Maskinfører Skrevet fredag kl 16:19 Forfatter Del Skrevet fredag kl 16:19 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 timer siden): Vi ønsker alle sammen en godnovembermorgen.♥️♥️ Godnovembermorgen ❤️❤️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet fredag kl 16:43 Del Skrevet fredag kl 16:43 Maskinfører skrev (1 time siden): au ☹️☹️ brant hånda på elementet i ovnen ☹️☹️ Vinterstid er skadetid 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 16:49 Forfatter Del Skrevet fredag kl 16:49 Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Vinterstid er skadetid Ja det er det ☹️ komfyren var slem ☹️☹️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 16:53 Forfatter Del Skrevet fredag kl 16:53 Tuss er heldig bare spiser meg ut av huset og sover ☹️☹️☹️😻 😻 😻 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet fredag kl 16:57 Del Skrevet fredag kl 16:57 Maskinfører skrev (12 minutter siden): Ja det er det ☹️ komfyren var slem ☹️☹️ Hååer den også brenner seg! Maskinfører skrev (7 minutter siden): Tuss er heldig bare spiser meg ut av huset og sover ☹️☹️☹️😻 😻 😻 Du er slaven hans 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 16:58 Forfatter Del Skrevet fredag kl 16:58 Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Hååer den også brenner seg! Du er slaven hans Ja håper komfyren brenner seg ka 😀 Ja jeg er hans slave får ikke gjort noe siden han sover på fanget mitt ☹️☹️😻😻 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet fredag kl 16:59 Del Skrevet fredag kl 16:59 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja håper komfyren brenner seg ka 😀 Ja jeg er hans slave får ikke gjort noe siden han sover på fanget mitt ☹️☹️😻😻 Tuss betaler med skjønnheten sin. Skatt for dem vakre 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 17:02 Forfatter Del Skrevet fredag kl 17:02 Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Tuss betaler med skjønnheten sin. Skatt for dem vakre Ja han gjør det bidrar med en god klem varme og en god labb 😻😻❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet fredag kl 17:04 Del Skrevet fredag kl 17:04 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja han gjør det bidrar med en god klem varme og en god labb 😻😻❤️❤️ Ja og er alltid til å stole på😎 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 17:05 Forfatter Del Skrevet fredag kl 17:05 Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Ja og er alltid til å stole på😎 Ja det er han en skikkelig bamse 😀 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet fredag kl 17:07 Del Skrevet fredag kl 17:07 Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja det er han en skikkelig bamse 😀 Så er han nok litt bortkjemt haha 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 17:11 Forfatter Del Skrevet fredag kl 17:11 Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Så er han nok litt bortkjemt haha Ikke bare litt skal jeg si deg spiser for 66,- kroner dagen 😀😻😻 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet fredag kl 17:12 Del Skrevet fredag kl 17:12 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ikke bare litt skal jeg si deg spiser for 66,- kroner dagen 😀😻😻 Ja og da nekter dem å spise noe billigere🤣 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 17:18 Forfatter Del Skrevet fredag kl 17:18 Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Ja og da nekter dem å spise noe billigere🤣 Ja han gjør det spiser denne 😀 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet fredag kl 17:18 Del Skrevet fredag kl 17:18 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja han gjør det spiser denne 😀 Tuss er sjalu på reklamekatten 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 17:18 Forfatter Del Skrevet fredag kl 17:18 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja han gjør det spiser denne 😀 Men nå så jeg at du fikk denne på Vetzoo 169.- for 44 stk 😀 mere økonomisk 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 17:19 Forfatter Del Skrevet fredag kl 17:19 Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Tuss er sjalu på reklamekatten Ja han er det 😻😻 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet fredag kl 17:20 Del Skrevet fredag kl 17:20 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Men nå så jeg at du fikk denne på Vetzoo 169.- for 44 stk 😀 mere økonomisk Ja best å kjøpe den da. Blir jo brukt opp uansett. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 17:22 Forfatter Del Skrevet fredag kl 17:22 Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Ja best å kjøpe den da. Blir jo brukt opp uansett. Ja gjør det 😻 198,- for 36 stk og 169,- for 44 stk Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 17:42 Forfatter Del Skrevet fredag kl 17:42 (endret) Fullstendig dustete pga litt tåke så stoppet hele prosjektet 🙄 Testlandingen ved Sykehuset i Vestfold (SiV) med redningshelikopteret SAR-Queen (AW101) i oktober måtte avlyses på grunn av tåke ved Rygge flyplass. Endret fredag kl 17:43 av Maskinfører Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå