt rart å sparke deg da du har gjennomgått nødvendig opplæring for å være der. Å være ingeniør er jo ikke et krav heller så.. Kanskje sjefen angret?🤔 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 18:22 Forfatter Del Skrevet fredag kl 18:22 Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Litt rart å sparke deg da du har gjennomgått nødvendig opplæring for å være der. Å være ingeniør er jo ikke et krav heller så.. Kanskje sjefen angret?🤔 Jeg var under opplæring jo nå må du være ingeniør for å få jobb der så men jeg tror han nye kan se mellom fingrene med ene og andre ☹️ nei gamlesjefen angret ikke Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet fredag kl 18:24 Del Skrevet fredag kl 18:24 Maskinfører skrev (6 minutter siden): Jeg var under opplæring jo nå må du være ingeniør Ikke som brannmann. Høres veldig spesielt ut om han krever det. https://www.brsk.no/fagskoleutdanning/opptakskrav/ 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 18:28 Del Skrevet fredag kl 18:28 Maskinfører skrev (9 minutter siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Det liker vi å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 18:28 Forfatter Del Skrevet fredag kl 18:28 Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Ikke som brannmann. Høres veldig spesielt ut om han krever det. https://www.brsk.no/fagskoleutdanning/opptakskrav/ Ja da er ikke Brannreformen innført ennå men gamle brannsjefen ansatte gjerne sykepleiere osv og kastet ut en praktisk anlagt person ene pumpa røk og alle klødde seg i huet jeg fiksa problemet med det hjalp ikke så ☹️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 18:28 Forfatter Del Skrevet fredag kl 18:28 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det liker vi å høre.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet fredag kl 18:31 Del Skrevet fredag kl 18:31 Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja da er ikke Brannreformen innført ennå men gamle brannsjefen ansatte gjerne sykepleiere osv og kastet ut en praktisk anlagt person ene pumpa røk og alle klødde seg i huet jeg fiksa problemet med det hjalp ikke så ☹️ Men brannreformen sier ingenting om at man må være ingeniør? Å få sparken fordi man ikke hadde ingeniør som bakgrunn høres veldig spesielt ut. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå