Maskinfører Skrevet fredag kl 01:54 Forfatter Del Skrevet fredag kl 01:54 Katteunger må adopteres i par må ikke skilles 😻😻 eller hva sier du @Tussi ? 😻😻 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 01:58 Forfatter Del Skrevet fredag kl 01:58 Malala høres ut som en pus for Tuss og meg 😻😻 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 03:35 Forfatter Del Skrevet fredag kl 03:35 (endret) Utenfor stuevinduet mitt titter jeg rett på månen 🌛🌛🌜🌜 Endret fredag kl 03:36 av Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 03:38 Forfatter Del Skrevet fredag kl 03:38 En meget morsom historie fra 2000-tallet mamma sa til pappa se så fin månen er så var det utelampa hu titta på 😀🌛🌛 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 03:40 Del Skrevet fredag kl 03:40 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Utenfor stuevinduet mitt titter jeg rett på månen 🌛🌛🌜🌜 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 03:40 Forfatter Del Skrevet fredag kl 03:40 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 03:55 Forfatter Del Skrevet fredag kl 03:55 Kassettspiller skrev (3 timer siden): Ja, veldig fin! Er så søt atte 🥰🥰🥰🐴🐴🐴🦄🦄🦄 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 04:06 Del Skrevet fredag kl 04:06 Vi ønsker alle sammen en godnovembermorgen.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet fredag kl 04:25 Del Skrevet fredag kl 04:25 Maskinfører skrev (2 timer siden): Katteunger må adopteres i par må ikke skilles 😻😻 eller hva sier du @Tussi ? 😻😻 Alltid fint når søsken får være sammen ❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 04:27 Del Skrevet fredag kl 04:27 Tussi skrev (1 minutt siden): Alltid fint når søsken får være sammen ❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 04:34 Forfatter Del Skrevet fredag kl 04:34 Tussi skrev (9 minutter siden): Alltid fint når søsken får være sammen ❤️ Det er det ❤️😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 04:41 Forfatter Del Skrevet fredag kl 04:41 Om 20 minutter så åpner min kjære Rema 1000 da blir det Coca-Cola med sukker og en boks med General Original Portion nr 3 😀 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 04:52 Del Skrevet fredag kl 04:52 Maskinfører skrev (10 minutter siden): Om 20 minutter så åpner min kjære Rema 1000 da blir det Coca-Cola med sukker og en boks med General Original Portion nr 3 😀 🥤🥤😋😋 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 05:24 Forfatter Del Skrevet fredag kl 05:24 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (32 minutter siden): 🥤🥤😋😋 🍶🍶😋😋 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 05:26 Forfatter Del Skrevet fredag kl 05:26 Julemusikk spilles på vei til jobb 😋😋 0 grader au 😋 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 09:39 Forfatter Del Skrevet fredag kl 09:39 Tente lys for Mamma og pappa før jeg reiste på jobb ❤️🕯️🕯️🕯️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 10:43 Del Skrevet fredag kl 10:43 Maskinfører skrev (1 time siden): Tente lys for Mamma og pappa før jeg reiste på jobb ❤️🕯️🕯️🕯️ Maskinfører skrev (5 timer siden): Julemusikk spilles på vei til jobb 😋😋 0 grader au 😋 Maskinfører skrev (5 timer siden): 🍶🍶😋😋 Vi ønsker dere en godfredag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 10:51 Forfatter Del Skrevet fredag kl 10:51 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Vi ønsker dere en godfredag.♥️♥️ Godfredag ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 15:38 Forfatter Del Skrevet fredag kl 15:38 au ☹️☹️ brant hånda på elementet i ovnen ☹️☹️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 16:19 Forfatter Del Skrevet fredag kl 16:19 Dæven håper den ikke river det vakre bygget i bakgrunn der sånn ☹️☹️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå