Kassettspiller Skrevet fredag kl 01:04 Del Skrevet fredag kl 01:04 Maskinfører skrev (7 minutter siden): Ja gjør det ☹️☹️😻😻 Ja, lurer på om strømmen blir dyrt i vinter 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 01:05 Forfatter Del Skrevet fredag kl 01:05 Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja, lurer på om strømmen blir dyrt i vinter Ja jeg også ☹️☹️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet fredag kl 01:05 Del Skrevet fredag kl 01:05 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja jeg også ☹️☹️ Du får skaffe deg peis. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 01:12 Forfatter Del Skrevet fredag kl 01:12 Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Du får skaffe deg peis. Ja en får det 😀 😻😻 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet fredag kl 01:13 Del Skrevet fredag kl 01:13 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja en får det 😀 😻😻 https://www.nrk.no/norge/naf-vil-skilje-bilistar-og-syklistar-fra-kvarandre-1.17127002 God ide? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 01:22 Forfatter Del Skrevet fredag kl 01:22 Kassettspiller skrev (8 minutter siden): https://www.nrk.no/norge/naf-vil-skilje-bilistar-og-syklistar-fra-kvarandre-1.17127002 God ide? Ja jeg synes det er en god idé 😀 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet fredag kl 01:22 Del Skrevet fredag kl 01:22 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja jeg synes det er en god idé 😀 Tryggere også. Liker ikke å sykle med biler så tett på. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 01:24 Forfatter Del Skrevet fredag kl 01:24 Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Tryggere også. Liker ikke å sykle med biler så tett på. Enig i det mye tryggere 😀 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet fredag kl 01:25 Del Skrevet fredag kl 01:25 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Enig i det mye tryggere 😀 Men da får vi ikke se mer av slosskampene mellom bilister og sykelister🥲 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 01:27 Forfatter Del Skrevet fredag kl 01:27 Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Men da får vi ikke se mer av slosskampene mellom bilister og sykelister🥲 Nei gjør ikke det da ☹️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet fredag kl 01:27 Del Skrevet fredag kl 01:27 Jeg tilhører dem som vil at ungene på skolen skal ha undervisning i enkelte følsomme fag hver for seg. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet fredag kl 01:28 Del Skrevet fredag kl 01:28 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Nei gjør ikke det da ☹️ 😅 Sviskepott skrev (5 minutter siden): Jeg tilhører dem som vil at ungene på skolen skal ha undervisning i enkelte følsomme fag hver for seg. Hæ? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 01:34 Forfatter Del Skrevet fredag kl 01:34 Kassettspiller skrev (5 minutter siden): 😅 Hæ? Ja hehe 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 01:35 Forfatter Del Skrevet fredag kl 01:35 Sviskepott skrev (7 minutter siden): Jeg tilhører dem som vil at ungene på skolen skal ha undervisning i enkelte følsomme fag hver for seg. Hehe ja 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet fredag kl 01:35 Del Skrevet fredag kl 01:35 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja hehe 😀 Tuss sloss med deg også. Tro om han egt. eier en sykkel i all hemmelighet? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 01:36 Forfatter Del Skrevet fredag kl 01:36 Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Tuss sloss med deg også. Tro om han egt. eier en sykkel i all hemmelighet? Ja vi sloss 😀😻 mulig han har det 😻😻🚲🚴🚴♂️🛴 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet fredag kl 01:38 Del Skrevet fredag kl 01:38 Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja vi sloss 😀😻 mulig han har det 😻😻🚲🚴🚴♂️🛴 Hvor mange gir? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 01:39 Forfatter Del Skrevet fredag kl 01:39 Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Hvor mange gir? 21 gir 😀😀 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet fredag kl 01:41 Del Skrevet fredag kl 01:41 Maskinfører skrev (6 minutter siden): 21 gir 😀😀 Oi! 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 01:47 Forfatter Del Skrevet fredag kl 01:47 Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Oi! Ja 😻😻 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå